Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jutellaas tästäkin ...

Aloittaja THL tiedottaa, 22.01.12 - klo:18:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

"Asia ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta ..."

Mistä pirusta sen täällä kukaan tietää, millä elukoilla ne rokotteet testataan.

Viimeksi kävi niin – tässä sikainfluessarokotteessa – ettei kuulemma ehditty tekeen testejä. Eli testattiin suoraan ihmisillä. Siitä vaan. Nyt on sitten kasassa liki sata narkolepsiaan sairastunutta. Mitä sitten muita oireita tuon lisäksi ...

THL:n väki kun vielä meni tekeen sellaisen sopimuksen rokotteen myyneen lääketehtaan kanssa, että tehdas ei vastaa mistään seurauksista. Vaikka kaikki kuolisivat.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aprilli

Ei tiedä kyllä itse pirukaan, millä testataan.
Mutta eipä sillä ole väliäkään, eläinkokeet kun eivät näet suinkaan kerro ihmisen reagoimisesta lääkkeeseen.
Se pieni ero näet, sillä on tässä asiassa merkitystä.

Mitä luisteluhiihdosta mainitsin, niin sitä enemmän vauhti kiihtyy kun voitonnälkä kasvaa.
Ei keritä edes "äkkirokotteita" testata ei, kun on niin kiire saada jo markkinoille.

Muussa mielessä ihmiskokeita kyllä harrastetaan jopa edesvastuuttomasti.

Tiedossa on esim. Afriikkaan jaetuilla lääkkeillä, jossa paikallinen väestö vaikuttaa olevan se testiryhmä.
Auttaako tilannetta jos ja mikäli sikäläisille ohimennen kerrotaan ettei lääkettä ole testattu?
Tuskin edes kerrotaan.

Eikä ainoastaan Afriikan laaja manner ole joutunut testilääkkeiden tahattomaksi koeryhmäksi,
Vähemmistöjen edustajat ovat joutuneet toimimaan tahattomana kohderyhmänä mm. Austraaliassa, Uusi-Seelannissa, Intiassa ja Mongoliassa,
sekä tietysti USA:ssa.

Mediat ja terveysviranomaiset ovat osaltaan luoneet hysteriaa Suomessakin rokotusten suhteen.
Kauhistutti suorastaan katsoa, kuinka menneessä sikapiikkijonossa ihmiset suorastaan kiilailivat ja tönivät toisiaan.
"Mulle ensiksi ja heti."

En viitsi sanoa sitä mikä tuli mieleen suhteessa erääseen toiseen ketjuun.

risto

.
Kuka on vähemmistön edustaja? Ei saatana. Jos rokotuskokeet on tehty vähemmisöllä, minä en halua sellaisia  rokotteita.t

Aprilli

#53
Herra on sitten hyvä ja ilmoittautuu vapaaehtoiseksi enemmistön edustajaksi.

Sikäli mikäli 5 miljoonan arktisen höperön suomalaisen katsotaan edustavan maailmanlaajuista enemmistöä.

risto

#54
.
Löytääköhän satelliitipaikannin minut?

Juuri puhutaan "vaihtoehtoisista teeveen katselutavoista". Se on jotain muuta kuin kaukosäädin.

"Sosiaalinen teeveen katselu" mitä siitäkin tulee?


THL tiedottaa

USA:ssahan on tavallista, että kaikkein vaarallisimmat jutut, lääkkeitä myöten, testataan 'vapaaehtoisilla' vangeilla. Edustavatko he sitten USA:ssa vähemmistöä vai enemmistöä ...

Testien avulla päästään joka tapauksessa pikaisesti eroon epätoivotusta aineksesta.
Tulee niin helvatun halvaksikin.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Posiella

Heippa kaikille oudoille! Täällä te näköjään hörhöätte täydellä höyryllä. Mites muuten menee? Onko maailma jo parannettu kuntoon?
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

THL tiedottaa

Moro!

No, eihän se ole, kun oot ollu pois niin paljon ja pitkään. Mokomakin.

Mitens siellä jumalien selkien takana menee?
Onko sulla todella niin kiirusta, ettet kerkiä meitä muistaan kuin pari kertaa vuodessa?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 16.02.12 - klo:00:45
Heippa kaikille oudoille! Täällä te näköjään hörhöätte täydellä höyryllä. Mites muuten menee? Onko maailma jo parannettu kuntoon?

just saatiin hajalle. Ei hoppu minnekään.

Outomaa

#59

Posi ja Ztarakin, kannan kaunaa teille kuin muillekin foorumin tytöille, jätätte minut yksin näiden kanssa!

Patu tuolla toisessa ketjussa sen sanoikin:


Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 16.02.12 - klo:09:52
Lainaus käyttäjältä: Patu - 16.02.12 - klo:08:30
Meidän modehan rakastaa kaikkia. Välillä hammasta purren.

Patu laittoi sen nappiin :D   Kiitos aamun aloituksesta. ihan pakko nauraa!
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä