Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 22 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 28.06.14 - klo:16:01
.
kukaan ei ole vielä raportoinut että tuli vaihdettua kalsarit. Ettekö vaihda niitä ollenkaan vai mikä on?

paljonko sait vaihdossa?
päivä kerrallaan

sniper

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 28.06.14 - klo:19:18
paljonko sait vaihdossa?

Heh, mä sain ainaki puhtaat tilalle ainakin toivon näin etteivät budjuissa paskasia myy.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Suti

päivä kerrallaan

karpalo

 Kopsasin tommosen otoksen, koska kuuleman mukaan sitä ei voinut lainata.


Täysjäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 283


Profiili Sähköposti Yksityisviesti (poissa)
   
   
Vs: Kokoomuksen kovat nimet, mutta kuka pääministeriksi?
« Vastaus #176 : tänään kello 20:14 »
   Vastaa lainaten
Lainaus käyttäjältä: karpalo - tänään kello 19:48
Lainaus käyttäjältä: jösses - tänään kello 19:18
Lainaus käyttäjältä: karpalo - tänään kello 18:45
Jösses, kokeilisitko toisenlaista taktiikkaa.

Tuo, että millä uhkailet:

- Tiedän sinusta jotakin, mitä et uskoisi minun tietävän sinusta

Oletko sitä mieltä, että on aikuismaista ihmisten välistä kanssakäymistä/touhua ?

Itselleni ei tulisi kuuna päivänäkään toitottaa tuollaista jotenkin julkisesti lähimmäisestäni, siis vaikka tietäisinkin, taikka olisin kuullut kuulopuheita.

Missä minä olen tuollaisella uhkaillut? Kerro heti! Sen sijaan sinun ystäväsi Sepe on kertonut täällä, että minut on tuomittu jostakin rikoksesta ja olen menettänyt jonkin virkani. Edes pyynnöstä hän ei ole kertonut, mistä minut on tuomittu. Se on varmaankin aikuismaista, mutta pelkuri ei vastaa sanoistaan. Nyt teitä on neljä yhtä vastaan, muttei se mitään. Kyllä minä pärjään hyvin neljällekin höyhensarjalaiselle ja on ihan mukavaa, että teitä yhdistää yhteinen vihollinen.

No jaa, et ainakaan minulle ole mikään yhteinen vihollinen. Jos sota ylipäänsä  syttyisi, niin kyllä kai oltaisiin samalla puolella.

Sepe, niinkuin muutkin foorumistit ovat foorumistiveljiä, naispuoliset  taas foorumistisisaria. Minulle on tärkeää, saada  puhua erilaisista asioista. Liiemmin en haluaisi lähteä "joukolla mukaan" kenenkään kimppuun.

Sen verran on tässä elämässä tullut nähtyä sitä sun tätä, että moni ei arvaisikaan. Pidän itseäni ihmisen arvoisena, en ole sylkykuppi, mutta eivät muutkaan ihmiset, eivät edes eläimet, kaikki me kuulumme tähän yhteisöön tavalla taikka toisella.

No en minäkään sinua vihaa ja pyydän anteeksi pahansuopia kirjoituksiani, jotka ovat jotenkin liittyneet sinuun. Ymmärrän sen, että olet ollut virran vietävissä. Virralla tarkoitan Sepeä. Jos häntä ei olisi ollut, niin uskoisin, että sinun kirjoituksissasi olisi ilmennyt vain inhimillisiä piirteitä. Viimeksi suivaannuin siitä, kun te taas yhdessä rienasitte ja ilakoitte jälleen kerran sillä kartanoaiheella. En tiedä, mistä te niitä tietojanne hankitte, mutta sekin asia kuuluu yksinomaan minulle ja on yksityisasia, josta muiden tulisi pitää suunsa kiinni, eikä edes vihjailla asiasta. Minä olen kertonut tyhmyyksissäni täällä liikaakin itsestäni ja tuota kieliasiaakin olette jo onnistuneet pilkkaamaan. Sepe jatkaa sitä niin kauan kuin hänessä henki pihisee, mutta toivon, että sinä alat uida noissa asioissa vastavirtaan. Uskon, että sinä voit vielä kehittyä, mutta Sepen kohdalla toivo on mennyt jo aikoja sitten. Ehkä siksi Johanneskaan ei kirjoittelee tänne, kun hän tunnisti vainoojansa, joka sai kuitenkin selkäänsä jatkuvasti nuorelta älyköltä.



Omasta puolestani sanon, että en ole mikään ajojahtimies,  mutta en myöskään perässähiihtäjä.

Jössekselle toivotan kaikkea hyvää.

Suti

Hyvä foorumistiveli, jatka tuota linjaa. Totuus on kaunista.
päivä kerrallaan


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 28.06.14 - klo:20:45
Hyvä foorumistiveli, jatka tuota linjaa. Totuus on kaunista.

Näillä mennään, kaikki on niin hellää ja hyvää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 28.06.14 - klo:19:01

On sääli että käden taitojen tarve ja arvostus laskee. Tunnen pari seppää, ja koen melkein kärsimystä kun näen miten vähäistä on heidän taitojensa kysyntä.

Niin, yleinen käsitys on, että käsityö ei vaadi juuri lainkaan henkistä panostusta. (Toki on olemassa monia teollisuuden vaihetyöluonteisia tehtäviä, joita ei pidä käsityöksi edes määritellä. Pikemminkin kyse on ihmisen kiduttamisesta.)

Todellinen käden taito vaatii motorisen hallinnan lisäksi monia muita taitoja ja monipuolista lahjakkuutta. On oltava muototajua, järjestelmällisyyttä, organisointikykyä, sitkeyttä ja mikä ehkä monia yllättää – luovuutta. Älystä on tietenkin pelkkää etua kädentaitojen harjoittajalle.

Mutta, kuten jo ammoisina aikoina on todettu: "Mestariksi tulee harjoittelemalla ja mestaritkin harjoittelevat."






Ei noista muiden puheista kannata välittää.

jösses

Tänään alkoi muslimien ramadan - islaminuskoisten paastokuukausi. Se on heidän kalenterinsa yhdeksäs kuukausi ja siksi se liikkuu vuodesta toiseen. Terveet aikuiset pidättäytyvät syömästä, juomasta ja seksistä auringonnousun ja -laskun välisenä aikana. He olettavat olevansa paaston aikana lähempänä jumalaansa.

Kaikki pidättäytyminen ajoittain on ihmiselle hyväksi ja vahvistaa itsekuria. Minusta on kuitenkin erikoista, että auringon laskettua voidaan mässäillä vaikka mielin määrin. Kaikki eivät varmaankaan niin tee. Ramadan perustuu Koraanin ohjeisiin. Eräs Suomeen muuttanut muslimi kertoi, että täällä on hyvä olla silloin, kun ramadania vietetään talvella, koska on pimeää melkein koko ajan. Ortodoksit paastoavat pääsiäisen aikoihin noin kuukauden, eivätkä he syö lihaa koko sinä aikana. Eivät edes pimeällä.

Kiertelin kauan sitten erään ystäväni ja silloisen tyttöystäväni kanssa pitkin Turkkia. Osan ajasta oli ramadan. Silloinkin kesällä. Oli kuuma päivä ja etsimme kävellen itsellemme rinkat selässä majapaikkaa Bandirmassa. Lopulta majapaikka löytyi ja teki tolkuttomasti olutta mieli. Kyselimme sieltä täältä, kunnes eräs humalainen mies opasti meidät pimeään ravintolaan. Ikkunat ja ovet oli peitetty mustilla kankailla ja sisällä vallitsi melkoinen meno. Uteliaita riitti ja parin oluen jälkeinen jano oli sammunut ja teki muutenkin mieli lähteä pois siitä paikasta. Suurin osa miehistä näytti olevan muslimeita, joten kaikki eivät näytä noudattavan Koraanin ohjeita ramadanin, eivätkä alkoholin suhteen. Kaikissa uskonnollisissa yhteisöissä on niitä, jotka eivät elä uskontojensa mukaan.

sniper

Ramadan on kestettävä sanoi raflan omistava muslimi kaverini täällä pahinta on hän kertoi jotta saattaa ottaa jopa 20 tuntia ennekuin saa syödä kunnolla näin valoisalla aikakaudella, varsinkin pohjoisessa.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Juha


Hyvää meinkiä.

Vielä kun saatais Kremppamestari vähän ruikuttaan ... :)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä