Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 75 Vieraat katselee tätä aihetta.

jösses

Lainaus käyttäjältä: sniper - 09.08.13 - klo:12:52
Lainaus käyttäjältä: jösses - 09.08.13 - klo:12:45

No jo on taas tulkinta. En minä puhunut itsestäni, enkä varsinaisesti kenestäkään muustakaan, mutta on  vaan siitä, kuinka selvästi monista viesteistä välittyy kirjoittajan paha olo.

Älä valita kokoajan tiedämme jo jotta siellä päässä on jotain pahasti pielessä.

EDIT: huom! korjaantuu kyllä lobotoimalla.

Räyhänhenki on herännyt. Huomenta! Taisi ottaa päähän se, että kerroin Ruotsissa innokkaasti harjoitetun lobotomiaa ja ruotsalaiset lanseerasivat sen Suomeenkin, mutta täällä se saavuttanut läheskään samanlaista suosiota kuin Ruotsissa. Vai onko sinulla jokin omakohtainen syy kiivastua siitä, että tuon asian kerroin?

Lobotomiaiatoimenpiteitä kohdistettiin lapsiinkin ja tietenkin useammin niissä maissa, jossa lobotomia oli yleistä http://fi.wikipedia.org/wiki/Lobotomia

karpalo

Lobotomiasta sai kehittelijä v.1936 Nobel palkinnon, joten senaikaisiin systeemeihin se oli melkoinen "keksintö"

Tilanteet vaihtuvat, mikä tänään on IN, on huomenna Out, eiköhän se Jösses näin mene, vaikka omaisi sellaisen maailmankuvan, että kaikille kaikkea, ilman mitään vastiketta.

sniper

Lainaus käyttäjältä: jösses - 09.08.13 - klo:12:59
Räyhänhenki on herännyt. Huomenta! Taisi ottaa päähän se, että kerroin Ruotsissa innokkaasti harjoitetun lobotomiaa ja ruotsalaiset lanseerasivat sen Suomeenkin, mutta täällä se saavuttanut läheskään samanlaista suosiota kuin Ruotsissa. Vai onko sinulla jokin omakohtainen syy kiivastua siitä, että tuon asian kerroin?

Jees huomenta sinnekin.
En oikein ymmärrä miksi herra täällä vielä käy valittamassa, uhkasithan jo häipyä, taidatkin olla tyyppi johon ei voi luottaa.

Sinuahan tää taitaa vituttaa eikä mua sinähän asian esiin otit! Sulla taitaa olla se vitutus päällä sen takia koska riipuit vielä isäs munissa silloin kun suomessa lobotomiaa harrastettiin ja sillä tavalla missasit lobotoinnin.

Kysy piruttais josko saisit sen teetettyä näin jälkikäteen, hei täs vielä yks uppgrade tieto sulle näistä arabeista joista tuli talebaaneja osa oli kristittyjä arabeja, mutta nämä kaikki olivat konverteerattu talebaaneiksi, sanoivat kuulemma ettei muuten voi olla talebaani, oliskohan näin?.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

jösses

Lainaus käyttäjältä: Hans Von Jung - 09.08.13 - klo:13:11

Lobotomiasta sai kehittelijä v.1936 Nobel palkinnon, joten senaikaisiin systeemeihin se oli melkoinen "keksintö"

Tilanteet vaihtuvat, mikä tänään on IN, on huomenna Out, eiköhän se Jösses näin mene, vaikka omaisi sellaisen maailmankuvan, että kaikille kaikkea, ilman mitään vastiketta.

Lobotomia oli kuitenkin erittäin huono hoitomuoto, josta nyt loppujen lopuksi juuri mitään apua kenellekään ollut ja melkoinen osa potilaista kuoli toimenpiteen seurauksena. Onneksi lopulta siitä hulluudesta luovuttiin ja potilaita alettiin hoitaa lääkityksellä, eikä kallonporauksilla.

Oletko muuten sitä mieltä, että minulla on tuollainen maailmankuva? Jos olet, niin haluan korjata tuon näkemyksesi. Minun maailmankuvani ei ole likipitäenkään tuollainen.

sniper

@ Jösses, leveilit täällä sarkasmistasi mihins se nyt on joutunut sun taskuusiko, olet saanut monta viestiä joissa on esiintynyt paljon sarkasmia, esimerkiksi mun viestissäni: Kysy piruttais josko saisit sen teetettyä näin jälkikäteen, tai tää: Jees huomenta sinnekin.
En oikein ymmärrä miksi herra täällä vielä käy valittamassa, uhkasithan jo häipyä,

Kehut kovasti, että minä riehun kanssasi, ehkä, mutta tuon sinun käyttäytymistyylisi kanssa ei paljon muuta voi tehdä.
Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että jos muutan hiukan tyyliäni niin tää voi sujua paremmin.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: jösses - 09.08.13 - klo:13:28
Lainaus käyttäjältä: Hans Von Jung - 09.08.13 - klo:13:11

.Lobotomia oli kuitenkin erittäin huono hoitomuoto, josta nyt loppujen lopuksi juuri mitään apua kenellekään ollut ja melkoinen osa potilaista kuoli toimenpiteen seurauksena. Onneksi lopulta siitä hulluudesta luovuttiin ja potilaita alettiin hoitaa lääkityksellä, eikä kallonporauksilla.

Oletko muuten sitä mieltä, että minulla on tuollainen maailmankuva? Jos olet, niin haluan korjata tuon näkemyksesi. Minun maailmankuvani ei ole likipitäenkään tuollainen.

..........

Vaikea sanoa lopullista sinun maailmankuvastasi, mutta liiallinen ja kaikenlainen suvaitsevaisuus tuo helposti mukanaan sen, että joku osa porukasta, kotimaisista, tai muualta tulleista alkaa sopeutumaan sellaiseen olotilaan, että itse ei tarvii, eikä oikeastaan kannatakaan tehdä yhtään mitään.

- No, miksi ei kannattaisi ?

Tietenkään ei sen takia, kun saman olotilan saavuttaa olemalla tekemättä yhtään mitään. Tuolla asialla ei mielestäni ole mitään tekemistä rotuasioiden kanssa.

Kaikki me ihmiset olemme kuitenkin "Ihmisrotuisia", kaikille sopisi olla sama ohjeistus oman itsensä ja perheensä elannon hankkimiseksi, siis Kykyjensä Mukaan.

Jos kyvyt eivät riitä, niin yhteiskunta tullee silloin apuun.

Onkohan tuossa jotakin sanomaa?

risto

Lainaus käyttäjältä: jösses - 09.08.13 - klo:13:28
Lobotomia oli kuitenkin erittäin huono hoitomuoto, josta nyt loppujen lopuksi juuri mitään apua kenellekään ollut ja melkoinen osa potilaista kuoli toimenpiteen seurauksena. Onneksi lopulta siitä hulluudesta luovuttiin ja potilaita alettiin hoitaa lääkityksellä, eikä kallonporauksilla.

toinen asia mistä luovuttiin on matkat hevosreellä.

.

sniper

Lainaus käyttäjältä: SVT:textEn studie visar att dromedarer       
  i Mellanöstern tycks vara reservoar   
  för det sars-liknande viruset mers.   
  Forskarna har påträffat viruset hos   
  dromedarer i Oman, skriver The Lancet.

Joko tämä uutinen löytyy suomeksi ellei niin koetan kääntää:
Eli tutkimus on näyttänyt, että dromedarit/kamelit väli-idässä
vaikuttavat toimivan kantajina Sars-viruksen läheiselle Mers virukselle.

Tutkijat ovat todenneet virusta kameleissa Omanissa.
Kirjoittaa The lancet lehti.

uutinen täällä ainakin vielä:  http://www.svt.se/svttext/web/pages/133.html

jösses

Kaksi venäläistä MM-kultamitalitoivoa on sairastunut yllättäen yhtä aikaa, eivätkä he voi osallistua kisoihin.

http://www.iltasanomat.fi/yleisurheilu/art-1288588588372.html

He molemmat sairastavat varmaankin sama tautia, kun verikokeissa ja/tai virtsanäytteissä paljastui, että ne eivät ole puhdistuneet toivotulla tavalla.

sniper

Lainaus käyttäjältä: jösses - 10.08.13 - klo:10:44
Kaksi venäläistä MM-kultamitalitoivoa on sairastunut yllättäen yhtä aikaa, eivätkä he voi osallistua kisoihin.

http://www.iltasanomat.fi/yleisurheilu/art-1288588588372.html

He molemmat sairastavat varmaankin sama tautia, kun verikokeissa ja/tai virtsanäytteissä paljastui, että ne eivät ole puhdistuneet toivotulla tavalla.

Kyllä se tuohon suuntaan menee kaikkien ajatus, että jotain häikkää on kokeissa esiintynyt.
Mitä/mikä se on ei ole vielä tullut kait julki, mutta eiköhän tämäkin jossain vaiheessa selviä?.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä