Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 40 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juha

Lainaus käyttäjältä: sniper - 24.06.14 - klo:13:47
Lopetetaan tää tälläinen suomen kielen pompotus jossa ei ole mitään järkeä.

Kyllä siinä järkeä tulee ollakin.
Tai sitten aito ripaus hulluutta.

Molemmat varman käyvät, mutta välimuoto vaatii jo vähän perusteita.

Esmerkix

Tuolla suuressa lännessä yritetään tällaista pientä edistysaskelta. Saa nähdä onnistuuko tällainen valta varojensiirto:

Obama vetosi äitiyslomien puolesta

STT-Ulkomaat  24.06.2014 10:57 Kommentit0
409555 

Yhdysvaltain presidentti Barack Obama haluaa maahan palkalliset äitiyslomat. Presidentti muistutti työn ja perheen yhdistämistä käsittelevässä kokouksessa, että Yhdysvallat on ainoa kehittynyt maa, joka ei tarjoa kansalaisilleen palkallista äitiyslomaa.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Juha - 24.06.14 - klo:14:05
Kyllä siinä järkeä tulee ollakin.
Tai sitten aito ripaus hulluutta.

Molemmat varman käyvät, mutta välimuoto vaatii jo vähän perusteita.

Ai tuossa suomensanojen pompottelussa, no sanoisin näin jotta noissa olis perusteita jo niinkin pitkälle kuin valkotakkisten vierailulle ajattele Juha sitä ainakin hetki!.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 24.06.14 - klo:14:19
Tuolla suuressa lännessä yritetään tällaista pientä edistysaskelta. Saa nähdä onnistuuko tällainen valta varojensiirto:

Obama vetosi äitiyslomien puolesta

STT-Ulkomaat  24.06.2014 10:57 Kommentit0
409555 

Yhdysvaltain presidentti Barack Obama haluaa maahan palkalliset äitiyslomat. Presidentti muistutti työn ja perheen yhdistämistä käsittelevässä kokouksessa, että Yhdysvallat on ainoa kehittynyt maa, joka ei tarjoa kansalaisilleen palkallista äitiyslomaa.


Luin tuon myös aamulla. Siellä varsinkin republikaaneille tuommonen on kommunismia, kuin myös sairasvakuutus kaikille tai kauhistus, työttömyysvakuutus!

He elävät vielä noissa asioissa kuin alkuaikoina: jokainen on oman onnensa seppä ja on itse vastuussa toimeentulostaan. Ja itsepuolustuksestaan, siitä se maan vahvin yhdistys, ase-lobby, sille ei voi kukaan mitään, edes presidentti.

kromi

#3484
Ikävintä noissa Obaman kommenteissa lienee se, että Republikaanit saavat niistä nostetta saadakseen jonkun yltiö konservatiivin maan johtoon.

Käsittämätöntä sinänsä, nuo ultrakonservatiivit, jotka ikävä kyllä tuntuvat säännöllisin ajoin saavan taaksensa kansan enemmistön, muistuttavat ideologialtaan enemmän kommunisteja kuin demokratiaa edustavia. Meille kaikki ja heti!


kromi

Ei huono, lyönpä tässä mölyävää äijää halolla päähän, hiljenee saatana!
Perkele, kuoli mokoma? No, mikäs hätä tässä, enhän mä nyt sitä takoittanut.

http://yle.fi/uutiset/nainen_tappoi_miehen_halolla__hovioikeus_lievensi_tuomiota/7317029

Suti

päivä kerrallaan

karpalo

#3487

Sarjassamme, En minä, mutta muut.

Greenpeace-pomo jäi kiinni turhista lennoista – vähäpäästöisemmät kulkuneuvot eivät kelvanneet

http://yle.fi/uutiset/greenpeace-pomo_jai_kiinni_turhista_lennoista__vahapaastoisemmat_kulkuneuvot_eivat_kelvanneet/7317394

Sitten tommostakin:

Ympäristöjärjestö Greenpeace on menettänyt 3,8 miljoonaa euroa työntekijänsä toiminnan vuoksi. Greenpeacen mukaan työntekijä ylitti valtuutensa ja solmi ominpäin sopimuksen, jonka tavoitteena oli vähentää valuuttakurssien muutosten aiheuttamia menetyksiä.
........................

Toivottavasti on kuitenkin rahnaa jäljellä, että Sini Saarela pääsee jälleen rahallisesti hyville kiipeilyreissuille öljynporauslautoille.

Se on peräti hauskaa puuhastelua ja extreme-urheilua, varsinkin kun on maksukykyinen työnantaja takana.

Juha

Lainaus käyttäjältä: sniper - 24.06.14 - klo:14:24
Ai tuossa suomensanojen pompottelussa, no sanoisin näin jotta noissa olis perusteita jo niinkin pitkälle kuin valkotakkisten vierailulle ajattele Juha sitä ainakin hetki!.


Varmaan ihan tervettä sekin.

Mun katostaatti-käsite oli ihan minulle sopiva ilmaisu. Samoin Kromin irvimukailma eli överiksiveto siitä.

Yhteisö laajemmin voi tarvita rankempia otteita. Se heille suotakoon, kun ovat niin tiukilla.

Juha

#3489
Lainaus käyttäjältä: Juha - 24.06.14 - klo:13:27Missä on huumori?
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 24.06.14 - klo:15:44Todella korkea aika huomata että olet sen kadottanut.


Sekoitatko jotain?
Huumorini toimii omalla kohdalla ihan ok:sti. Ehkä ei muiden.

Joo. En minä Kromin juttua huumoriksi ymmärtänyt. Täytyy olla aika tajuton, jos ajattelee, että Kromilla oli huumori mielessä. Toki, voihan sen joku ottaa huumorina. En itse kokenut siinä mitään huumoria, kun on melkoinen tosikko lähes kaiken aikaa.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä