Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muut foorumit

Aloittaja risto, 06.01.12 - klo:18:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: jösses - 11.07.14 - klo:08:10
Tarkoitat varmaankin esinahkaa (förhud). Koska olen suomalainen, joka ei kuulu mihinkään uskonnolliseen yhteisöön, minulla on kovettumaton esinahka tallella, mutta se on ollut niskan takana jo teini-iästä. Nyt se on kyllä saanut lujaa kyytiä uuden naisen rakkauden voimasta. Elämä on ihanaa. Kaikki ongelmat ratkeavat aikanaan. Toivottavasti herää pian.

Hyvää sulle sitten med ditt förhud. Kiva, että löysit uuden onnen, sen myötä myös kärttyisyytesi saattaa hieman aleta ja vapaudut joistakin silminnähden havaittavissa olleista paineistasi.

Paineet kannattaa purkaa, siis nyt oikeaan osoitteeseen, kun kerran kohde on tiedossa.

risto

.
osallistuin tiedefoorumille kerran eräässä kysymyksessä. Sillä foorumilla ei ole mitään tekemistä tieteen kanssa. 

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 11.07.14 - klo:12:37
.
osallistuin tiedefoorumille kerran eräässä kysymyksessä. Sillä foorumilla ei ole mitään tekemistä tieteen kanssa. 

Sulla on sitten aivan samat kokemukset ja näkemys kun mullakin.
Mistä aiheesta herätit pahennusta siellä?
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

.
Muistan hyvin, kun eräskin Tiede-foorumin osanottaja esitti tavan ylittää valonnopeus.
Hänen mukaansa ei tarvita muuta kuin voimakas taskulamppu ja laajakaarinen heilautus tuonne taivaalle. Niin, pitää ensin laittaa lamppuun patterit ja napsaista siihen valo päälle.

Ei tälle kaverillekaan mennyt sitten millään perille, ettei se valonnopeus tuolla konstilla ylity. Jos ylittyisi, menisi Einsteinin suhteellisuusteoria, se yleinen, romukoppaan.

Kysäisin kaverilta, että onko hän tutustunut tuohon suhteellisuusteoriaan. No, hän vastasi: "Tämä suhtis on tuttu juttu. Olen kuullut siitä ja lukenutkin, sellaisen WD-version."

(Jos jollekin on epäselvää, mikä on tämä salaperäinen WD-versio, niin sehän tarkoittaa Walt Disneyn lyhennettyjä klassikoita.)

risto

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 11.07.14 - klo:14:31
Sulla on sitten aivan samat kokemukset ja näkemys kun mullakin.
Mistä aiheesta herätit pahennusta siellä?

Oli kysymys mehiläisten joukkokuolemista  ja USA:n katoamistaudista.

Mikä siellä oikeasti koski silmään, yksikään ei ollut hakenut netistä yliopistojen tekemiä tutkimusraportteja, vaan toisteltiin jonkun ääriliikkeen toitotuksia.

jännä näissä pesäkuolemissa     on se, että jokainen kantaa ottava tietää selvästi, mistä kaikki johtuu, ja tutkijat sanovat,  että he eivät tiedä. Mutta vahvaa näyttöä on, että USA: n hoitomenetelmässä pesät nälkiintyvät ja tulevat alttiiksi mitä ihmeellisimmille sairauksille.

Toinen juttu on, että tiedefoorumi kuhisi häiriintyneitä. Ja sitten nämä pyöränkeksijöiden lahkolaiset...
.

Toope

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 11.07.14 - klo:07:53
Jopa tämä Outomaa, kaikkien haukkuma Foorumi, niin tämän toiminnot ovat sitä parasta laatua. Ainakin minulla toimii paremmin, kuin mikään muu foorumi Suomenmaassa.

Softaltaanhan tämä toimii kuin unelma. Vain joidenkin keskustelijoiden kohdalla olisi toivomista..., mutta se ei riipu softasta.

Ihmettelen vaan edelleen tuota Tiede-foorumin touhua, koska se todellakin pilasi paljon tuolla "uudistuksellaan" Loi huonon softan paremmin toimivan tilalle. Aeimminhan se oli tämänkaltainen softa, joka toimi hyvin. Kai siellä joku huippuinsinööri päätti, että tällainen softa luodaan. Sinne on epävarmaa tehdä lainauksia ja linkkejä toisaalle, mikä sinänsä kuuluisi toimivaan foorumisoftaan.

No, toivottavasti ottavat opikseen, joskus.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Toope

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 11.07.14 - klo:12:37
.

Parhaimmillaan on, usein ei, näin sanoisin.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

THL tiedottaa

.
Toisaalla sanaillaan näin:

"Niin tai iteasiassa se alkoholismi aiheuttaa niitä kirjoitusvirheitä.... ja millätavalla sä väittelyn mun kanssa voitit ?! ET MILLÄÄN , minähän osoitin joka asiasta sen että minä olin oikeassa ja sinä väärässä ja sitten kehtaat väittää että olet voittanut tämän keskustelun , J katso peiliin ja kysy mitä sä näät vai onko ne ainoastaan sun pääs ? Sä rikot enemmän ihmisoikeuksissa tällä hetkellä kuin NSA tai Natsi - Saksa !!! SAATANA !!! Mä pidän sua edelleen fiksuna ihmisenä ja kaverina mutta myönnä tappiosi, se tekisi susta miehen mutta ei. Ja kaikki jotka puolustavat sinun asioitasi elävät jossain vitun satumaailmassa eikä todellisuudessa, menkää lääkäriin TEILLÄ ON OIKEASTI PÄÄSSÄ VIKAA !!!! Tai sitten teillä ei vain yksinkertaisesti ole todellisuudesta mitään hajua !!! Häikäilemättömät rahanahneet laiskat paskiaiset tehkää tilanteellenne jotain älkääkä vittu syyttäkö muita siitä paitsi Suomen maahanmuutto-politiikkaa sitä saatte syyttää koska siitä kimpoaa moni tämän päivän Suomen ongelma en ole rasisti vaan realisti vai haluatteko että täälläkin palaa kohta lähiöt niin kuin Tukholmassa ...??? Esim. kaikki urheilu ja työperäiset maahanmuuttajat ovat tervetulleita mutta te esim. kannatatte globaalia järjestäytynyttä rikollisuutta vittu että te olette sairaita , joten samalle te kannatatte tasa-arvoisuuden rikkomista, naisten oikeuksien polkemista ja teette itsestänne erittäin naurettavia ettekä varteenotettavia siinä on teidän rakas vasemmisto ongelmanne ydin ... väitätte olevanne kaiken hyvän ja rasismin vastaisuuden kannalle vaikka oikeasti olette kaikista rasistisimpia ihmisiä mitä maailma kantaa päällään ja samalle teillä on kyllä pahasti päässä vika jos ette sitä tajua enempää ei heru kommentteja , koska ne ovat kuitenkin jollain tavoin niin tyhmiä että te tiedätte itsekkin niihin vastaukset jos viitsitte vähän aikaan vain miettiä mutta minun ei niihin tarvitse kommentoida koska niihin löytyy vastaus jo pelkästään terveelle maalaisjärjelle , jos ne minun kirjoituuksiini liittyy ja ovat tyyliä M voisitko kertoa millä olemme rasisteja jne... niinkuin olette aina ennenkin tehneet. Sitäpaitsi en ole Kokoomusta kannattava idiootti vaan kannatan jotain muuta mutta kyllä vasemmisto jota ennen pidin hyvänä vaihtoehtona on oikeasti osoittautunut nykyään täyspäivä idiooteista paitsi susta J. Ja täydellistä epärealistisen maailmankuvan omaavista ääliöistä..."

Siinä sitä asiaa totuuden torvesta ...  :D

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Toope - 13.06.14 - klo:00:28
Noh, olkaamme onnellisia siitä, ettemme elä islamilaisessa yhteiskunnassa. Naisten ja homojen kannattaa eritoten kiittää onneaan.

Onneksi emme elä sellaisessa yhteiskunnassa (enää) kuin Intia on tällä hetkellä. Emmekä enää sellaisessa yhteiskunnassa kuin Brasilia. Emmekä enää sellaisessa yhteiskunnassa kuin aika monet Afrikan maat. Emmekä enää missään sellaisessa yhteiskunnassa, jossa jokin uskonto määrittelee miehen oikeudet tyttöjen ja naisten alistamiseksi. Kyllä mekin ennen elimme sellaisessa yhteiskunnassa, jossa nainen poltettiin roviolla noitana, jos esim. varakkaan talon poika sattui häneen ihastumaan... Ei siitä niin kovin pitkä aika ole.

karpalo

Olkaamme onnellisia kaikista hyvistä asioista maassamme.

Kyyneleet pirskahtivat silmäkulmiini tuota kirjoittaessani, olin niin onnellinen.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä