Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 63 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

.
Niin, ei kai sillä ole tuon kanssa mitään tekemistä, että tämä Facebook on täällä Internetissä.  ;) ;)
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

.
Niin tuota, tämä kopiointi mitä muuten tietokoneessa harrastetaan, jossa leikkaa-liimaa systeemillä voi kopioida vaikka print screenin, sehän ei toimi tässä foorumissa.
Ensin kuvan pitää olla jossain netissä, ja siihen kuvastoon annetaan linkki.

Esim. minä en pysty kopioimaan kuviani, koska minulla ei ole kuvia missään serverillä.

Eräs foorumi oli, jossa voi ottaa kuvakopion omalta kovalevyltä ja siirtää jonnekin foorumin serveriin.

Kuvakaapparit olivat hauskoja. Niillä voi ottaa kuvan palan mistä tahansa kuvaruudun esityksestä.

Pulma vaan noissa linkeissä on, että esim tietopohjaiset foorumit eivät enää toimi, koska melkoinen osa linkeistä katoaa parissa vuodessa.

Potuttaa sekin että useamman kerran hyvä foorumi on lopettanut toimintansa ja tiedot ovat menneet taivaan tuullin.

.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 05.01.14 - klo:19:23

Esim. minä en pysty kopioimaan kuviani, koska minulla ei ole kuvia missään serverillä.

Eräs foorumi oli, jossa voi ottaa kuvakopion omalta kovalevyltä ja siirtää jonnekin foorumin serveriin.
Kuvakaapparit olivat hauskoja. Niillä voi ottaa kuvan palan mistä tahansa kuvaruudun esityksestä.
Pulma vaan noissa linkeissä on, että esim tietopohjaiset foorumit eivät enää toimi, koska melkoinen osa linkeistä katoaa parissa vuodessa.
Potuttaa sekin että useamman kerran hyvä foorumi on lopettanut toimintansa ja tiedot ovat menneet taivaan tuullin.
Eikö onnistu jos käytät jotain kuva palvelua esim. tinypick'iä siis tätä: http://tinypic.com/  jos esimerkiksi liityt jäseneksi niin kaikki kuvasi säilyy tallessa, sivun alareunasta voi muuttaa kielen itse käytän swedua.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Juha

Täällä oli kerran uskomaton linkki japanilaisten kuviokävelystä.
Mistä se löytyy?

Löytyi:
http://www.youtube.com/watch?v=4p0DsVPkyZg

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 05.01.14 - klo:19:23
.
Niin tuota, tämä kopiointi mitä muuten tietokoneessa harrastetaan, jossa leikkaa-liimaa systeemillä voi kopioida vaikka print screenin, sehän ei toimi tässä foorumissa.
Ensin kuvan pitää olla jossain netissä, ja siihen kuvastoon annetaan linkki.

.

Mulla on käytössä Picasa, mutta sieltä ei saa siirrettyä tänne.

Amanda

Koita mitä minä aina teen. Kopioi kuva desktopille (työpöydälle?) ja sieltä sitten foorumeille tuon "lisätoiminnot" kautta.
Muuten muista katsoa nettikuvista, ettei jää välilyöntiä taggien viereen, silloin mikään kuva ei näy.

Tunnnelmallinen kuva, mutta miksi se kynttilä siellä palaa, aivan vain tunnelman vuoksi.. vai onkohan hautakynttilä?

Mutta katsokaapa näitä tyyppejä, jotka pilkkivät heikoilla jäillä.. ovat poranneet sen täyteen reikiä ja istuvat jakkaralla vielä kylki kyljessä!  ;D  Yleensä Kalevan lukijakuvia voi linkittää, mutta tämä kuva voitti joulukuun paras kuva kilpailun ja siitä maksettiin palkkio. Nyt se on Kalevan omaisuutta (ei voi ottaa kuvan osoitetta siitä - hotlinking esto päällä).

http://www.kaleva.fi/lukijalta/kuvat/92253/?filter=kuukauden-kuvat#imagetop

sniper

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 05.01.14 - klo:20:42
Mulla on käytössä Picasa, mutta sieltä ei saa siirrettyä tänne.
Picasa on googlen tekemä pieni kuvankäsittely ohjelma, jees ainoastaan sillä ei saa kuvia siirrettyä muuten kuin sähköpostin kautta, sieltä voi kuitenkin siirtää copy systeemillä jollekin kuvapalvelu ohjelmalle ja sillä liittää kuva saitille.
Picasan voi kuitenkin ohjelmoida niin, että sieltä voi ottaa kuvan osoitteen jonkin pilvipalvelun kuva-albumiin ja katsoa sen sieltä.

Huom! pilvipalvelut eivät ole aina turvallisia.
Täällä hiukan tietoa tästä palvelusta: http://www.tietoviikko.fi/edut/pilvi/viisi+isoa+kysymysta+pilvipalveluista/a393578
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 05.01.14 - klo:20:55
--
Tunnnelmallinen kuva, mutta miksi se kynttilä siellä palaa, aivan vain tunnelman vuoksi.. vai onkohan hautakynttilä?

Kynttilä palaa siellä siksi, että minä olen sen sinne laittanut palamaan.
Tuo on P-paikka maantien tuntumassa. Join kahvia autossa ja katselin kynttilää. Ei ole hautakynttilä, vaan pieni roihu.
Valaisee tehokkaasti.

Esmerkix

No nyt siirsin kuvan työpöydälle ja painoin oikeanpuoleista hiiren näppäintä ja valitsin kopioi. Kun tulen tänne Outomaahan, ei ole mitään liitettävää. Liitä on himmeänä, vaikka sain kopioitua kuvan desktopille.

Amanda

Miten niin himmeänä? Siis tuli jo foorumille ja oli kehno?

Onko mahdollista, että sinulla on joku esto Picassassa päällä, ettei niitä voi noin vain kopioida?

En käytä sitä, mulla nykyään on Paint ja Photo Pos Pro, jälkimmäinen on parempi. Molemmat ilmaisia.  
http://www.photopos.com/Photo-Pos-Pro-Free-Photo-Editor.asp

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä