Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

.
Eipä meidän hyväksymistä tarvita.
Siellä on omituisia tyylejä, kuten myrkytykset, jotka ulottuvat ulkomaille asti.
Suora ampuminen ja väkivaltaiset ratsiat firmoihin. Minkäs teet.

karpalo

Riittää, kun Putin ymmärtää Venäjää. Sen hän kyllä tekeekin.

Venäjällä on jo tsaarinajoista alkaen, kautta kommunismin,  ollut vain yksi isäntä, joka määrää suunnan, että mitä tehdään milloinkin.

Eihän se meille kuulu neuvoa ja arvostella muita maita, kuten esim. Kiinaa taikka Venäjää. USA:takin olisi kiva arvostella, liian vapaata kaikki, ainakin itse jätän muiden tehtäväksi.

Meille täällä riittänee kun haukutaan Persuja ??

Itse äänestin kokkareita.

risto

.
On myös rationaalisia tapoja purkaa ahdistustaan:

1) ota lista suosituimmat suomalaiset
2) ota Nro 1 rusikoitavaksi ja keksi jotain tyhmää sanottavaa
3) ota seuraava.

Älä ota mitään vaikeeta että muut pääsevät mukaan

.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 26.04.13 - klo:10:03
.
On myös rationaalisia tapoja purkaa ahdistustaan:

1) ota lista suosituimmat suomalaiset
2) ota Nro 1 rusikoitavaksi ja keksi jotain tyhmää sanottavaa
3) ota seuraava.

Älä ota mitään vaikeeta että muut pääsevät mukaan

.

Hyvä ehdotus:

Tällä hetkellä Top 3

1 - Ässät, Porin Imagosankari
2-  Liisa Jaakonsaari, miksi moitit Niinistöä, olet itse tumpelo.
3-  Koska tulee kesä ?

risto

.
Taisit unohtaa tahallasi "mikä päivä tänään on".

.


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 26.04.13 - klo:12:47
.
Taisit unohtaa tahallasi "mikä päivä tänään on".

.

Taisinkin unohtaa, mikäs se päivä oli ?

AveLazio

Ihmettelen, että Putinia ei vielä ole tapettu. Ehkä ensi viikolla. Toisaalta Ryssä haluaa olla diktatuuri; kansa ei edes haaveile muusta kuin sorron alla elämisestä. Sana "slaavi" on muuten sama syntyjään kuin "slave" eli 'orja'. Ryssien kyseinen ominaisuus on tunnettu hyvin pitkään.

SDP ja Kokoomus ovat sulautumassa yhteen. Ennen Kokoomusta SDP hoiteli kommunismin ja muiden vitsausten torjuntaa. Nyt hoitaa Kokoomus. Vielä kylmän sodan aikana CIA vuolaasti rahoitti SDP:n kommunismintorjuntaa.
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 26.04.13 - klo:13:07
Sana "slaavi" on muuten sama syntyjään kuin "slave" eli 'orja'. Ryssien kyseinen ominaisuus on tunnettu hyvin pitkään.

SDP ja Kokoomus ovat sulautumassa yhteen. Ennen Kokoomusta SDP hoiteli kommunismin ja muiden vitsausten torjuntaa. Nyt hoitaa Kokoomus. Vielä kylmän sodan aikana CIA vuolaasti rahoitti SDP:n kommunismintorjuntaa.

Sana slave on englantia. Nimitykset slaavilainen, slaavilaisuus lienevät siis ulkomaista, länsieurooppalaista keksintöä. (Mikäli päättelysi on relevanttia.)

Kirjoitat SDP:n harjoittamasta kommunismintorjunnasta.
Mahdatko tarkoittaa esimerkiksi sellaisen järjestön kuin SAJ:n perustamista SAK:n hajoittamiseksi?




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

#1718
THL, tiedän SAJ:n. Tiedän TUK:n. Tiedän kaiken mitä kuka muukaan tästä SDP-vetoisesta ryssäntorjunnasta. Paljon lukenut olen USA:n historiikkeja aiheesta - ne ovat vapaampisanaisia kuin suomalaiset vastineensa.

Ennen kuin SDP:n nykyinen sisarpuolue Kokoomus syntyi (pienistä patrioottisista sirpaleista), SDP joutui hoitamaan nämä hommat yksin. Nyt he toimivat Kokoomus-Demarien osana. Kohta muuten ei kyllä Suomessa muita puolueita olekaan - yksi kansa, yksi puolue! Sieg Finnland. ;)

Ryssä halusi teloittaa Tannerin - ei Mannerheimia. Siinä tuon ajan kuva.

Ja lauantai totta vieköön on muistettava Suomen veteraanien päivänä. Silloin vain hetki sitten Ryssän tuleen miestä kaatui. Koskahan sieltä seuraavan kerran tänne tullaan - tänne Natottomaan impivaaraan. Suomen media ei veteraaneja juuri ole muistellut. Sen sijaan on näytetty rutkasti kuvaa jenkkien muistotilaisuuksista Texasissa ja Bostonissa. Haloo Suomen amatöörimäinen media! Suomi ei (vielä) kuulu USAan. Meinaan vähempiki into riittäs... ::).

Slave ja slav ovat siis samaa juurta. Teenkö selvennykseksi vielä dia-esityksen vai joko ymmärrettiin. Hm.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Amanda

#1719

Hei, minne se Tuplan hauska heitto postimerkkien keräilystä katosi?

Onko siis nyt veteraanien päivä? Hesarin ja Kalevan nettisivuilla ei ollut mitään, katsoin varta vasten. Vain, että puolustusvoimat ovat julkaiseet vinon pinon sodanaikaisia valokuvia ja että sivu kaatui heti katsojaryntäyksen takia.

Veteraanista tiedän. Oli 28 v. kun sota loppui, parhaat vuodet menivät metsissä ja juoksuhaudoissa, kesäkuun loppupuolella Heinjoella 1944 haavoittui. Mutta tuonkin tiedän vasta pari vuotta, kun kysyin veljeltäni, jolla on isän sotilaspassi. Meille tytöille ei pienenä ollut sotaa eikä mitään.. vaikka muistan hämärästi kenkälaatikollisen armeijakuvia. Olin silloin sitä mieltä, että ne oli intistä eikä sodasta. Joskus ne kaikki katosivat.. minne, en tiedä..

Harvinainen etunimeni tulee varmaan Kannakselta, olen saanut sen mielikuvan. Olen esikoinen..

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä