Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muut foorumit

Aloittaja risto, 06.01.12 - klo:18:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

Lainaus käyttäjältä: Poison - 04.06.14 - klo:21:29

Vireät eläkeläiset pystyvät vaikka mihin, kun on oikeanlaista "

Uutinen on muutaman vuoden takaa mutta on noista yli kuuskymppisistä äideistä uutisia ollut tämänkin jälkeen. Eläkkeellä on hyvää aikaa ryhtyä täyspäiväiseksi kotiäidiksi, kun työurasta ei tarvi enään huolehtia.

eläkkeellä tosiaan ehtii nussimaan ja kasvattamaan lapsia.  Mikä uutinen toi muka on.
sen päälle voi tienata vielä toimimalla  vuokrakohtuna.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Toope - 04.06.14 - klo:22:47
Enhän minä homoja vastusta, minä kannatan homoille samoja oikeuksia, paitsi tosin lasten adoption ja keinohedelmöityksen suhteen, koska nämä asiat liittyvät lasten, eivät homojen oikeuksiin. Heti kun todistat homoparien kykenevän suvunjatkamiseen, perun väitteeni luonnon (kehittyneiden elämänmuotojen) heterosuuntautuneisuudesta, muuten en!

En minä Toopea vastusta, kannatan hänelle samoja sananvapausoikeuksia kuin muillekin, paitsi että hänet pitäisi eristää omaan karsinaansa muiden röhkijöiden joukkoon.
Heti kun Toope todistaa 80 v mummojen, joiden mies on kuollut ja mummo tiukasti uskovainen, pystyvän heteroseksuaaliseen lisääntymiseen, uskon maailman olevan hetero ja mummojen kuuluvan kehittyneisiin elämänmuotoihin.
Erityisen kehittyneitä elämänmuotoja Toopelaisessa järjestelmässä ovat naisia porukalla raiskaavat intialaiset.

En vain halua nähdä Toopen kirjoittelevan vapaasti kaikkien nähtäviin. Jauhakoon patavanhoillisia ajatuksiaan omissa oloissaan.
päivä kerrallaan

Kremppamestari

Älkääs nyt homostelko tätäkin foorumia pilalle.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 05.06.14 - klo:09:15

;D ;D No eiköhän tämä foorumi tuonkin kestä?
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

kromi

Pitäisikö perustaa uusi foorumi?

"Tahallista toopeilua ja sairaskertomuksia hibiästä"

Tuonne sitten voisi ulostaa hengentuotteensa.

Ääh... ei jaksa, joten perustanpa vain uuden ketjun.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 05.06.14 - klo:09:03
Enhän minä homoja vastusta, minä kannatan homoille samoja oikeuksia, paitsi tosin lasten adoption ja keinohedelmöityksen suhteen, koska nämä asiat liittyvät lasten, eivät homojen oikeuksiin. Heti kun todistat homoparien kykenevän suvunjatkamiseen, perun väitteeni luonnon (kehittyneiden elämänmuotojen) heterosuuntautuneisuudesta, muuten en!

En minä Toopea vastusta, kannatan hänelle samoja sananvapausoikeuksia kuin muillekin, paitsi että hänet pitäisi eristää omaan karsinaansa muiden röhkijöiden joukkoon.
Heti kun Toope todistaa 80 v mummojen, joiden mies on kuollut ja mummo tiukasti uskovainen, pystyvän heteroseksuaaliseen lisääntymiseen, uskon maailman olevan hetero ja mummojen kuuluvan kehittyneisiin elämänmuotoihin.
Yritetään nyt pysyä järkevällä tasolla keskustelussa. En minä puhu siitä, että 80-vuotiaitten naisten pitäisi lisääntyä, puhuin vain siitä, että homoparit eivät kykene lisääntymään. Otetaanko esille se ala-asteen biologiankirja, jossa kerrotaan, että kehittyneet eläimet (osin kasvitkin) lisääntyvät heteroseksuaalisesti. Kissat, possut, hirvet, siiselit jne.jne. lisääntyvät heterosti. Mikä tässä on sinulla niin vaikeaa ymmärtää?

En ole kieltämässä homoseksuaalisuutta, sanon vain, että lisääntyminen tapahtuu luonnossa heteroseksuaalisen käyttäytymisen tavoin. Voit olla eri mieltä, mutta osoita pois minun olevan väärässä?
LainaaEn vain halua nähdä Toopen kirjoittelevan vapaasti kaikkien nähtäviin. Jauhakoon patavanhoillisia ajatuksiaan omissa oloissaan.
Minusta tuo on aika ikävän totalitaristinen mielipide. Etkö tosiaan halua omista näkemyksistä poikkeavia nähtävän?
---
Lainaus käyttäjältä: sniper - 05.06.14 - klo:11:30

Eiköhän tuo ole ihan asiallista keskustelua koskien mielipiteitä ja niiden hyväksymistä.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Suti

Lainaus käyttäjältä: Toope - 05.06.14 - klo:21:18
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 05.06.14 - klo:09:03
En ole kieltämässä homoseksuaalisuutta, sanon vain, että lisääntyminen tapahtuu luonnossa heteroseksuaalisen käyttäytymisen tavoin. Voit olla eri mieltä, mutta osoita pois minun olevan väärässä?

En minä Toopea vastusta, sanon vain että hauki on kala ja että typeryydelle eivät jumalatkaan voi mitään.
päivä kerrallaan

Suti

Yritetään nyt pysyä järkevällä tasolla keskustelussa. En minä puhu siitä, että 80-vuotiaitten naisten pitäisi lisääntyä, puhuin vain siitä, että homoparit eivät kykene lisääntymään. Otetaanko esille se ala-asteen biologiankirja, jossa kerrotaan, että kehittyneet eläimet (osin kasvitkin) lisääntyvät heteroseksuaalisesti. Kissat, possut, hirvet, siiselit jne.jne. lisääntyvät heterosti. Mikä tässä on sinulla niin vaikeaa ymmärtää?

No niin, olemme päässeet Toopen järkevälle tasolle.
Jostain syystä homoparien pitäisi pystyä suvunjatkamiseen, vaikka eivät sitä haluaisi eivätkä vaikka ikänsä tai terveytensä puolesta pysty enää.
Miksi pitäisi? Onko ihminen vain poikimiskone?
Tuo homoparien suvunjatkamisvaatimus on sikälikin Toopen kynästä lähtevänä outo, että Toope on todennut ettei homopari -jollainen on myös lesbopari -ole lapselle parhaat vanhemmat. Onko Toopen ajatus siis, että tehkööt lapsia jos pystyvät, mutta lapset otettakoon pois ja annettakoon heteropareille?

Läpi paistaa Toopen "ajattelu", että homous on kaikin puolin pahasta ja Toopea puistattavaa, mutta kun ei muuta rationaaliselta vaikuttavaa perustelua vastustamiselle löydy kuin suvunjatkaminen niin pelataan sillä. Lisääntyväthän kissat ja possutkin samalla tavoin kuin ihmiset.
Vau mikä perustelu.
päivä kerrallaan

sniper

---
Lainaus käyttäjältä: sniper - 05.06.14 - klo:11:30

Eiköhän tuo ole ihan asiallista keskustelua koskien mielipiteitä ja niiden hyväksymistä.

Totta, totta onhan se asiallista jutustelua, mutta mielestäni ihan niin päinpersettä on valittu vitja homoiluun
ku ollavoi! niin mikäs tän ketjun nimi olikaan? MUUT FOORUMIT sisältyykö siihen kenties myös homofoorumi?
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

karpalo

Minusta Toope on nimimerkki, joka kirjoittelee  sisäsiistiin tyyliin. Tekee sitä myös muilla Foorumeilla.

Tällä tarkoitan, että on henkilö, joka ei mielellään revi toista foorumistia aivan palasiksi, vaan antaa maailmankuvansa mukaisia "sisäsiistejä" vanhoillisluonteisia postauksia muiden luettavaksi.

Hän ei siis myöskään ole suuri Liberalisti, eikä Revolutionisti, jos sillä tarkoitetaan sitä, että hän pyrkisi muuttamaan joidenkin mielestä  liian postmodernista, kaikkia kaikille hyväksyvää maailmaa kovin  ottein takaisin konservatismiin.

Toope taitaa olla fakkiutunut peräpeiliin tuijottaja. Saanut vanhanaikaisen  1950-luvun, "pojille polvihousut, tytöille letit, kasvatuksen"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä