Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 123 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

.
Huh huh

nytkö se sota taas alko
pimeetä. Tankki  kaatuu ja aamen.

Käpylisäke toimii sittenkin.

Posiella

Lui ensin Tiistain viestistä, että olin 28, kun sota päättyi...
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Amanda

;D Huh!  Isä ei ollut vielä tavannut vaimoaan tuolloin. Äidin isosisko muutti miehensä kanssa ihan mummulan rajanaapuriksi Nivalasta ja siitähän se alkoi, Tiistaikin.

Posiella

Onko sulla vielä tallella, Tiistai, se mun vanha profiilikuva.? Sen vois vaihtaa... ::)
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

AveLazio

Suomen aikaa veteraanien päivä on juuri nyt yhdeksännellä tunnillaan. Media ei asiasta puhu - ressupunikit. Liput sentään pitää vetää salkoon, jos ei moukaksi halua ilmoittautua..

SA-kuvien julkistus taatusti ajoitettiin tämän päivän mukaan.
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

.
Mitens se Linna kirjoittikaan: "Tässä sitä mennään Alman punaisen alushameen perässä."

;)
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Amanda

Ihan pakko nauraa teille.. missa teoksessaan se Linna tuon lauseen kirjoittikaan?

Posi, mika timing?!
Illalla jotain 9-10 aikaan poistin poytakoneen dekstopilta kaikki kansiot paitsi valokuvat, jotka poltin. Ja loppu meni bittitaivaaseen, kun sen koneen tarttee menna remontiiin. MUTTA nyt muistin ottaneeni pari vuotta taaksepain ne nayton kansiot talteen.. taitaa loytya jostan viela. Tarkoitat sita tummaa aurinkolasikaunotarta?  :)  Malttia, malttia..

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 26.04.13 - klo:23:48
Onko sulla vielä tallella, Tiistai, se mun vanha profiilikuva.? Sen vois vaihtaa... ::)

Löytyihän se outojen vanha kansio, mutta tuota kuvaa isompana ei enää ollut. Muistathan, miten alkuvuosina ennen foorumin katoamista meillä oli "tikkataulu", jossa oli jäsenten avatarit pienoiskoossa 2x2 cm?  Jos et tykkää voithan sen poistaa. 

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 27.04.13 - klo:08:53
SA-kuvien julkistus taatusti ajoitettiin tämän päivän mukaan.

Mitä! Minkä kuvien? Suomen Akatemian vai onko jonkin muun SA-lyhenteen? Ihmettelen, miten valtionhallinnossa voi olla kaksi SA-lyhennettä, jotka ovat niin toisilleen vastakkaiset merkitykseltään_ Suomen armeijan intendentuuriosasto ja Suomen Akatemia. Niin ja koiranäyttelyssä SA =  Sertifikaatin Arvoinen.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä