Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 35 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

Oon vaan miettinyt sitä, että kukaan täällä ei kaipaa kirjoituksiani ja olen tyhmä ollessani täällä vain riesana, joten vaihdan foorumia, iloksenne.  ;)

Täten:


http://www.youtube.com/watch?v=QwxYiVXYyVs

AveLazio has left the building.
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

#1752
.
......ratsasti iltaruskoon...
.... Avella on menossa vahva musiikillinen jakso....  

.

Esmerkix

Niin, ehkä se oma olo tuntuu hiukan paremmalta, kun löytyy joku vielä heikomman oloinen, jota voi joukolla kivittää...

AveLazio

Kiitos kauniista sanoista edellä. THL on opettanut minulle tämän ON/OFF-systeemin. Now You see it, now You don't. Hyvät puddingit vaan oppi-isälleni. :)


http://www.youtube.com/watch?v=AX50_SlFiHU

AveLazio has entered the building.
At a narrow passage there's no brother, no friend


karpalo

#1755
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 03.05.13 - klo:08:49
Niin, ehkä se oma olo tuntuu hiukan paremmalta, kun löytyy joku vielä heikomman oloinen, jota voi joukolla kivittää...

Just, hyvin tokaistu, samma här, siis häiriköt kuuluu ylentää, saavat kasvuvoimaa ja pystyvät leviämään.

Yleinen järjestys, muiden kunnioittaminen ja sääntöjen noudattaminen on kaiken pahan alku.

THL tiedottaa

.
Siellä edellä Esmerkix on aivan turhaan huolissaan. Täällä ei ole ainuttakaan sellaista kirjoittajaa, joka pienistä hermostuu.

Sellaiset tyypit ovat karsiutuneet matkan varrella. Kuka minnekin on mennytkin. Toivottavasti siellä jossain on kans kivaa.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 03.05.13 - klo:18:21
.
Siellä edellä Esmerkix on aivan turhaan huolissaan. Täällä ei ole ainuttakaan sellaista kirjoittajaa, joka pienistä hermostuu.



näin on. Aveakin joutuu mätkimään olan takaa pari päivää ennenku se alkaa vollottaa.
.

karpalo

Sitäpaitsi, ainakin itse olen purskahtanut monet kerrat itkuun, kun olen joutunut lukemaan hänen solvauksiaan minua kohtaan. Onneksi ymmärtävä vaimoni on minua tyynnytellyt, notta olen saanut itseni rauhoittumaan ja unenpäästä kiinni.

Esmerkix haluaisitko että etsin niitä törkeyksiä luettavaksesi ?

Amanda

#1759
Outomaan herkkiä poikia :)

THL on oikeasssa, täällä on vain hard core jäljellä, eivät hätkähdä vähästä eikä kaikki ole ihan sitä, miltä se näyttää.  En ole vieläkään ihan kärryillä, miten tämä toimii mutta tässä sitä yhä ollaan.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä