Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muut foorumit

Aloittaja risto, 06.01.12 - klo:18:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Patu - 29.06.12 - klo:08:18
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 28.06.12 - klo:21:36
Lainaus käyttäjältä: juhasamy - 28.06.12 - klo:20:58
Ihmisten ulostuloja tulisi arvostaa, sillä moni yrittää kuitenkin parastaan ja suhteessa omaan tasoon(heh) ...

Siinä taisit laukoa suuren tai ainakin keskisuuren totuuden.

Olen eri mieltä.
Ihmisten yritystä kehittyä, olla aina, kerta kerralta parempi kuin ennen, sitä tulisi arvostaa.
Jos sanotaan että ulostuloja tulisi arvostaa joudutaan arvostamaan mitä tahansa, kaiken maailman stereotypioita a'la Mylläri.
Saatanallinen henkinen laiskuus ja ja omiin asenteisiin kohdistuva itsetyytyväisyys ällöttää.

Eikö tuo ole juuri sitä 'omaa tasoa'.
Jo kauan sitten olen tullut siihen tulokseen, että siitä omasta tasosta nouseminen ei juuri keltään onnistu. Henkisen laiskuuden tai asenteen takana on (miltei aina) jokin vakava sairaus tai muu sellainen tekijä, johon harvoin kyseinen toimija saa apua. Vaikka yrittäisi apua hakea. Sekin, ettei edes yritä hakea apua, on (miltei aina) seuraus siitä perustekijästä (lue: mielenterveydellisestä tekijästä).

Harvoin käy niin onnellisesti, että joku toipuu vakavasta mielisairaudestaan.

Tässä muutoin se lainaamasi viestini kokonaisuudessaan (lihavoin siitä olennaisimman sisällön):

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 28.06.12 - klo:21:36
Lainaus käyttäjältä: juhasamy - 28.06.12 - klo:20:58
Ihmisten ulostuloja tulisi arvostaa, sillä moni yrittää kuitenkin parastaan ja suhteessa omaan tasoon(heh) ...

Siinä taisit laukoa suuren tai ainakin keskisuuren totuuden.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että jos ei itse osaa arvioida millään mittareilla omaa tasoaan, ollaan hukassa. (hukka on muinoinen Myllärisen nikki.)

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Patu

Älä nyt tule sotkemaan asiakeskustelua.

THL tiedottaa

.
Heh!

(Tämä kaiketi palautti keskustelun miltei oikeille urilleen. Mikäli olisin kirjoittanut esmes 'paukapää' tai 'älä vittuile mulle', olisimme palanneet täsmälleen aiemman tyylin mukaiseen asiakeskusteluun.)

Juha

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 29.06.12 - klo:10:09

Harvoin käy niin onnellisesti, että joku toipuu vakavasta mielisairaudestaan.

Näin on monessa fyysisessä sairaudessakin vielä.

Että pitäis olla kaikki niin fiksusti, ettei häiritse ja voisi osallistua kunnolla. Tämä ajatus on suoraan sanottuna lapsellinen. Muistuu mieleen Pensador, joka näki esteitä milloin missäkin kun ei asiat menneet oman mielen mukaan.

THL tiedottaa

.
Huti, JS. Kaiken lisäksi ajatuksesi on lapsellinen.

Edellä on riittävällä laajuudella ja selvyydellä käsitelty tämä kyseinen asia.

Mut, niin kuin olen aiemminkin havainnut, väärinymmärrykset ovat tuiki tavallisia.

Patu

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 29.06.12 - klo:10:44
(Tämä kaiketi palautti keskustelun miltei oikeille urilleen. Mikäli olisin kirjoittanut esmes 'paukapää' tai 'älä vittuile mulle', olisimme palanneet täsmälleen aiemman tyylin mukaiseen asiakeskusteluun.)

Olisit vaan kirjoittanut. Sinä turhaan koetet olla hianompi kuin oletkaan.

Juha

Kirjoitin teemasta toisaalle:

http://ajatusmylly.net/index.php?topic=1145.msg25317#msg25317

Linkin takaa löytyvän kirjoituksen pääsanoma on, että jumitilanteen seurauksista vastaa hän, "joka päättää ottaa esiin haulikon ja ratkoa asiaoita sen avulla". Kaikenlainen ympäristön sabotointi jonkin seikan verukkeella on mielestäni tuomittavaa ja teinien touhua. Joskus asianomainen ei vaan huomaa olevansa kuin teini.

THL tiedottaa

.

JS, viet tämän asian käsittelyn henkilökohtaiselle tasolle.

Kyse on vain siitä (tässä keskustelussa), että keskustelu vaikeutuu, kun jollakulla keskustelijalla on korvien välissä ongelma, jota hän ei itse havaitse.

On tyystin toisen keskustelun aihe, jos aletaan pohtia keskustelijoiden syyllisyyttä tai syyntakeisuutta.

Juha

Kiitos vastauksesta.

Onko ylitsepääsemätöntä myöntää, että on kärsijä K?
Kärsii sitten keskustelun vaikeutumisesta tai jostain muusta.

Tuo on taas kovin Pensadorin ajattelulta muistuttavaa.
Ei voida edetä, koska ... Ihan turhia itselle asetettuja ongelmia.

Mitä haet ylipäätään?

THL tiedottaa

Onhan sulla, JS, ihan hyviäkin viestejä, kuten:

Lainaus käyttäjältä: JuhaSamy - 28.06.12 - klo:22:46

Comma.

Mites hurisee?

Mehiläiset pörrää ja traktori oikkuilee? :)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä