Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Vaimo vaihtoon

Aloittaja rapevainaa, 15.12.07 - klo:11:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 14 Vieraat katselee tätä aihetta.

Paha setä

Kiitos Amanda, sinulla on tarkat silmät  :D Jos asiaa ajattelee Lutherin perustaman teologian haaran mukaan, niin ihminen, olkoonkin kuinka hyvä ja pyhä tahansa, ei koskaan pääse irti synnistä vaan synti on kiinni ihmisessä kuin sairaus. Ihmisparka itse kyllä yrittää pyristellä irti, mutta silloin on kuin varis sillä tervatulla sillalla: Kun pyrstön saa irti niin nokka jää kiinni. Silloin siis saattaa tulla eteen sellainen outo tilanne että tietää katuvansa jos tekee kolttosiaan, mutta katuu myös jos ei tee niitä.

Uskonpuhdistaja itse teoksessa "Pöytäpuheita" sanoo että "Ken ei viiniä, laulua ja naisia rakasta on täysi typerys." Setä saattaisi täydentää tätä lauseella: Tai sitten nainen, mutta tämänkin hän sanoo väheksymättä kenenkään sukupuolisia taipumuksia, muttei voi odottaa että kaikki naiset rakastaisivat naisia.

Kuitenkin otin aiemman kysymyksen esille, niinkuin vastausta vailla olevan kysymyksen, eli aivan kuin minulta olisi kysytty että miksi sitä autoa pitää vaihtaa? No, annoin vastaukseksi todennäköisimmät syyt siihen että miksi niitä rouvia pitää vaihtaa. En muuta tehnyt.

Sitäpaitsi sivupersoonani, joka on varsinainen prinsessa, on sitä mieltä että kaikki naiset ovat sulaa vahaa hänen edessään, vaikka reaalitodellisuus kertoo ettei näin kovin usein ole. Sitten kun niin pääsee käymään että noin puolet nuorempi naarasihminen osoittaa kiinnostusta, niin siitä iloitaan monta kuukautta ja siitä on pakko kertoa kaikille ja mieluusti useampaan kertaan. Edellisestä kerrasta kun on pari vuotta aikaa, niin lämmittää taas monta kuukautta tieto siitä että on yhä iskukykyinen persoona. Edellinen oli 19 , kaunis kuin keijukainen ja jätin hänetkin rauhaan. Kaduin sitäkin, mutta tiesin että olisin katunut enemmän jos olisin käyttänyt toista ihmistä vain oman huvituksentarpeen tyydyttämiseen. Ei noin nuorista oikein muuhun ole.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Amanda"Mutta katso tarkkaan, Perjantai, Oudon Sedän paidassa lukee "Syntisen hyvä" !  :idea:

Niinpäs onkin ja mulla uudet silmälasit päässä :wink: ....ja pölyä silmät täynnä,kun on  remontin jälkien siivous menossa.Toisaalta en ole koskaan kovin tarkka pilkun .......... ollutkaan :D

Minulla taas juuri tuon ikäinen lapsi maailmalla,eli suurinpiirtein Pahan sedän ikä puolitettuna. Joten mieluummin näkisinkin sinun hakkaavan päätä seinään.

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"
Niinpäs onkin ja mulla uudet silmälasit päässä :wink: ....ja pölyä silmät täynnä,kun on  remontin jälkien siivous menossa.Toisaalta en ole koskaan kovin tarkka pilkun .......... ollutkaan :D

Minulla taas juuri tuon ikäinen lapsi maailmalla,eli suurinpiirtein Pahan sedän ikä puolitettuna. Joten mieluummin näkisinkin sinun hakkaavan päätä seinään.

Minähän sanoin että tein juuri niin, vaikka olisi ollut mahdollisuus tehdä toisin. Joten älä siis epäile etteikö tuo allekirjoitus pitäisi paikkaansa. Nih!  8)
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Paha setä"

Minähän sanoin että tein juuri niin, vaikka olisi ollut mahdollisuus tehdä toisin. Joten älä siis epäile etteikö tuo allekirjoitus pitäisi paikkaansa. Nih!  8)

Ok! kiltti Paha setä siis kuitenkin  :shaking2:   :flower:
Kai olet jo lopettanut sen pään hakkaamisen :wink:

Paha setä

Kestää pari viikkoa, ennenkuin aivoparka suostuu ymmärtämään tällaisen hempeämielisyyskohtauksen, joita siis tulee aina ajoittain. Kyllä se ohi menee, on se ennenkin mennyt.  8)
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Posiella

Lainaus käyttäjältä: "Rape"
Lainaus käyttäjältä: "aladoobi"[Minulla ei ole mitään pahaa sanottavana venäläisistä lääkäreistä. Edesmennyttä vaimoanikin hoisi Moskovassa opiskellut naislääkäri hänen viimeisinä päivinään.  :(

Voisitko antaa hänen nimensä ja osoitteensa? Voisin suositella vaimolle.

.

Outoa ja vielä oudommaksi muuttuu... :shock:
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Paha setä

Coolit tipuset ovat selvästi kasvattaneet markkina-arvoaan molempien sukupuolten keskuudessa...
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Posiella

Lainaus käyttäjältä: "Paha setä"Coolit tipuset ovat selvästi kasvattaneet markkina-arvoaan molempien sukupuolten keskuudessa...
Ei enää jaksa esittää nuorta ja freshiä. Siitä saa vain turhia iskuyrityksiä. Parempi laittaa aito kuva.
Ja pidot paranee vanhetessaan.

Tämä yrittäjän kiireinen elämä harmaannuttaa ennen aikojaan, minkäs teet...
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Tiistai

Aika rajua, Posi!  Vajaassa vuodessa tästä  tuohon   :shock:

THL tiedottaa

Jaa, Posi taisi ensin laittaa näkyville pikkusiskonsa kuvan. Ja miksi? Mun mielestä ihan turhaan: hieno leidi tuo vanhempi, eli Posi itte.

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä