Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mikä on tärkeämpää kuin maapallon pelastaminen

Aloittaja risto, 01.02.12 - klo:10:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

Patu

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 03.02.12 - klo:15:49

Minä, minä, MINÄ!
Mikä tuon tärkeämpää voi ikäpäivänä olla?

En käy arvailemaan. Etkö kertoisi.

Patu

Tot noinaa - pitää jotain tutkimusta jättää että saa ropellipäätkin pysymään rauhallisina.

Mites olisi levitaatiodynamiikka? Pomppikoot patjoillaan vaikka koko päivän.
Jos on hyvä ropelli ja kunnon pomppu niin pörrätköön avaruuteen.
Sinne meni.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: Patu - 02.02.12 - klo:18:50

Miten on Tiistai, miten saat siellä suomalaisia kirjoja. Aloitin juuri lukea tällaista:

Miten maailma loppuu? / Jussi Viitala
Jyväskylä : Atena, 2011 (Keuruu : Otavan Kirjapaino)

Meillä on pieni oma Suomi Seuran kirjasto, johon saamme jäsenmaksullamme joka vuosi uusia mukaan. Moni on myös antanut kirjojaan siihen, kun on muuttanut pois. Siinä olisi lukemista pariksi vuodeksi. Goethe Insituutilla on kirjasto ja varsinkin British Councililla iso, he jopa lainaavat maksua vastaan.
Minulla on oikeastaan sama, millä noista kielistä luen. Viime aikoina lukeminen on jäänyt vähemmälle, se on tämä netti syypää. Kouluaikoina se vähäinen vapaa-aika meni nenä kirjoissa.. 6 pv kouluviikko!

"Miten maailma loppuu?"

Enpä lukisi tuota, koska se ei kiinnosta. Se loppuu joskus miljoonien vuosien päästä.. liian kaukaa haettu :)
Tykkään ihmisten tarinoista, Isabel Allenden Henkien talo esim. on hyvä, Angela's Ashes.  tai Dornenvögel, kirjoittaja unohtunut. Sellaisista .. ja saman genren elokuvista.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: 000000047 - 03.02.12 - klo:11:01

Nyt puuttuu enään Ave.

Olemmeko me tällä foorumilla ollleet syyllisiä Aven poistumiseen? Joskus tuli mieleeni, että olenko jopa itse aiheuttanut tämän?

Kauheeta miettiä, että nettielämässäkin jotkut ovat olevinaan ikäänkuin tosissaan. Sitten sairastuvat.. jne

Mut, muuten, ihan Soromnoo, jatketaan huulenheittoa, ei se tästä parane, jos ei pahenekaan.

PS. mulla on aivan uus läppäri, aikaisemmin oli 15 v. vanha pöytäkone, jonka kanssa elin aikojen alusta saakka,  tämän uuden kanssa nyt treenaan, pärjäilen jotenkuten, tänä vuonna menee ajokortti uusiksi, becauce 70 v tulee täyteen.
Seuratkaa lippua, ketkä kykenette. Näyttää porukka harventuvan näillä main.

A

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: kevytoheistaja - 03.02.12 - klo:20:39
Lainaus käyttäjältä: 000000047 - 03.02.12 - klo:11:01

Nyt puuttuu enään Ave.

Olemmeko me tällä foorumilla ollleet syyllisiä Aven poistumiseen? Joskus tuli mieleeni, että olenko jopa itse aiheuttanut tämän?

Tuskin Sinä. Pari viikkoa sitten lähetti ylläpidolle uudenvuoden terveisiä, reippaana ja "että aikoo kyllä vielä Outomaalle palata, mutta juuri nyt on muuta.." --jotenkin noin.

Minäkin taidan saada uuden läppärin, poika aikoo varmaan lähettää vaikka kielsin. Kun tämä VAIO on jotain 3 vuotta vanha ja alkaa reistailemaan, hiirtä pitää tietää miten käyttää ja kirjaimetkin ovat osittain kuluneet pois näppäimistoltä. Mutta toimii muuten hyvin.

Nuo vaalit pitäisi saada pidettyä, että ihmiset saisivat muuta ajateltavaa.. kuin maapallon pelastamista esimerkiksi.
..

Tiistai

Pakko olla animaatio, ei tuommosta hirviötä ole olemassakaan, korkeintaan voi löytyä 000000047:n painajaisissa  ;D

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 04.02.12 - klo:13:05

Pakko olla animaatio,

Oot sitä mieltä. Ehkä mieli muuttuu yöllä.
Jaa, mun painajainen? Miten sen muka voi videoida?

http://www.youtube.com/watch?v=lcodzcCFJ28

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä