Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 64 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

"Olen tullut, keskusteltuani itseäni viisaampien kanssa, siihen tulokseen, että:

Hyvä kun USA kutsui itsensä Suomeen sillä kutsua ei olisi muutoin tullut laisinkaan...

Joku viisas se oli kuntohallilla tänään? Arvaa kuka?"

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 19.02.16 - klo:12:28
Ei USA voi itse itseään mihinkään, jonnekin toisaalle  kutsua, jooko, utelen selväpäisenä ?

Jos tähän jokelteluun sen verran huomauttaisi, että USA on tietysti kysynyt ettekö aio kylään kutsua ollenkaan. Ja Suomi on herännyt että totta kai, sopisiko silloin.

USAlla on eri tapa kuin Venäjällä. Se ei kutsu itseään vaan menee suoraan. Kutsumatta.
Eikä aina lähde pois. Tietysti Suomi voi todeta että kun nyt tänne tulitte niin viipykää, mikäs kiire teillä on pois.
päivä kerrallaan

Esmerkix

Puolustusministerimme mukaan USA:lla on nyt ylimääräistä rahaa, kun Afganistan on jätetty lojumaan ja USA veti joukkonsa pois. Suomen Karjala onkin oikein sopiva paikka USA:n panssarivaunuille, sillä samallahan voidaan häätää turvapaikanhakijat itärajalta. Sitä paitsi Suomen aluehan on oikein sopiva pikku kaistale seuraavaksi sotatantereeksi. Siviilejäkin on alueella niin vähän, ettei turvapaikanhakijamäärä juurikaan lisäänny.

Amanda

#6893
Olen ihmetellyt presidentinvaalien kandidaatteja Atlantin takana, enkä vain minä. Noista taitasi Hillary olla paras kandidaatti (vaikken ehkä äänestäisi, jos olisi parempaa valinnanvaraa), mutta naisena häntä ei varmaan valita maailman vahvimman armeijan ylipäälliköksi. Siellä sillä henkilöllä on enemmän valtaa kuin muissa demokratioissa.. hätätilassa voi aloittaa sodan ilman kongressin suostumusta.

Historialliset vaalit


Lähde FB

Frux

Iso maa, mutta ei ole ketään älykkäämpää tai fiksumpaa tarjota pressaksi.
Kummallista.
No kai kansa saa arvoisensa presidentin.
Onneksi meillä on Sauli.


Amanda


Angela!
Nuo kaikki ja Hillarykin on sotahulluja, mutta hän vähiten ja järkevin silti, IMO.

Varjelusta tässä tarvitaan ...
Mutta toisaalta taitaa olla sama, kuka siellä on Valkoisessa talossa. Taustavoimat ohjaavat pressaa.. näin on ollut tähän asti, koska vaalikampanjan Rahoittajat vaativat vastiketta miljoonilleen.   

Vain Trump on todella riippumaton ja kustantaa kampanjansa itse ja hänen tyylinsä uppoaa kansaan. Tuolla tavalla ne siellä puhuvat ketunhäntä kainalossa.
En ole Trumpilla vielä sitä nähnyt..


Suti

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 19.02.16 - klo:23:14

Vain Trump on todella riippumaton ja kustantaa kampanjansa itse ja hänen tyylinsä uppoaa kansaan. Tuolla tavalla ne siellä puhuvat ketunhäntä kainalossa.
En ole Trumpilla vielä sitä nähnyt..

FIRST FASCIST OOMPA-LOOMPA PRESIDENT
päivä kerrallaan

Amanda



Oompa-loompa voisi olla suomen kieltä, mutta eipä olekaan. Tarkistin urbaanista sanakirjasta:

LainaaOompa Loompa
1. A native of Loompaland, usually tending towards attributes of small size, an orange commplexion, and green hair; the first recorded information of them comes to us from Roahld Dahl, the author of Charlie and the Chocolate Factory
2. Someone who has one, or all, of these attributes; used usually as an insult or in a derogatory manner.

" John's new girlfriend is an Oompa-Loompa."

Henkilö, joka on pienikokoinen appelsiininkuoren tapaisen ihon omaava vihreätukkainen olento .. leffasta Charlie and the Chocolate Factory :D

Tuossa olisi suomen kielelle uutuussana!

LexA

Ei ihan uutuus, jos ottaa huomioon että ei ole lähtöisin leffasta vaan kirjasta vuodelta 1964. :)
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Amanda


Maailmaan mahtuu sanoja ja kirjoja.. vaikka "suklaatehdas" kilautti jotain kelloa silti..


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä