Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 35 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda

Kumma juttu, kuva ei näy Operalla, mutta kyllä Firefoxilla..

On se aito puu, puiden halaaja THL haluaa tietää? Muovipuu ei kelpaisi  ;D

Noita ei täällä ennen ollutkaan, mutta jotain kymmenisen vuotta sitten niitä alkoi ilmestyä.. kutsuttiin sitä arkadiaksi, mutta google selvitti tämänkin. Se on Araucaria, joku keksi tuoda sen maahan ja siitä tuli suosittu pihapuu..
Olen nähnyt montakin vähän eri näköistä. Kaikkia kutsutaan samalla nimellä, rumin on minusta tuo http://arokaria.gr/beach-hotel/wp-content/uploads/2012/12/Beach-Philosophy_low-size-300x199.jpg
Tämä meidän kuvassa on tuollainen Sivulta http://rosemaryinstitute.com/joginder/index.php?route=product/product&product_id=84&landscape=1

risto

.
Olen nähnyt tuon härvelin näköisen araucaria luonnossa, en  muista mikä maa.

mutta ihmeellisiä ne on.

https://www.google.fi/search?q=araucaria&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=J-6pUtK-H6GL4ATT_ICYAw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1093&bih=498

Araukariat (Araucaria) on havupuiden suku araukariakasvien (Araucariaceae) heimossa. Siihen kuuluu 19 lajia, jotka elävät luonnonvaraisina eteläisellä pallonpuoliskolla, missä eri lajien esiintymisalueet ovat tyypillisesti eriytyneitä ja useimmat lajeista ovat elinalueellaan endeemisiä.

Yksi näistä on huonekuusi, vanha koristekasvi Suomessa.

Suurin osa Uudessa Kaledoniassa. Missähän sekin on?

Frux

Vastatkaapas nyt vasemmistosiipi, että tyhmyyskö on tiivistynyt teidän nuorisoon, kun järjestivät noin älyttömän mekkalan tuolla Tampereella?  :o

THL tiedottaa

.
Sun kannattaa kattella YLEn Areenasta a-talk-ohjelma, se, mikä juuri päättyi telsussa.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

.
En kestänyt katsoa edes tuota Areenan pätkää. Eihän tuossa ollut muuta kuin sirkusta.

Eliitti kokoontui Tamperetalolle ja sekö vitutti.

Joskus kauan sitten joku porukka piti Wanhalla ylioppilastalolla eliitin vastaisi vaihtoehtoitsenäisyysjuhlia ja muistelen että Erkki Tuomioja oli siellä merkkihenkilönä.
Sitten tuli tämä Attack-liike, joka piti hulinaa milloin missäkin.

Englannin jalkapallohuligaanit remusivat eri maissa kunnes Englanti suljettiin pois kisoista ja huliganismi loppui siihen.

1980-luvulla oli tapana osoittaa mieltä kaikille merkittäville pääkonttorisuunnitelmille. 90-luvun lamassa kaikki tuo loppui. Sitten 2000-luvun alussa alkoi taas lievä "taloudellisen eliitin" pilkkaaminen. Sanotaan vaikka että Nalle Wahlroosia on yritetty saada liriin milloin mistäkin. Mm. väite että Nalle ryöväsi rahat valtiolta. on tehnyt pelkkää hyvää Suomelle

Entä Hesari? - Yhtenä päivänä se kirjoittaa köyhien suuntaan ja toisena varakkaiden suuntaan. Tarkoitus on myydä lehteä ja tehdä uutisia.

Outomaan alkuaikoina oli cool juttu, kun poimi jonkun yrityksen "Maailman 10 suurinta firmaa" listalta ja sitten alkoi boikotoimaan jotain sieltä.

En koskaan unohda Ässän protestia. Hän vastustaa luonnonlakeja koska luonnonlait rajoittavat yksilön vapautta. Niille ei pidä antautua.
Esim. painovoima rajoittaa yksilön liikkumisen vapautta. Ilman sitä voisi leijua tuulen mukana maapallon ympäri.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 12.12.13 - klo:17:42

Kumma juttu, kuva ei näy Operalla, mutta kyllä Firefoxilla..

On se aito puu, puiden halaaja THL haluaa tietää? Muovipuu ei kelpaisi  ;D 

Tuo puu tuossa Tiistain kuvassa näyttää aivan samanlaiselta kuin meidän tontilla kasvoi eli Lärkträ suomeksi Lehtikuusi, mielestäni se oli ruma puu kun oksia oli niin helkutin harvassa, mutta siinä oli kyllä hemmetin pehmeät neulaset.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Posiella

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 12.12.13 - klo:22:04
.
Sun kannattaa kattella YLEn Areenasta a-talk-ohjelma, se, mikä juuri päättyi telsussa.

Minä katsoin tuon ohjelman ja ei muuta voi sanoa kuin huhhuh! Jos vasemmistonuoret ovat noin radikaaleja ja tyhmiä, niin ei voi kuin ihmetellä. Miten ne aikovat erottaa mahdollisten tulevien väkivaltaisuuksien kohteista esim ne yrittäjäperheet, jotka ovat aloittaneet ihan nollasta ja tekevät yötä päivää töitä, että voisivat elättää itsensä ja monen työntekijän perheet? Polttopulloja sisäänkö vaan ikkunasta? Toimittaja kysyi sitä, että miten he aikovat erotella kohteet, mutta sai vain epämääräisiä vastauksia. PELOTTAVAA!  Seliäs nyt mulle tyhmälle tämä asia, THL!
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

sniper

On se hyvä ettei meikälle näy tuo Areena jää pois tuo kommunistien hössötyskin jo alkujaan.
Olen saanut sen kerran futaamaan kun katselin ekoja motocrossin suomen GP kisoja sieltä, ajettiin silloin ruskeasannan hiekkaradalla TiMK-silloinen tikkurilan moottori kerho nykyään VMK eli vantaan moottori kerho, olin silloin paikalla jopa toimitsijana ku kisat oli 1959 voittajaksi selkisi Tarkko Honkala.
Lyhyen videon voi katsoa "Elävä arkisto" sivulta se on siirretty sinne: http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/motocross_toi_pyorien_parinan_metsiin_ja_hiekkakuopille_26960.html#media=26974

Voittaja on tuttu kaveri.  ;D
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä