Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 22 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juuli Hukkaskukka 1

aino hukkanen

Suti

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 09.09.17 - klo:22:51
Omituisia ns. luuloja minusta?

"Kukin taaplaa tyylillään."

Muisto Keijo Kullervo

Keijo keskustelee.
päivä kerrallaan

Suti

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 10.09.17 - klo:15:13

Olen tullut siihen johtopäätökseen, että Keijo Kullervo etsii taajussanastosta sitä, mitä monet muut korteista tai kahvinpuruista lukemisella, tinan valamisella, opastusta ja vahvistusta omalle uskolle .. tai toiveille..

Keijo etsiköön mitä tarvitsee. Pitäisi leikkinsä sisällään eikä tyrkyttäisi hupsutuksiaan muille. Vertaan Keijon taajuussanastohöpsötystä korteista ennustamiseen, povaamiseen.

päivä kerrallaan

Suti

Eniten minua tuossa Keijon taajuussanastohöpinässä tympii väite, että kyseessä on tutkimus.
Olen itse tehnyt ja tilannut tutkimusta sen verran että tiedän mitä on tutkimus.
Sitä ei taajuussanasto ole.
Tähän on ihan turha kirjoittaa mitä tutkimus on. Keijo ei sitä ymmärtäisi ja muut ovat jo ymmärtäneet.
päivä kerrallaan

Amanda

Jokainen tutkii tavallaan.. Keijo Kullervo ei ole yksin.

Pahimpia ovat ilmaston muutoksen kieltäjät, jotka vääristelevät tieteellisiä tutkimuksia, tai teettävät niitä. Niissä on helppo manipoila tulosta vähän suosimalla jotain aspektia ja jättää muita vaille. TARKOITUKSENHAKUISTA tiedettä!

USAssa jopa presidentti on liittynyt niihin. Mutta mieshän ei ole tiedemies (isänsä lahjoitti taloustieteiden eliittiyliopistolle ..muistaakseni kirjaston ja siitä hyvästä poika pääsi opiskelemaan siellä), Ja siksi varmaan nimitti NASAn pomoksikin miehen, joka Ei ole tiedemies.



Suti

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 11.09.17 - klo:12:13
Jokainen tutkii tavallaan..

Niinhän se on.
On sellaisiakin tutkijoita, jotka alkaessaan tutkia ilmoittavat sen ongelman, sen kysymyksen, johon hakevat tutkimuksellaan vastausta.
Silloin voivat muut tutkia ja verrata saavatko saman lopputuloksen.

Tässä tapauksessahan lopputulos on, luki sen vaikka miten, aina Jumala.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 11.09.17 - klo:13:01
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 11.09.17 - klo:12:13
Jokainen tutkii tavallaan..

Niinhän se on.
On sellaisiakin tutkijoita, jotka alkaessaan tutkia ilmoittavat sen ongelman, sen kysymyksen, johon hakevat tutkimuksellaan vastausta.
Silloin voivat muut tutkia ja verrata saavatko saman lopputuloksen.

Tässä tapauksessahan lopputulos on, luki sen vaikka miten, aina Jumala.

Eikö noin olekin hienoa?
Jokaiselle jotain ja maailma pyörii radallaan yhä edelleenkin.

Voithan itse kertoa tutkimuksistasi täällä eikä tarvitse kainostella yhtään  kun on nyt Sinulla jo yksi tutkimus käsiteltävänä - siis olemassa täällä.

Varmaan mielenkiintoinen tutkimus, oletan?

Ystävällisesti

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 11.09.17 - klo:13:53
Voithan itse kertoa tutkimuksistasi täällä ....

Ne tutkimukset eivät synnyttäisi mitään keskustelua. Minulla ei ole mitään tarvetta tuoda itseäni esiin täällä.
Ne tutkimukset ovat lisäksi usein rahoittajien salaisiksi vaatimia.
Osa on julkisuudessa esillä olleita, mutta minulla ei ole mitään tarvetta esitellä itseäni niihin liittyen.
Yleensä tutkimusta aloitettaessa sen julkaisutapa sovitaan. Eipä taida yksikään itseään arvostava tutkija tai ryhmä julkaista tutkimustuloksiaan keskustelupalstalla.

Valtaosa tutkimuksesta nykyään on ryhmän tai joukon tekemiä. Itseään markkinoivia "tutkijoita" onneksi harvemmin tapaa.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 11.09.17 - klo:14:42
Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 11.09.17 - klo:13:53
Voithan itse kertoa tutkimuksistasi täällä ....

Ne tutkimukset eivät synnyttäisi mitään keskustelua. Minulla ei ole mitään tarvetta tuoda itseäni esiin täällä.
Ne tutkimukset ovat lisäksi usein rahoittajien salaisiksi vaatimia.
Osa on julkisuudessa esillä olleita, mutta minulla ei ole mitään tarvetta esitellä itseäni niihin liittyen.
Yleensä tutkimusta aloitettaessa sen julkaisutapa sovitaan. Eipä taida yksikään itseään arvostava tutkija tai ryhmä julkaista tutkimustuloksiaan keskustelupalstalla.

Valtaosa tutkimuksesta nykyään on ryhmän tai joukon tekemiä. Itseään markkinoivia "tutkijoita" onneksi harvemmin tapaa.

Minulla oli tutkimustani tehdessä 16 hengen ryhmä joka auttoi henkisesti eteenpäin... Myöhemmin tuli nettiystäväni nimimerkki Jaska Jokunen joka auttoi teknisesti tutkimukseni julkaisemisessa.

Kyllä suljettua ryhmää tarvitsin minäkin. Tosin teksti osuus on kokonaan omasta kynästäni lähtöisin eikä suinkaan huonoa tekstiä kun sai aikaan tervehtymiseni ja taajuussanoja käyttäen sain varmuuden tutkimukseni totuudesta.

Pistä julkisuuteen paremmaksi, toivon?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

#8159
^Ai kyseessä olikin tutkimusryhmän tulos. Eikö olisi reilua kertoa ryhmän muidenkin jäsenten nimet?

Vai onko kyseessä sairaalan hoitajaryhmä, joka koetti saada sinuun järkeä?
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä