Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 19 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

.
Kiitos mielenkiinnosta!

Siitä on kai kohta kolmisen vuotta aikaa, kun sinne rekisteröidyin, aivan vain sen vuoksi, että pääsin näkemään erään jutun, jonka eräs ystäväni oli laittanut juuri sinne Facebookiin.

Sieltähän ei näe mitään, ellei sinne ensin rekisteröidy.

Voit huviksesi katsoa mun profiilisivuani (siellä on niitä päivityksiäni eri aiheista ja kuviakin), oon siellä omalla nimelläni (se sama, joka on kirjani kannessa).

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Esmerkix

Facebook on juuri sellainen kuin itse olet. Voit valita ystäväsi, jotka näkevät kirjoituksesi ja muut aineistosi, joita tallennat seinällesi. Ei ole mikään pakko osallistua esim. koiranmyrkyttäjäyhteisöjen kirjoituksiin eikä muihinkaan omituisuuksiin, joista et itse pidä. Minusta Facebook on hyvä kommunikointiväline. Sen avulla on helppo pitää yhteyttä esim. kaukomailla asuviin sukulaisiin. Itselläni sukulaisia on Australiassa asti. Outoja tyyppejä ei kannata päästää ystäväksi asti. Facebookissa tunkeilijat on helppo torjua.

THL tiedottaa

.
Toivottavasti tämä ei nyt mene jonkinlaiseksi Facebook-varjonyrkkeilyksi.
Sen verran vielä, että siellä ratkaisevassa asemassa on juuri se, minkälaisen kaverijoukon siellä saa kerätyksi.
Rohkeutta peliin, niin kyllä se sieltä sit löytyy ...

Amanda

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 06.11.13 - klo:09:55
.
Toivottavasti tämä ei nyt mene jonkinlaiseksi Facebook-varjonyrkkeilyksi.
Sen verran vielä, että siellä ratkaisevassa asemassa on juuri se, minkälaisen kaverijoukon siellä saa kerätyksi.
Rohkeutta peliin, niin kyllä se sieltä sit löytyy ...

Ilman muuta. Siellä on vaikka minkälaisia ryhmiä ym., mutta minulla ei riitä aikaa .. halua alkaa niissä keskustelemaan. Mutta kätevä se on kuin Esmerkix sanoo, meidän tarkoitukseen.

Posiella

Eipähän tässä sen kummempaa asiaa kuin että siirryppäs THL alakertaan sieltä vintiltä koneen äärestä emännän kainaloon. Se nimittäin tuloo ny, putoo sinne Teiskon perälle viimeistään maanantaina. Lentorata on Kemijärvi, Tampere, Hanko. Hirviästi en kerkiä sua murehtia, ku tänään pitää mennä kattoon kolmatta naista. Mutta onneksi pohojalaaset säästyy!  ;D
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

THL tiedottaa

.
Oho, näinkö meidät täällä huomioidaan!

Kiitos!

Tänne ei paljon mitään sivistystä oo kyllä tullukkaan moneen vuoteen, siis sen jälkeen, kun me puolison kans tänne mettäperälle muutettiin.
Mut nyt siis tulee, JEE!

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 02.11.13 - klo:22:29
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 02.11.13 - klo:21:17

mutta yleensä musta brittihuumori on hauskaa!

Joo mutku ne yrittää vääntää joka asiasta jotain, niin laatu kärsii. Eikä noi foorumityypit ole monikaan edes täysjärkisiä.
.

Ollaanko me, taikka Ave esim. ?

PS.

THL näyttäytynee ulospäin joltakin sofistikoituneelta, ymmärtääkö lopuksi itsekään, mihin on tuolla menoossa ?.

karpalo

Sorry vaan, minulla on ollut niin paljon puuhaa, notta en ole ollut esillä. Lisäksi reissaillut ja kone on ollut outside off service-tilassa

Toisaaltaan olette päässeet vähemällä mieliharmilla.

karpalo

Avea ei oo näkyny ?

Pelkääkö tulla esiin, jos sai pakit huonosti toteutetun pihamiljöön toteutuksessa.

Vai onko jäänyt kääntyvän tankin alle? Ave on kuitenkin tietäjä vailla vertojaan.

Itselläni ei ole niitä papereita mitä hänellä on. Lisäksi Ave kannattaa jalkapalloseura Ave Laziota, siitä vielä lisäpisteitä.

THL tiedottaa

.
Avesta kai täällä jossain on jotain juttua, et mihin se häippäs.

Se halus ottaa kato vähän etäisyyttä meihin, me kun ollaan sivistymättömiä, ituhippejä, sotimisestakin ihan ulkona.

Kyllä se sitten sieltä ilmestyy, kun huomaa, ettei se kuitenkaan tuu toimeen ilman, että saa haukkua meitä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä