Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 47 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

.
Arktinen yhteistyö ja Venäjä.

Luulen että Avesta tulee Arktisen Yhteistyön (AY) uranuurtaja Suomen ja Venäjän välille.
Ave tulee seilaamaan Siperiasta Jäämeren rantaan jollain joella. Kiirettä pitää ettei joen suun meren puolelta ehdi jäätyä kiinni.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 29.11.13 - klo:19:37
Ave Siperiassa kumiveneellä marraskuussa?!

Juuli, mitä olet tehnyt miehelle.. joka ei luovu pitkistä kalsareistaan vielä juhannuksenakaan (niin kerran tänne kirjoitti).  Tämän on oltava misinformaatiota.. sodassa ja.. noniin, tehän tiedätte.

Selvästi disinformaatiota. Eihän Ave edes omista pitkiä kalsareita. Ettei nyt vain kävisi samalla tavalla kuin Sini Saarelalle. Pitäisikö järjestää vapatusmielenosoitus? Siis VAPAtusmielenosoitus (luit aivan oikein). ;D

Esmerkix

Helvetinkolu on mahtava paikka. Taukotuvassa oli tilaa tänään tulistella ja maistella herkkuja. Kiitän Metsähallitusta ihanista ulkoilumahdollisuuksista. Pienet vuoripurot vain lorisivat ja olihan matkan varrella yksi pieni koski ja miniputouskin. Portaita noustessa joutuu väkisinkin maitohapoille. Järvi oli jäässä, mutta vierivät vedet eli metsäpurot täysin sulia. Tulipa hyvä mieli siellä metsän siimeksessä.

Amanda

Metsähallitus ei varmaan saa usein kiitoksia.. mutta uskon olleen mukava retki.

Vähän ymmällään täällä mitä on VAPAtus? Olen samaa mieltä, että jotain vapautusta se Ave tarvitsee..
Vapa on mulle tämä
Ettäkö sinne punkkeriin ei pääse muuten kuin yläilmoista, kun se on miinoitettu.. joku henkireikä sentään on pakko ollut jättää  :D

Muoks.
unohtui laittaa Sniperille kuvalähde, en ottanut kuvaa koneelleni. Se on edelleen tuolla sivulla, jolta noita kuvia voi ladata ilmaiseksi väritettäväksi  http://hilde13.npage.de/galerie122438.html

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 01.12.13 - klo:10:34
Metsähallitus ei varmaan saa usein kiitoksia.. mutta uskon olleen mukava retki.

Vähän ymmällään täällä mitä on VAPAtus? Olen samaa mieltä, että jotain vapautusta se Ave tarvitsee..
Vapa on mulle tämä
Ettäkö sinne punkkeriin ei pääse muuten kuin yläilmoista, kun se on miinoitettu.. joku henkireikä sentään on pakko ollut jättää  :D

Kato peeveli. Ave ei uskaltanut päästää Juulia samaan veneeseen, vaan uittaa sitä perässä... Ilmankos se vapa niin vapattaa. :D
Vai onko sittenkin toisin päin. Niistä kun ei aina erota, kumpi on kumpi.

risto

.
Suomalainen sisu vie läpi vaikka harmaan kiven. Mutta ei kaikkea pitäisi sentään uskoa-

Ihan pakko just tosta kohtaa....

.

sniper

:D tuossa tarvittaisiin jo kuuspyörä vetoa typ Sisu-pasia. kuvassa:

Lähde: raskaskalusto. fi
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 30.11.13 - klo:21:02
Helvetinkolu on mahtava paikka.

Koska en ole koskaan siitä kuullutkaan niin laitoin googleen. Syntynyt pari sataa milj. vuotta sitten.. Tuo pitää panna korvan taakse, jos vaikka joskus sinne menemme.

Mutta aah.. löysin videon. Tuo keväinen sää on käsinkosketeltavaa, just noin muistan sen vuosikymmenien takaa (lomat on aina olleet kesällä).. ihanaa, haistaa melkein sulavan lumen..

http://www.youtube.com/watch?v=fZigZb7wh5M

THL tiedottaa

.
Tuossa videossa ei näy lainkaan Helvetinkolua. Ympäristöä ja Helvetinjärveä kyllä.

Muistan, miten silloin, kun ensi kertaa olin siellä Helvetinkolulla, minua huomattavasti isommat pojat hyppivät sen kolun ylitse puolelta toiselle.
Olin silloin alle kymmenvuotias, nuo hurjat olivat liki parikymppisiä.

http://www.google.com/search?q=Helvetinkolu&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=yzOeUt2mCKj8ywPwiIDwCg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1338&bih=832
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Amanda

Joo, katselin noita kuvia.. kapea rako kalliossa.. meillä on täällä juuri samanlainen.. hetkinen, etsin kuvan.. :

Petra

Tuosta tuli mieleen foorumin aavikkosoturi ja sen allekirjoitus (joka on vanha arabialainen sanonta, mahtaako olla tietoinen siitä?).
"At a narrow passage there's no brother, no friend"  ja tuota kuvaa katsellessa sen ymmärtää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä