Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Vaimo vaihtoon

Aloittaja rapevainaa, 15.12.07 - klo:11:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ztara

Tiistai:
Lainaa
"bööna" tarkottaa stadin slangissa tyttöä tai naista, eikä siis missään halventavassa mielessä!
"leuto bööna"   ;)

Jahas..vai niin  :) . Pitääkin ottaa käyttöön  8)

LainaaKorkokenkiä, vaikken noin korkeita,  olen pitänyt melkein koko ikäni, ihan viime aikoina olen tarkoituksella alkanut pitämään matalampia,  tuo polvi joskus kiusaa, kun kerran sitä väänsin seistessä. Joskus, onneksi ei aina.

Olet siis revähdyttänyt nivelsiteen polven sivusta kiertoliikkeen seurauksena.
Huokaus....juuri tuon asian takia olen siinä Toisessa leikkausjonossa. Vaikka korkkarit eivät aiheuttaneetkaan vammaani. Jännä vaiva sinänsä, ettei se vaivaa kuin määrätyssä asennossa. Mutta huonompi siksi, että tuo kudos ei uusiudu=parannu itsekseen, vaan ainoastaan leikkaamalla. Tähystämällä tekevät onneksi.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Ei. Kuva kertoo varsin mielenkiintoisesta asiasta :P Vielä parempi olisi sukkanauhaliivit + sukat awwwwwww.... :lol:

Yksi asia kummastuttaa - hyvin ohuet korot ja parkettilattia ... no, jos vaimo on kevyt, ei jää jälkiä, mutta tuhdimmasta emännästä jää ja korjaaminen on aikas kallista ...

Tiedoksesi Aakku,että Rapen vaimolla näyttäis olevan Stay-upit....niihin ei tarvitse enää sukkanauhoja,koska tuo yläosa on ikäänkuin luiston kestävää kumia....no sitten tuhtimmalle emännälle ne taas ei oikein käy...siitä jalan paksuudesta johtuvan rakennevian vuoksi.

rapevainaa

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Tiedoksesi Aakku,että Rapen vaimolla näyttäis olevan Stay-upit....niihin ei tarvitse enää sukkanauhoja,koska tuo yläosa on ikäänkuin luiston kestävää kumia....no sitten tuhtimmalle emännälle ne taas ei oikein käy...siitä jalan paksuudesta johtuvan rakennevian vuoksi.

Juu - tiedän nämä stay-upit, mutta enempi "silmiäni" miellyttävät tällaiset :)

Woohooo ... :P ... ilon kyyneleitä ...  :shock:

Ztara

Outo valo
Tiede, taide, elämänkatsomus. Koitetaan pysyä asiassa.
Moderaattorit Mänkki, Slörde

Mihin noista stay-upit liittyy  :lol: ?

:roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :spiderman: :roll:  :roll:  :roll:  :lol:  :lol:  :lol:
~~Starseed~~

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Stara"Outo valo
Tiede, taide, elämänkatsomus. Koitetaan pysyä asiassa.
Moderaattorit Mänkki, Slörde

:roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :spiderman: :roll:  :roll:  :roll:  :lol:  :lol:  :lol:

Mitä parahin Stara, olet oikeassa, mutta huomaa ketjun otsake "Vaimo vaihtoon", joten ainakin löyhästi liittyvät minun, Perjantain ja Rapen viestit ....... luulisin. Kokonaisuudet kun koostuvat useista pienistä yksityiskohdista [voin poikkeuksellisesti olla väärässäkin].

Tiistai

Heh, menee elämänkatsomuksesta..  8)

Tosiaan,
missä luuraavat nuo laiskat modet?! Voisivat osallistua keskusteluunkin välillä..

THL tiedottaa

Ihan selvä juttu!

Johan noi moderaattorien nimet antaa hyvän vinkin...

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Mitä parahin Stara, olet oikeassa, mutta huomaa ketjun otsake "Vaimo vaihtoon", joten ainakin löyhästi liittyvät minun, Perjantain ja Rapen viestit ....... luulisin. Kokonaisuudet kun koostuvat useista pienistä yksityiskohdista [voin poikkeuksellisesti olla väärässäkin].

Mulle on ihan sama, joka kevät se on samanlaista teidän kanssanne. Nyt se vaan taisi alkaa jo joulusta  :roll:  :P .
~~Starseed~~

THL tiedottaa

Jaa, oliks siinä joku tauko muka!

Muutoin, otsikko on: Vaimo vaihtoon.   Siis vaimo, ei vaimot, eli kenen vaimoo sitä nyt sitten niinku ollaan vaihtamassa?
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä