Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 121 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda

Lueskelin tuossa Kalevaa. Alkoi tympäisemään tämän päivän meno.. olenko tulosssa vanhaksi  :-\

Minne on kadonnut soveliaisuuden raja.. hyvän maun tai sivistyksen, rivous näyttää olevan pääasia.

Klikkasin kulttuuriá: Oulun "Alaston" tanssiesitys voi olla lainvastaista, kun lapsetkin saavat tulla katselemaan alastonna huoltajansa mukana. Namusedätkin.. tietenkin.
Ja sitten katsokaapa tätä kulttuurin helmeä "Ars Fennica -täkyinä ommellut veistokset", klikkaa linkkiä.
Ja kolmanneksi katsoin googlella mitä tarkoittaa Märät säpikkäät saameksi.

Riitti tälle päivälle.. katselen mieluummin telkkua.

Frux

Kyllä on ärsyttänyt jo kauan, kun tämä yksi pieni vähemmistö eli homot on saanut niin hemmetisti tilaa joka hitsin mediassa! Avaat sitten telkan tai radion niin aina on joku homo avautumassa ja tulossa kaapista! EI VOISI VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA, KENEN KANSSA KUKAKIN NAI!! Ja tätä älytöntä pyöritystä on riittänyt jo vuositolkulla.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Angela December - 07.02.14 - klo:11:25
Kyllä on ärsyttänyt jo kauan, kun tämä yksi pieni vähemmistö eli homot on saanut niin hemmetisti tilaa joka hitsin mediassa! Avaat sitten telkan tai radion niin aina on joku homo avautumassa ja tulossa kaapista! EI VOISI VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA, KENEN KANSSA KUKAKIN NAI!! Ja tätä älytöntä pyöritystä on riittänyt jo vuositolkulla.

Äläs muuta sa, miten helvetissä voidaan jankuttaa yhdestä sairaudesta vuositolkulla, koska sairaus sen on oltava, koska se on aivan epänormaalia, millä ja miten voi kaks tappia vastakkain futata saatikka sitten kaks reikää vastakkain.

Ja näille myönnetään sit vielä naimalupakin, voi vittu sanon ma.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Amanda

Yhdyn kuoroon. Ei ole ohjlemaa telkkarissa, ettei olisi ainakin yksi pakko-homo mukana, joka melkein joka toisessa lauseessa antaa ymmärtää olevansa homo usein huumorin varjolla.." me tytöt" jne.

Minulle on sama menevätkö naimisiin, ne naivat kuitenkin. Mutta minusta he eivät saisi adoptoida lapsia, ainakaan vieraiden. Jos olemassa olevat adoptoidaan on eri juttu.. tähän sopisi sovipa sananparsi, mutta kuulostaa tässä yhteydessä karmealta, koska sitä käytetään kuvaannollisesti jo tapahtuneesta harmista.. "das Kind ist schon in den Brunnen gefallen" (lapsi ehti jo pudota kaivoon).

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 07.02.14 - klo:12:38

Yhdyn kuoroon. Ei ole ohjlemaa telkkarissa, ettei olisi ainakin yksi pakko-homo mukana, joka melkein joka toisessa lauseessa antaa ymmärtää olevansa homo usein huumorin varjolla.." me tytöt" jne.

Minulle on sama menevätkö naimisiin, ne naivat kuitenkin. Mutta minusta he eivät saisi adoptoida lapsia, ainakaan vieraiden. Jos olemassa olevat adoptoidaan on eri juttu.. tähän sopisi sovipa sananparsi, mutta kuulostaa tässä yhteydessä karmealta, koska sitä käytetään kuvaannollisesti jo tapahtuneesta harmista.. "das Kind ist schon in den Brunnen gefallen" (lapsi ehti jo pudota kaivoon).

Naispareilla ei ole yleensä tuota lapsenhankintaongelmaa. Pystyvät hankkimaan ne itse tai ainakin jompi kumpi on hedelmällinen.
Ajattelen niin, että jos luonto aiheuttaa homoseksuaalisuutta (sekä eläimissä että ihmisissä), sillä on jokin tarkoitus. Ehkä heidät on tarkoitettu huolehtimaan niistä lapsista, joita heteroparit ovat runsaasti hankkineet, mutta eivät enää sen jälkeen huolehdi.

risto

.
No entä ne lukemattomat peräkammarin pojat? - ja tytöt?
Kuka heitä muistaa?

.

Sini

THL tiedottaa

.
No, johan täällä on oikein revitelty!

Mua ei haittaa, vaikka ihmiset olisivat minkälaisissa parisuhteissa.
Mitä se mulle kuuluu?
Elleivät tule tuohon pihaamme siitä elämöimään.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 07.02.14 - klo:17:12
.

Mua ei haittaa, vaikka ihmiset olisivat minkälaisissa ....

Mutta kun ihmiset tekevät kirjoitusvirheitä, saamme huomata, että jokaisessa THL:ssä asuu pikkuinen leijona.

No entä kun tekee laskuvirheitä. sus siunaa..

.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä