Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muut foorumit

Aloittaja risto, 06.01.12 - klo:18:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juha

Se pääasetelma on se juttu, jota ei saa unohtaa. Jonkin verran on hyvä luovia.

Taktisia, ja osuvia iskuja, ja ihan pelkkää asiaa vaikka, eikä turhaa tunnemylläkkää, josta heti rankaistaan.

Yleensäkin agressio on helppo juttu kelle vain puuttua asioihin "suojelevalla" otteella. Asiallisuus on tärkeää, vaikka tietäisi maailman olevan miten epäoikeudenmukainen. Kukaan ei lähde kiistämään tunteitasi ja oikeudentajuasi, vaikka olisit enemmän viilipytty.

Minäkin alkuun tunteilin, ja ei se paha ole, mutta sen näyttäminen antaa vyöryttäjälle etuasemaa.

Kremppamestari

Paskapuhetta. Väärintekijän puolelle asettuminen ei ole mitään asiallisuutta vaan toimit tapasi järjettömästi, pelkurimaisesti ja sikaisesti. Kun sitä vielä kehtaat puolustella, on ihan turha enää yrittää kaveerata kanssani.

Juha

Ei tollanen toimi tee minusta Hipin ystävää.
Ihan taktista.

Teet itsekkin samaa.
Nyt oli tilanne vain se, jossa on sun arka paikka.

Kremppamestari

Puolustin sinua aikoinaan sadoissa viesteissä uhraten oman uskottavuuteni kun hyökkäilit ylläpitoja vastaan silmittömästi, koska uskoin yleislnjaasi. Kiitikseksi sain petturuutta ja selkään puukottamista. Olet tavallaan iljettävämpi otus kuin thl tai tm vaikka puolustankin oikeuttasi kirjoitella sekavia.

Juha

Minäkin olen luottanut sinuun, koska oikeamielisiä on vaikea löytää niin perinpohjaisina. Yleensä ihmiset ovat linjattomia.

Olisin ollut linjaton jos olisi antanut sun rikkoa sitä omaa sääntöäni ketjun alussa. Hippi vetosi linjaani. Odotin, että se sopii sinulle, koska ajattelin aseman suhteessa sinuun olevan enemmän kestävä.

Minusta toimintani on selkeä, tosin en osaa tuoda sitä helposti esiin.

Se isompi linja oli ja pysyi. Siihen ei ratkaisullani ollut mitään merkitystä.

Juha

Muuten.

En tee oikeudenmukaisuusasioissa mitään lehmänkauppoja.
En rupea väärään toimintaan, vaikka olisin saanut mitä.

Sinä et ymmärrä nyt jotain. Annat jokin näennäisyyden sokaista itsesi. Olisi jotenkin voinut ottaa huomioon tunteesi, tosin vaarana olisi ollut se, että olisi mennyt holhoamiseksi. Odotin sinulta tosiaan tolkkua, ja siitä myös kerroin jälkikäteen.

Reaktiosi oli luokkaa primitiivi. Ei se sun arvoas vähennä. Tuossa kohden olet kokenut kovempia kuin itse, tai mulla on ollut paremmat selviytymisvälineet käytössä. Luultavasti molemmat.

Kremppamestari

Minä teen joskus lehmänkauppoja ja olen tehnyt vain rahankin vuoksi mutta myönnän ne. Muutaman mulkun suosion takia en tee.

Juha

Ok.

Olet minusta oikeudenmukainen. Vaikka en aina ymmärtäs sua, niin jollain tapaa luotan sinuun.

Ihmiset sekoilevat toimissa ja osa toimista näyttää sekoilulta vaikka on fiksua.

Pikkurikkeet ei merkitse tässä aina. Joskus paljonkin. Vaikea näitä on tarkasti selittää.

Yritä palata kärryille :)

Juha

Muuten.
Pensadoriin en luottanut.
Ihan vaisto.

Voi olla, että sen toimet oli liian tenavamaisia.
Ehkä hän oli muuten ok, en osaa sanoa.

Kremppamestari

Olen 1000%:sti kärryillä, koska tunnen räyhääjät kuin omat taskuni ja tiedän , että he ensimmäisinä lipeövät rintamasta ja jättävät tukijansa tuleen seisomaan.

Minä luotin pensadoriin enkä pettynyt.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä