Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Vaimo vaihtoon

Aloittaja rapevainaa, 15.12.07 - klo:11:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 12 Vieraat katselee tätä aihetta.

Perjantai

Eikö Stay up määritelmän tarkentaminen outomiehelle ole tärkeä "vaimo vaihtoon"ketjussa :roll:  :roll:  :roll:    :lol:

Tässä Rapen vinkistä yksi "Toffeen"  mielipide

"Napa on parasta minussa" toffee

KAtsoin peilistä....eikä ole,koska olen kadottanut omani :lol:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Stara"Mulle on ihan sama, joka kevät se on samanlaista teidän kanssanne. Nyt se vaan taisi alkaa jo joulusta  :roll:  :P .

Hii  8)

Me vain olemme tällaisia ... Kiitän Sinua siitä, että olet kestänyt meidän joukossamme :P Oudossa, mutta suorastaan yltiöfiksussa.

Perjantain mainitsema toffeenapa - uuh, sydän sykkii.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "se"Siis vaimo, ei vaimot, eli kenen vaimoo sitä nyt sitten niinku ollaan vaihtamassa?
.

En minä vaan tiedä. Sanovat ettei se vaihtamalla edes parane.
Ei tuossakaan sanonnassa kyllä ole mitään tolkkua. Tai on siinä tarkemmin ajateltuna....Minäkin paranin monesta vaivasta kun vaihdoin itseni  :?  .
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Stara"En minä vaan tiedä. Sanovat ettei se vaihtamalla edes parane.

Varsinainen se saattaa hyvinkin parantua :P Huomautan, että tämä on vain nk. toisen käden tietoa. [oikean vai vasemman, riippuu kätisyydestä].

LainaaEi tuossakaan sanonnassa kyllä ole mitään tolkkua. Tai on siinä tarkemmin ajateltuna....Minäkin paranin monesta vaivasta kun vaihdoin itseni  :?  .

Stara ! Nyt pistit todella vaikean - kerro heti kuinka voi vaihtaa itsensä ???

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

No arvaa kaks kertaa  :lol: .
~~Starseed~~

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Stara"
Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

No arvaa kaks kertaa  :lol: .

Arvaus 1. Sähköjohdot päähän ja piuhat töpseliin ?

Arvaus 2. Muuten sama, mutta pidempi "käsittely".

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Stara"

En minä vaan tiedä. Sanovat ettei se vaihtamalla edes parane.
Ei tuossakaan sanonnassa kyllä ole mitään tolkkua. Tai on siinä tarkemmin ajateltuna....Minäkin paranin monesta vaivasta kun vaihdoin itseni  :?  .

Minusta on fiksua vaihtaa itsensä,jos muut eivät sitä tajua.
Itse en ole kylläkään vielä ryhtynyt tuohon.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"

Hyvä että sinulla leikkaa paremmin, kun Aakku on näämmä ihan pihalla koko asiasta  :P .
~~Starseed~~

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"

Niin, tämä keskustelu lähti siitä käyntiin, että etsin Ukrainan mehiläishoidosta jotain ja linkki ehdotti ensimmäiseksi, ettäkö jos ottaisin Tanjan Ukrainasta, ei avustmaan mehiläishoidosa vaan suoraan emännäksi.

Näemmän on nyt tullut tytteleile jotain tarjouksia, kun he itse haluaisivat vaihtaa itsensä?  Aakku yrittää härrätä siinä mukana, mutta miksi?- Suuri arvoitus kaikille.

Ei kai vaan Aakku ole sekaantunut tähän ihmiskauppaan? Varsinainen pyörittäjä. Kuka sitä Aakkusta uskoisi.  Yrittää näytellä tietämätöntä.

Tyttelit, millaisia vaihtoarjouksia olette saaneet?  Vähän ajetusta 40 v miehestä, paljonko vaihdossa?

.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Stara"Hyvä että sinulla leikkaa paremmin, kun Aakku on näämmä ihan pihalla koko asiasta  :P .

Pihallaha mie - uppoon oman laivain mukan.

Lainaus käyttäjältä: "Rape"Ei kai vaan Aakku ole sekaantunut tähän ihmiskauppaan? Varsinainen pyörittäjä. Kuka sitä Aakkusta uskoisi.  Yrittää näytellä tietämätöntä.

Tyttelit, millaisia vaihtoarjouksia olette saaneet?  Vähän ajetusta 40 v miehestä, paljonko vaihdossa?

En ole sekaantunut - tiedän, että itärajan yli käydään myös ihmiskauppaa [huumebiosneksen lisäksi] ... jos passit ja viisumit ovat kunnossa, toimintaa on jokseenkin mahdotonta estää. Tasa-arvoa tässä ei ole - naiset ovat sitä "kauppatavaraa".

Jotain tälle pitäisi tehdä, mutta mitä ... Suomeen [ja siitä eteenpäin] tulo on laillista jos paperit ovat OK.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä