Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 108 Vieraat katselee tätä aihetta.

Outomaa

Minun puolestani ja ilmeisesti myös Lexan puolesta voisimme jatkaa niin kauan kuin haluttaa, mutta eihän tänne kukaan enää kirjoittele ..  :-\
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

risto

.
Viimeinen kuvamaisema jonka minä haluan muistoksi Outomaasta on:

Amanda

Juujuu, tyttö on nuori, paljonko tuosta on ehtaa materiaalia?  Kaikille keski-ikään ja sen ohittaneille isoille tytöille on tuttu ilmiö, miten tuo varustus kasvaa itsestään ainakin yhden tai kaksikin kuppikokoa, semmonen hormoonijuttu, FYI.

Tässä Ylen uutisissa 5300 v. vanha mies, alfayksilö .. mielenkiintoisesti on korkeat poskiluut .. matalahko otsa kyllä, mutta eihän sen välttämättä tarvitse tarkoittaa mitään ;)

risto

.
Minä olen kuullut (kateellinen taho) että rikkaat naiset pitävät uima-allasta sen takia että voivat tilata sinne allaspojan siivilöimään puun lehtiä vedestä. Voisihan sen tehdä itsekin, mutta mitä rahalla sitten olisi virkaa jos kaikean tekisi itse.

Yhdennäköisyys yllä olevaan on selvä.  Tiistai näkee vuosituhansien taa.

karpalo

Tässäpäs tämän päivän nuoren naisen ihanne, se oma pikku nörtti:

karpalo

Meinaatteko lopettaa itsenne, vai mikä hautuumaan tunnelma on täällä ilmassa ?

Frux

Voi että tuo Pauli Hanhiniemi on niin super hyvä laulaja! Joskus nuoruudessa en ymmärtänyt Kolmannen Naisen päälle mitään, kun ei siihen aikaan tullut käytyä ko bändin keikoilla. Viime kesänä näin ja kuulin heitä ja Paulin laulua Vauhtiajoissa, ja se oli aivan mahtavaa soittoa ja Pauli lauloi livenä vailla vertaa! Ennen Kolmatta Naista esiintyi myös J Karjalainen, jonka fani oon ollut, mutta oli livenä pettymys. Ei mikään isojen lavojen laulaja. Ja Pauli Hanhiniemi on tuossa Vain Elämä tv-sarjassakin aivan huippu!  Hienosti nuo muutkin kyllä laulaa. Mitäs mieltä meidän musaekspertti eli THL  on Hanhiniemestä?

Frux

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 10.10.13 - klo:20:32
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 10.10.13 - klo:14:35

Tässä se sitten taisi olla, Outomaa. Voisi laitaa museon hyllylle pölyttymään, mutta kun parhaat ajat ja jutut on jo aikoja sitten menetty bittiavaruuteen, niin että kannattaako tämän perään enää haikailla. Niin että   vaan kaikille.

Mitä? Ei kai nyt vielä!
Onko Tiistailla moonikset, vai mikä nyt mättää? Jaa ei voikkaan olla enää..
Ei kai täällä tarvi joka päivä roikkua, häh!
Ave vois tulla takaisin. AVEEEE!!!

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 11.10.13 - klo:11:50

Tässä Ylen uutisissa 5300 v. vanha mies, alfayksilö .. mielenkiintoisesti on korkeat poskiluut .. matalahko otsa kyllä, mutta eihän sen välttämättä tarvitse tarkoittaa mitään ;)

3-kymppinen nuori mies esiintyy tässä neljäkymmentä vuotta myöhemmin. Niin vaan vuodet jättävät jälkensä komeaankin mieheen. :(

karpalo

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä