Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda

#1470
THL, tänään tajusin, mikä tuossa blogikirjoituksessa häiritsi enkä päässyt siitä irti.

Ajattelin samaan suuntaan, kuin eräs brittipsykologi tänään kirjoitti kommentteihin. Kummasti se kommentti oli pari tuntia myöhemmin poissa. Jyrkin sanoin hän Käski Heti lopettamaan pojan lääkitsemisen psykolääkkeillä. Tuolle oireelle on nimi.. usein nuorilla murrosikäisillä lahjakkailla lapsilla ja jota aioin googlettaa myöhemmin, siksi huomasinkin kommentin poiston. Antoi jopa jonkun osoitteen, johon äidin pitäisi ottaa yhteyttä. Miksi se poistettiin, huomasin muitakin kommenttien poistoja- "blogin pitäjän" tekemiä.

Älykkäät lapset turhaantuvat helposti eivätkä tahdo hyväksyä vanhempien tai opettajien käskyttämistä ja saattavat menettää malttinsa. Jotain sen kaltaista ajattelinkin, poika näyttää niiin normaalilta kuvassa. Jos häntä väkisin aletaan pitämään kiinni, että poliisi tai sairaalan henkilökunta voi raahata sisälle "hoitoon", niin melkein jokainen vahva itsetietoinen lapsi alkaisi hysteeriseksi. Varsinkin, kun se jo kerrran aikaisemmin tapahtui. Rauhoittui "ihmeesti" vastaanotolla ja lääkärit lähettivät parin kotiin psykolääkkeiden kera.

Tämä äiti ei osaa antaa tilaa kehittyä rauhassa.. noita hössöttäjiä on kaikensorttisia (tiedän hyvin yhden, joka ei jätä ilmaa lahjakkaille tyttärilleen hengittää-- vanhempi kapinoi, eikä vähän).
Sairaalaan vietäessä poika huusi: "No! You can't do that to me! You're sending me to hell! You're sending me straight to hell!"
Poikaa on kasvatettu helvetin pelosssa (kuin valtaosa amerikkalaisista) ..  suurimman osan ajasta hän on kultainen 13 vuotias, puberteetti-iässä jo, joka saa välillä raivokohtauksia.. ei se ainakaan autismia ole!  Sitä se brittipsykologikin melkein huusi äidille.

Kirjoittaessaan tuota blogikirjoitusta hän ei takuulla arvannut sen aiheuttavan näin paljon huomiota, se on levinnyt pitkin nettiä. EHkei pitäisi ottaa sitä liian sanatarkasti. Syy taitaa olla äidissä. Mahtaako olla yksinkasvattaja, kun isästä ei ole puhetta ollenkaan.. ?

Juuli Hukkaskukka

.
Miten niin yksinhuoltajan.
Minusta kun tuntuu jotta eivät raivarit yksin- tai kaksinhuoltajuudesta johdu.
Samanlailla niitä saavat 13- kesäiset ja vanhemmatkin.  Myös ns.  aikuiset.
Ei taida raivarit ikää eikä huoltajuutta vilkuilla. Pitäisin pikemmimkin raivareriden
puutetta murrosiässä hälyttävänä. Kaikki murkut niitä saavat lievinä tai vähemmän lievinä.
Olen poikani yksinhuoltajana kasvattanut. Kunnon kaveri kasvoi huolimatta niistä
murkkuiän raivareista.
On niillekin joku raja vedettävä.
.
reino & aino hukkanen

Amanda

#1472

Anteeksi Juuli, en tarkoittanut yleisesti yksinhuoltajia.

Vain tämä nainen on saanut mielessäni tietyn hahmon (luin kahteen kertaan sen kirjoituksen), joka muistuttaa niin kovasti paria tuntemaani naista. ..joiden lahjakkaat lapset käyvät sääliksi - sananmukaisesti. Se hössöttäminen vai miksi sitä kutsuisi, kun turhanpäiväiset sivuseikat ovat päällimmäisenä eikä ollenkaan osata paneutua lapsen ajatusmaailmaan.. tai antaa tilaa olla ei-niin-täydellinen. Blogissa näin vakavassa asiassa ei maininnut pojan isää.. lapset tarvitsevat esikuvia.

THL tiedottaa

Eikö kenelläkään ole mitään mietteitä tälle päivälle?

Mulla olis.

Mulla on paljonkin mietteitä, mut jos jotain niistä tähän nyt sitten valitsen.

Olette varmaankin kuulleet löytölapsista. Ja sen nykyaikaisesta sovelluksesta: löytölapsilaatikosta.

Miten tällaista voi olla vielä nykyaikana?



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

#1474
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 20.12.12 - klo:19:15


Olette varmaankin kuulleet löytölapsista.

Entä hukassa olevista aikuisista,. niiku täällä foorumilla.

Tiistai pohtii 60 v liian myöhään että hän ei tappanut äitiään vaan teki kiltisti läksyjä.
Olipa kiltti lapsi, oli.



,


risto

#1475
.

Maanviljelijä Hong paimentaa 5,000 ankkaa läheiselle lammelle Kiinassa


Posiella

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 20.12.12 - klo:19:15
Eikö kenelläkään ole mitään mietteitä tälle päivälle?

Mulla olis.

Mulla on paljonkin mietteitä, mut jos jotain niistä tähän nyt sitten valitsen.

Olette varmaankin kuulleet löytölapsista. Ja sen nykyaikaisesta sovelluksesta: löytölapsilaatikosta.

Miten tällaista voi olla vielä nykyaikana?




Ensinnäkään sitä nykyaikaa ei vielä eletä kovin monessa maassa. Lämmitettyjä vauvalaatikoita löytyy pääosin maista, joissa esiaviolliset suhteet ja abortti ovat kiellettyjä. Pääosin siis katolisissa maissa, mm Belgia, Venäjä jne. Jos nuori tyttö tulee raskaaksi ja ei halua, että joku puoskarimummo kudinpuikolla tekee hänelle abortin jossain hämärässä paikassa tai ei halua hylätä vauvaansa roskikseen, jossa se melkovarmasti menehtyy, niin on hieno asia, että sen voi jättää turvalliseen paikkaan. Jopa omat sukulaiseni amerikassa ovat facekirjoitusten perusteella aika kaheleita. Nyt on menossa Jumalan kosto ja maailmanlopun meininki, kun Obama voitti vaalit. Abortti on heille kauhistus ja Jumala rankaisee siitä. Hallelujah!
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Posiella

ps.tuplanikki, huomasitko, että herra hong oli ajanut elikkonsa suomen maan rajojen mukaan? Pohdipa sitä. :)
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Missä mielessä kyselet?

Ootko ollu nuorten naisten kanssa?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä