Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muut foorumit

Aloittaja risto, 06.01.12 - klo:18:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

Outomaa

Minustakin on Toope tähän asti ollut hyvin asiallinen. Poistin myös aamulla sen ketjun, joka oli jo otsikossaan loukkaava!

Jospa lopetetaan homoista kinasteleminen, kun  kaikilla on jo vankka mielipide näistä asioista, eikä se kinastelemalla enää mihinkään suuntaan muutu.

"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

risto

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 06.06.14 - klo:13:51

Minustakin on Toope tähän asti ollut hyvin asiallinen. Poistin myös aamulla sen ketjun, joka oli jo otsikossaan loukkaava!

kyllä vaan, kunhan sen asian löytäisi.
olemme saaneet uuden virheettömän paskan kirjoittajan.

Suti

Minustakin on Toope tähän asti ollut hyvin asiallinen.

Toopella on hyvä käytös mutta  jutut asiattomia. Ymmärrän vaikeutesi.
Keskustelussa idea on kai asettaa omat mielipiteensä arvioitaviksi. Minusta Toope ei keskustele vaan jankkaa samoja maailma on hetero-mantrojaan kaikkialla missä olen sattunut lukemaan.
Muodollisesti virheetöntä paskaa, todellakin.

Jospa lopetetaan homoista kinasteleminen, kun  kaikilla on jo vankka mielipide näistä asioista, eikä se kinastelemalla enää mihinkään suuntaan muutu.

ja ollaan samaa mieltä siitä, että elämän tarkoitus on heteroseksuaalinen suvunjatkaminen, sitäkö tarkoitat?
Mikä mielipide jää voimaan?
päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 06.06.14 - klo:15:18

Vanhojen lisäksi näitä tuntuu sikiävän, kuin sieniä sateella.

risto

.
Tiistai on itsekin aika pervo. Sopivat toisilleen kuin nenä päähän

esim Avea Tiistai suorastaan palvoi.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 06.06.14 - klo:09:30
Lainaus käyttäjältä: Toope - 05.06.14 - klo:21:18
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 05.06.14 - klo:09:03
En minä Toopea vastusta, kannatan hänelle samoja sananvapausoikeuksia kuin muillekin, paitsi että hänet pitäisi eristää omaan karsinaansa muiden röhkijöiden joukkoon.
En ole kieltämässä homoseksuaalisuutta, sanon vain, että lisääntyminen tapahtuu luonnossa heteroseksuaalisen käyttäytymisen tavoin. Voit olla eri mieltä, mutta osoita pois minun olevan väärässä?
En minä Toopea vastusta, sanon vain että hauki on kala ja että typeryydelle eivät jumalatkaan voi mitään.
Mitä tuohon nyt voisi vastata. Tiede on tiedettä ja uskomukset uskomuksia. Hauki voi olla kala, mutta se ei tee pesäänsä puuhun... On olemassa tiettyjä biologisia faktoja, jotka estävät sitä näin toimimasta, kuten homoparienkin hankkimasta lapsia.
Lainaus käyttäjältä: SepeJostain syystä homoparien pitäisi pystyä suvunjatkamiseen, vaikka eivät sitä haluaisi eivätkä vaikka ikänsä tai terveytensä puolesta pysty enää.
Minusta homoparien ei tarvitse jatkaa sukuaan. Toivon suvunjatkamista heteropareille.
LainaaOnko ihminen vain poikimiskone?
Ei toki, mutta ihmiskunta säilyy vain suvunjatkamisen kautta. Miten muutenkaan voisi säilyä? Pidän vain parhaimpana vaihtoehtona sitä, että lapset syntyvät heteroperheisiin.
LainaaOnko Toopen ajatus siis, että tehkööt lapsia jos pystyvät, mutta lapset otettakoon pois ja annettakoon heteropareille?
Tuollaista en ole koskaan esittänyt, omaa keksintöäsi tuo väite.
LainaaLäpi paistaa Toopen "ajattelu", että homous on kaikin puolin pahasta ja Toopea puistattavaa, mutta kun ei muuta rationaaliselta vaikuttavaa perustelua vastustamiselle löydy kuin suvunjatkaminen niin pelataan sillä. Lisääntyväthän kissat ja possutkin samalla tavoin kuin ihmiset.
Minä pidän lapsille ideaalina heteroperhettä, koska yhteiskunta koostuu pääsääntöisesti heteroista ja heteroperheistä. En ole ampumassa homoja, mutta näkisin silti parempana sen, että yhteiskunta adoptioiden ja keinohedelmöitysten sun muiden perheratkaisujen kannalta suosisi heteroperheitä. Ihan niiden lasten vuoksi.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 06.06.14 - klo:22:05
.
Tiistai on itsekin aika pervo. Sopivat toisilleen kuin nenä päähän

esim Avea Tiistai suorastaan palvoi.

Jos meillä olisi sopiva hymiö, niin sen tähän laittaisin! Piti nauraa ihan ääneen  :o  
Alkaa vanhuudenhöperyys saavuttaa Rrapenkin, mistä sinä tuon otit?

Mutta onnistuit provoilussasi, vaikka en aikonut tänään enää foorumille kirjoitella. Oli tosi mukava päivä, joka kruunattiin ihanalla 2 tunnin teatteriesityksellä. Aidosti väsyttää ja taisin torkkuakin tuossa sohvalla hetken telkkarin edessä.

Sinähän sen Busenfreund olet, kun olette kertoneet toisllenne kaiken mitään pois jättämättä, mikset saa Avea foorumille?

Ja koittakaa hyvät ihmiset keksiä jotain muuta puheenaihetta kuin loppuunkalutut luut kuin nuo homot!

Toope

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 06.06.14 - klo:13:12
Minusta Toope on nimimerkki, joka kirjoittelee  sisäsiistiin tyyliin. Tekee sitä myös muilla Foorumeilla.

Tällä tarkoitan, että on henkilö, joka ei mielellään revi toista foorumistia aivan palasiksi, vaan antaa maailmankuvansa mukaisia "sisäsiistejä" vanhoillisluonteisia postauksia muiden luettavaksi.

Hän ei siis myöskään ole suuri Liberalisti, eikä Revolutionisti, jos sillä tarkoitetaan sitä, että hän pyrkisi muuttamaan joidenkin mielestä  liian postmodernista, kaikkia kaikille hyväksyvää maailmaa kovin  ottein takaisin konservatismiin.
En ole suuri liberalisti, olen paljon arvostellut liberalismia sen ylilyöntien vuoksi. Olen enemmän maltillinen (arvo-)konservatiivi. En minä halua loukata toisia kirjoittajia, vaikka joskus paikka siihen olisikin. Minusta on mukavampi väitellä asioista netissä, muutenhan olisimme kaduilla hakkaamassa mummoja... No joo... Arvomaailmani koostuu konservatismin ja liberalismin sekoituksesta, koska molempia yhteiskunta tarvitsee, saattaa tarvita jopa vähän sosialististakin ajattelua, en sitäkään kiellä. Minä vain pidän perinteistä länsimaista yhteiskuntamallia varsin hyvänä ja pelkään sitä, että se liiallisen liberalismin ja mm. maahanmuuton vuoksi muuttuu peruuttamattomasti. Pelkään tiettyjen yhteiskuntakokeilujen (kuten keskittyvä EU ja maahanmuutto) muuttavan ja rikkovan hyviä perinteisiä kansallisvaltiomalleja. Pidän kansallisvaltiota hyvänä ideana. Jos EU haluaa niitä hävittää, olen toki EU:n vihollinen. EU voi toimia kauppaliittonakin kansallisvaltioiden kesken, ei sen ole välttämätöntä kehittyä keskitetyksi liittovaltioksi.
LainaaToope taitaa olla fakkiutunut peräpeiliin tuijottaja. Saanut vanhanaikaisen  1950-luvun, "pojille polvihousut, tytöille letit, kasvatuksen"
Ei, vaan olen perinteinen konservatiivi. En haikaile 1950-luvulle, mutta kaipaan oppia vanhasta impivaaralaisestakin yhteiskunnasta, enkä siirtyisi noin vain cityliberalismiin. Liian nopeat muutokset (kuten maahanmuutto yhden sukupolven aikana!) ovat huonoksi yhteiskunnalle, hitaampi muutos on parempaa. Hallittu kehitys on parempaa kehitystä.
...
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 06.06.14 - klo:15:18
No, sinullahan on vapaa oikeus kommentoidä älypäästöjäni, jos vain haluat... Ei ole pakko tykätä.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Toope

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 06.06.14 - klo:15:36
Toopella on hyvä käytös mutta  jutut asiattomia. Ymmärrän vaikeutesi.
Keskustelussa idea on kai asettaa omat mielipiteensä arvioitaviksi. Minusta Toope ei keskustele vaan jankkaa samoja maailma on hetero-mantrojaan kaikkialla missä olen sattunut lukemaan.
Muodollisesti virheetöntä paskaa, todellakin.
Minulla toki on tyylini, etten välitä p....n vertaa poliittisesta korrektiudesta. Minusta se onkin lähinnä haitaksi keskusteluille. Poliittinen korrektius = sensuuri on haittaava tekijä. Asioista on parempi puhua raadollisina kuin kaunisteltuina. En esim. halua puhua romanituristeista "kerjäläisinä" vaan puhuisin mieluummin "ammattimaisista rosvoista ja varkaista". En haluaisi puhua "aggressiivisesta kerjäyksestä", jos kyse kerran on vanhusten katuryöstöistä.

Minulle Suomi on tärkeämpi kuin muu maailma.

risto

menossa on foorumille tyypillinen minä minä minä minä minä minä. Ja kuulijakunta muutama hyypiö sinä sinä sinä sinä hengessä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä