Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Vaimo vaihtoon

Aloittaja rapevainaa, 15.12.07 - klo:11:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Rape"

Tyttelit, millaisia vaihtoarjouksia olette saaneet?  Vähän ajetusta 40 v miehestä, paljonko vaihdossa?

.

Olen huutokauppakonkari,enkä ole tottunut tarjoamaan aluksi liikoja,joten 2€ siitä miehestä 8)

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"

Olen huutokauppakonkari,enkä ole tottunut tarjoamaan aluksi liikoja,joten 2€ siitä miehestä 8)

taipuuko se objektimuodssa siitä  ja 2 ekeä?

Minä voisin tarjota enemmän niin panisin sen hakkamaan halkoja päiväksi. Sehän tykkää isoista puista (huom jälleen taivutus)

.

dianora

Lainaus käyttäjältä: "Stara"Sanovat ettei se vaihtamalla edes parane.
Ei tuossakaan sanonnassa kyllä ole mitään tolkkua. Tai on siinä tarkemmin ajateltuna....Minäkin paranin monesta vaivasta kun vaihdoin itseni  :?  .

Hienosti sanottu  :flower: - En ymmärrä, miksi pitäisi vaihtaa, jos ei ole parantamisen varaa - ei vaimossa, ei yhdessäolossa. Silloin kai voi elellä ihan tyytyväisenä ja odotella sitä yhteistä vanhuutta, vaikka.
Minä Staran kanssa täysin samaa mieltä - kaikki parani, kun vaihdoin itseni. Oma elämäni suorastaan muuttui, jos ei ihan täydelliseksi, niin erinomaiseksi kuitenkin.
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "dianora"

Minä Staran kanssa täysin samaa mieltä - kaikki parani, kun vaihdoin itseni. Oma elämäni suorastaan muuttui, jos ei ihan täydelliseksi, niin erinomaiseksi kuitenkin.

Minä olen ja yllyttänyt vaimoa vaihtamaan itsensä mutta se ei suostu, tai en ainakaan ole havainnut muutosta.
:roll:

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "dianora"
Hienosti sanottu  :flower: - En ymmärrä, miksi pitäisi vaihtaa, jos ei ole parantamisen varaa - ei vaimossa, ei yhdessäolossa. Silloin kai voi elellä ihan tyytyväisenä ja odotella sitä yhteistä vanhuutta, vaikka.

Olen oikeasti iloinen puolestasi. Noinhan sen kuuluisi mennä kuin sanoit, sellainen olisi ideaali elämä ja kumppanuus. Tämä minun "itseni vaihtaminen" valitettavasti ei kuitenkaan mennyt ihan noin, vaan todella kirjaimellisesti niin kuten sanoin. Vaikka minua ei haluttukaan vaihtaa, minä vapautin paikan itse ja vaihdoin itse itseni pois tehden tilaa sellaiselle kumppanille joka täyttäisi tuon paikan täydestä sydämestään ja minä saisin olla myös onnellinen siitä, että antaisin jollekin toiselle mahdollisuuden olla onnellinen siellä missä minä en enää onnellinen ollut. Oman onneni etsintä toi aikanaan mukanaan uuden kukkaverhojen ripustelijan sinne josta vein ilon mukanani, ja talon henkikin tuli takaisin seuraavana kesänä. Minä ripustelen verhoja tahollani, ja nyt meitä on neljä onnellista ihmistä. Rakkaus ei koskaan silti kadonnut minnekään koko vaihtoprosessin aikana. Minusta tuntuu että se vain kasvaa koko ajan jollain jännällä tavalla, sulkien sisäänsä uusia ihmisiä jotka kuuluvat meille ennestään rakkaiden ihmisten elämään.

~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Tiistai

Itsensä vaihto on aika .. jännä juttu.  Ihme, kun muualla en ole lukenut mitään tuon tapaista, edes lähes. Outomaa on outo maa ;)

Minä olen kai muuttanut itseäni vaivihkaa huomaamattani.  En tunne tarvetta itseni vaihtamiseen.. enkä osaisi sanoa, minkälaiseksi - muunlaiseksi- muuttuisin ..

Mukavaa kuitenkin kuulla Staran ja Dianoran olevan onnellisia.. nyt  :)

Paha setä

Voi teitä naisia! Tietysti se on hienoa että älyää vaihtaa itsensä ajoissa, mutta pitää muistaa tuoda tilalle sopiva tai muuten toivottu vaihtokappale.  :D

Setäkään ei yhtään murjottaisi eksälleen jos tämä olisi lähtiäisiksi heittänyt ovesta sisään sellaisen ratakireän ja nyt loppuivat substantiivit joilla luonnehtia ilman että kukaan syyttäisi setää seksistisyydestä. Sellainen Setä tietysti on, mutta kukapa haluaisi istua syytettyjen penkillä?

Jouduin sille penkille lähestulkoon kun käytin vastakkaisen sukupuolen edustajasta termiä "Bööna" josta joku fiksu sitten selvitti ettei se missään nimessä ole halventava termi, vaan päinvastoin. 8)
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

dianora

Lainaus käyttäjältä: "Rape"

Minä olen ja yllyttänyt vaimoa vaihtamaan itsensä mutta se ei suostu, tai en ainakaan ole havainnut muutosta.
:roll:

Olet siis onnellinen mies - ei kukaan pane ketään vaihtoon ihan vain vaihtelun vuoksi. Tai voi kai joku tehdä niinkin, mutta se ei ole ajatus, jota minä kannatan. Ei se aina mene kauniisti ja hyvin - se vaihtaminen. Jos itsensä vaihtoon pannut löytääkin sen jonkin elämässään ja huomaa, että näin on hyvä, ei sillä joka huomaa toisen vaihtaneen itsensä, ole välttämättä kaikki hyvin. Maa on täynnä surullisia kohtaloita - yleensä miehiä, joiden elämässä alkaa vaihdosta pelkkä alamäki - vaimon myötä menee työ, terveys, kaikki. Ihanne on tuo Staran esimerkki - että kaikesta seuraa vain neljä onnellista ihmistä ja rakkaus löytää lisää sijaa kaikkien elämässä. Mutta kaikesta huolimatta tässä vaihtamisessa pitää olla myös hieman itsekäs - tarkastella asiaa ihan vain omasta pienestä kulmastaan.... pitää olla vahva halu muuttaa jotain muutakin elämässään kuin se avio-/avopuoliso... Uskon, että silloin se kannattaa ja antaa eväitä elämään.... Että voi nähdä ja kuulla ja tuntea taas kuin silloin kun oli lapsi ja avoin kaikelle, ihan kaikelle.
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Paha setä"Voi teitä naisia! Tietysti se on hienoa että älyää vaihtaa itsensä ajoissa, mutta pitää muistaa tuoda tilalle sopiva tai muuten toivottu vaihtokappale.  :D

Tuota...itse asiassa kyllä se vähän tuohon suuntaan menikin  :oops: .

LainaaJouduin sille penkille lähestulkoon kun käytin vastakkaisen sukupuolen edustajasta termiä "Bööna" josta joku fiksu sitten selvitti ettei se missään nimessä ole halventava termi, vaan päinvastoin. 8)

No, minä nyt vain tykkään joskus hiukan irvistellä vain siitä syystä että pääsisin käyttämään tuota luonnikkaan hellyttävää lempihymiötäni, joka on tämä  :x .  Annoit siihen sopivan tilaisuuden, mutta Tiistain ryökäle vesitti iloni menemällä googlettamaan sinun böönasi . Tämä on siis nyt Tiistaille  :x ...ja vielä  :P päälle. Liika tieto on selvästikin pahasta...
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Paha setä"Voi teitä naisia! Tietysti se on hienoa että älyää vaihtaa itsensä ajoissa, mutta pitää muistaa tuoda tilalle sopiva tai muuten toivottu vaihtokappale.  :D

Ei ei ja ei...vaan ehdottomasti sedän tulee hankkia se vaihtokappale ihan itse....voi tulla muuten toinen huono vaihtoehto tilalle....ja miten sitten suu pannaan 8)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä