Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 10 Vieraat katselee tätä aihetta.

Posiella

Tuossa videossako on Tuplan vastaus mun laktoosittomuuskysymykseen?
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

THL tiedottaa

.
Siis mitkä ovat päivän mietteet?

Samat kuin nyt klo 3.45.

— Hallituksen valtiontaloutta koskevan kehysriihen päätökset, jotka suosivat listaamattomien yhtiöiden omistajia (suurin osa heidän osinkotuloistaan on ensi vuoden alusta lähtien täysin verottomia). Tavalliselle duunarille tai eläkeläiselle kehysriihen päätökset antavat keppiä pepulle (monipuolisesti verojen ja maksujen korotuksia ja heikennyksiä suureen määrään yhteiskunnan palveluita).


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Juuli Hukkaskukka

#1682
Vs: ÄlyVähä
« Vastaus #530 : tänään kello 12:42 »
   Vastaa lainatenLainaus Muokkaa viestiäMuokkaa Poista viestiPoista
Lainaus käyttäjältä: Nicht Rauchen - tänään kello 09:17
Lainaus käyttäjältä: Positiivi - tänään kello 02:09
Mitenkähän tänne sais sellaisen ketjun, minne ei pääsisi kuin ne, jotka ovat rekisteröityneet vähintään viisi vuotta sitten?

Juu, olen yritttänyt silloin tällöin houkutella jotakin nettikaveria tänne Outomaalle, mutta  ovat sanoneet, että ei, kun siellä luuhaa se avaruusihminen hattuineen.

No nyt se on avopäin, taitaisi hattu päässä/silmillä olla sittenkin parempi vaihtoehto.



No nyt se on avopäin, taitaisi hattu päässä/silmillä olla sittenkin parempi vaihtoehto.

[/quote]

Koska ketjuni on siirreetty näkymättömiin jälleen kerran, tässä näkyy. kaikille.

Miten sinä rauhheni voit olla noin typerä jotta luulet minun uskovan. En minä usko. Tämä on tosiouto sivusto. Eikä vain minun kirjoituksieni osalta. Mode sekaantuu erittäin puolueellisesti kirjoittajiin. Tähdittää yhden sanan loukkavasta kirjoituksesta , sen jälkeen sama toistuu, ei poisteta. Ollaan hyvät kaverit. Moden pitää suhtautua tasapuolisesti  kirjoittaajiin, eikä olla arvostelemassa, siirtelemässä  parin  ilkeilijän takia. Siirretään, siirretään takaisin,, pyydetään keskustelemaan, siirretään takaisin, kun keskustelen haukutaan, siirretään taas  pois. Sirkus. Minua kohdellaan kuin heittopussia. Minulle saa ilkeillä mielin määrin. Minä en saisi takaisin sanoa.
Mistä muuten luulette minun tietävän eräiden kirjoittajien kaksoisnikit, erään perhe-elämästä. Erään luonteesta. Näitä eivät ao.henkilöt itse ole minulle kertoneet. Ei myöskään kukaan henk. kohtainen ystävä. Otin näistä tiedoituksista kopiot, joten tallessa ovat.
Ihmetelkää.

Juuli.
.
reino & aino hukkanen

Outomaa

#1683
Lainaus käyttäjältä: juuli - 29.03.13 - klo:11:52

Tämä on tosiouto sivusto. Eikä vain minun kirjoituksieni osalta. Mode sekaantuu erittäin puolueellisesti kirjoittajiin. Tähdittää yhden sanan loukkavasta kirjoituksesta , sen jälkeen sama toistuu, ei poisteta....

Sirkus. Minua kohdellaan kuin heittopussia. Minulle saa ilkeillä mielin määrin. Minä en saisi takaisin sanoa.
.

Miten niin et saisi takaisin sanoa, sanothan sinä.

Täällä ei ole kunnon moderaattoria, ennen sitä ei tarvittukaan, kunhan vain leikiteltiin ulkoasun ja oktopussin kanssa.  Viime aikoina on rekkautunut jäseniä, jotka eivät tunnu tänne sopeutuvan, vika on varmaan molemmissa osapuolissa.  Liian erilaista porukkkaa.. me entiset vanhat tunnemme jo niin kauan, että tietää tarkkaan toisen kujeet :)

Minä kyllä en aio enempää moderoida tai sensuroida. Olemme jo kaikki liian vanhoja opastettavaksi toimivaan kanssakäyntiin keskenämme, jos ei olla tähän mennessä opittu.

Minusta nämä netissä melkein kaikilia foorumeilla löytyvät kirjoituksesi tuntuvat olevan liikaa meille kolmelle tai neljällle jäsenelle täällä.
Katso nyt, Juuli, nämä kolme-neljä jäsentä eivät halua niitä vielä täälläkin.  Tulemme tänne saadaksemme arkeemme vähän hymyä huuleen.. mutta useinmiten pettyy. Se ei ole henkilökohtaista vaan selvää allergiaa aina samoille jutuille vähän eri sanamuodossa.



"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

karpalo

#1684
Lainaus käyttäjältä: juuli - 29.03.13 - klo:11:52

Mistä muuten luulette minun tietävän eräiden kirjoittajien kaksoisnikit, erään perhe-elämästä. Erään luonteesta. Näitä eivät ao.henkilöt itse ole minulle kertoneet. Ei myöskään kukaan henk. kohtainen ystävä. Otin näistä tiedoituksista kopiot, joten tallessa ovat.
Ihmetelkää.

Juuli.
.

Olet joko selvänäkijä tai sitten etsivä/rikospoliisi, joka on saanut SOTU-numeromme selville ja päässyt kaikkiin viranomaissivuihin ja lääkärisivuille tutkimaan taustojamme.

  - Pliis, anna armoa, älä tyhjennä pankkitiliäni, ethän ?


risto

#1685
å
kopioita jullilla piisaa


vähiin menee äly enneko loppuu. Oisko pohjakurat menossa?
Kopiot menossa?

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: Nicht Rauchen - 29.03.13 - klo:13:16
Lainaus käyttäjältä: juuli - 29.03.13 - klo:11:52

Mistä muuten luulette minun tietävän eräiden kirjoittajien kaksoisnikit, erään perhe-elämästä. Erään luonteesta. Näitä eivät ao.henkilöt itse ole minulle kertoneet. Ei myöskään kukaan henk. kohtainen ystävä. Otin näistä tiedoituksista kopiot, joten tallessa ovat.
Ihmetelkää.

Juuli.
.

Olet joko selvänäkijä tai sitten etsivä/rikospoliisi, joka on saanut SOTU-numeromme selville ja päässyt kaikkiin viranomaissivuihin ja lääkärisivuille tutkimaan taustojamme.

  - Pliis, anna armoa, älä tyhjennä pankkitiliäni, ethän ?

Pidä hyvänäsi. Selvännäkijä en ole tai Supon apua en tarvinnut
..
.
reino & aino hukkanen

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 29.03.13 - klo:12:23

Minä kyllä en aio enempää moderoida tai sensuroida. Olemme jo kaikki liian vanhoja opastettavaksi toimivaan kanssakäyntiin keskenämme, jos ei olla tähän mennessä opittu.

Joo, parasta vaan sinunkin olla varuillasi, vaikka olet täällä esimies/esinais-asemassa.

Piankos se Juuli kopsaa sinutkin, sillä on kaikista jäsenistä kopioita mapit pullollaan, olkaa varuillanne kaikki, niitä Juttuja alkaa meinaan tuleen Lööppilehtiin.

risto

Lainaus käyttäjältä: juuli - 29.03.13 - klo:13:59
[quote author

Selvännäkijä en ole tai Supon apua en tarvinnut
..
.

selvääkin selvempi.

Miten selvänäkijä on joutunut tämmösen potan pohjalle kuin Outomaa. Jossa vaan paskotaan toistemme niskaan?

Pitäskö mennä näkötarkastukseen?

. Selvänäön katsastusasema:  tulemme tuhoamaan tämän planeetan. CD

meni yöunet.
.

Juuli Hukkaskukka

#1689
.
Mikä siinä oikein on ettet sinä Tupla voi kohdella minua kunnolla. Minä miellelläni sinun kanssasi asillaisesti tai asiattomastikin keskustelisin. Olet varmaan oikein mukava siviilissä. Palsta Älyvähä ja nimenomaan minä palstalla olen sinulle suurenmoinen närä. Jos yrittäisit puhua minulle kuin ihmiselle, ehkä huomaisit että se, ihminen, olen minäkin.
.
reino & aino hukkanen

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä