Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 22 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 28.04.13 - klo:00:20
Taidan rakastua Akatemian Esmerkixiin...
Onko tuo nyt mikään kielitieteilijän vastaus...

Posiella

Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 28.04.13 - klo:13:26
Se on kevät nyt ja koirailla juoksuaika.

Onko se onni vai pelkkä autuus, kun on noita keväitä jo niin monta takana, ettei paljo enää hetkauta.  ;)

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto


Mulle tulee mieleen SF elokuva, joku dosentti hämärässä huoneistossa ja maalta tullut kikattava piikatyttö.  pääosissa Aku Korhonen ja Iris Kähönen. Niin ja Lasse Pöysti polvihousuissa.

Testosteronilla höystetty draama.


Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 28.04.13 - klo:13:26
Se on kevät nyt ja koirailla juoksuaika.
Jaa-a, siis koiraiden juoksuaika, mikä se on? Mun mielestäni juoksuajat ovat vain naarailla. Ja kun naarailla on juoksuaika, se pistää koiraat perässä juoksemaan. Silloin ei kyllä mitään kovin vakavia Tämän päivän mietteitä ajatella... aivot kun jätetään naulaan. Voivathan ne tietysti sinne vahingossakin jäädä.

AveLazio

Akatemia kommentoi: Uroksilla ei ole kiima-aikaa, vain naarailla. Right. Homo sapiensilla on se harvinainen ominaisuus, että parittelua esiintyy myös kiiman ulkopuolisena aikana. Sapiensit ovat ikään kuin koko ajan kiimassa ja käyttävät parittelua (pääosinkin) nautinnon lähteenä.

Onko kysyttävää, Tuplanikki ja muut lapset? (Pitää sit olla vanhemmilta saatu lupa, ennen kuin opetan teille lisää.)
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

#1737
.
Hallelujaa!

Ave on alkanut lukea wikipediaa!

Mites se sanotaan että

- ensin kerran päivässä
- sitten kerran viikossa
- kerran kuussa
-  

risto

#1738
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 28.04.13 - klo:22:03
Akatemia kommentoi: Uroksilla ei ole kiima-aikaa, vain naarailla. Right. Homo sapiensilla on se harvinainen ominaisuus, että parittelua esiintyy myös kiiman ulkopuolisena aikana. Sapiensit ovat ikään kuin koko ajan kiimassa ja käyttävät parittelua (pääosinkin) nautinnon lähteenä.

Onko kysyttävää, Tuplanikki ja muut lapset? (Pitää sit olla vanhemmilta saatu lupa, ennen kuin opetan teille lisää.)

on kysyttyvää. Miten sä keksit valita Outomaan sexologian luennon kohderyhmäksi?

Ovat ikäänkuin kiimassa ja parittelevat  kiiman ulkopuolella.    miten ne nyt sillee, ikäänkuin tekevät?

Ave on nähnyt kun pulut panee ikkunalaudalla.
.

Posiella

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 28.04.13 - klo:17:54
Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 28.04.13 - klo:13:26
Se on kevät nyt ja koirailla juoksuaika.
Jaa-a, siis koiraiden juoksuaika, mikä se on? Mun mielestäni juoksuajat ovat vain naarailla.
Tämä paikka onkin Outomaa. ;)
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä