Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mikä on tärkeämpää kuin maapallon pelastaminen

Aloittaja risto, 01.02.12 - klo:10:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Patu

Nyt kun 0000000000000047:n päähän on saatu edes ulkoinen valo, jatketaan.

Jos minä jätän rahan repimisen ja samalla maailman tuhoamisen, rikastumiseni hidastuu. Minä rahalla enää paljonkaan mitään tee, mutta jää vähemmin lapsille jos löysään. Ja kun varsinainen taistelu elämäntilasta ja ruoasta alkaa, minun jo mentyä, lapseni ovat paremmin varustettuja jos jätän paljon täppää.
Siis miksi vähentäisin nautintojani ja lasteni tulevaa hyvinvointia joidenkin Afrikan tai Arabian kärsivien takia. Heitähän sikiää lisää niin saatanasti, mitä välii.
Tai miksi kantaisin huolta jostain 100, edes 50 vuoden päästä olevasta tilanteesta? Ennusteiden mukaan se tulee, jäätiköt sulaa, merenpinta nousee, viljelysmaa vähenee, ruoka loppuu, puhdas vesi loppuu, happi loppuu ilmasta ja muuta kauheaa... homma on mennyt jo niin pitkälle ettei mitään enää voi. Sen tuhon jälkeen maapallo alkaa taas alusta.
Mikä ihmeen Jeesus minun pitäisi olla?

Minä kysyn provoan, en mitään ehdota.

risto

risto

.
Nyt alan tekeen mustikkapiirakoita. Tein 3 kilosta venhäjauhoja taikinan. saattaa tulla piirakka 4 peltiä.

Niin, ei afrikkalaiset ole edes nähneet mustikkapiirakkaa. Siksi ne eivät voi uneksia siitä.

---- justiinsa. Siinä erehdyin.

http://www.ezakwantu.com/Blueberry%20Recipes.htm

BLUEBERRY CHEESECAKE PIE

(juustokakkumustikkapiirakka)

1 cup graham cracker crumbs

3 tablespoons honey, divided

1 container (8 ounces) nonfat orange or tangerine yogurt

4 ounces low-fat cream cheese, from an 8-ounce package

3/4 cup nonfat cottage cheese

1 tablespoon cornstarch

2 eggs

2 cups fresh blueberries

risto

.

Etelä-afrikkalainen mustikkaviljelmä

Pensasmustikka vauhdissa

THL tiedottaa

No, nyt 000... ehti kirjoittaa tuohon väliin jo parikin, heh, kolmekin, uutta viestiä, joista voisi päätellä jotain siihen suuntaan, että rauhanpiippua sytyteltäisiin.
Mut antaa nyt mennä tällaisenaan tämä viestini julki.
Tämä liittyy siis edelliseen Patun viestiin ja sitä aiempaan viestintään.

Tuosta Patun ja 000...47:n välisestä tulisesta väittelystä tulee väkisinkin mieleeni se, että te molemmat olette lukeneet sen mun kirjani.

Siinähän eräänä kantavana teemana on juuri tämä ihmiskunnan (ja muun luonnon) tulevaisuus ja sen pohtiminen, mitä ihmiskunta tekee äärimmäisessä tilanteessa, silloin, kun kivutonta vaihtoehtoa ei ole enää jäljellä.

Yhtä hyvin 000... voi hyökätä minunkin kimppuuni: "Helvettikö sinä menet ehdottamaan tuollaista ratkaisua", eli samoin perustein kuin hän nyt näkyy rökittävän Patua.

Patu ei ehdota, enkä minäkään, eli me emme ehdota ihmisten tappamista.

Tappamista on keskuudessamme tapahtunut laajassakin mitassa. Ja tapahtuu jatkuvasti. Eli ei se joidenkin ihmisten kohdalla jää edes ehdotteluksi.
Mut, tuliko nyt selväksi, että ei Patu, enkä liioin minä, ehdota mitään tappamista?

Tuliko sekin tässä samalla selväksi, että nykyinen ihmiskunnan lisääntyminen väistämättä johtaa ratkaisemattomiin ongelmiin? Joka tapauksessa kaikki ratkaisuyrityksetkin ovat todella riipaisevia. Eli ihmisten lisääntyminen on saatava laskusuuntaan, käytännössä ihmisten määrän on vähennyttävä lisääntymisen sijaan. Jos 000... näkee tämän lähtökohdan toisena, niin kaipa 000... sitten kertoo sen ja jättää vähemmälle toisten kirjoittajien mollaamisen?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Patu - 07.02.12 - klo:10:07
... Ja kun varsinainen taistelu elämäntilasta ja ruoasta alkaa, minun jo mentyä, lapseni ovat paremmin varustettuja jos jätän paljon täppää.

...

Minä kysyn provoan, en mitään ehdota.

Näkisin tuon taistelun niin, että silloin ei rahalla ole niinkään enää merkitystä.
Sillä on, minkälaisin käytännön taidoin ihminen on varustettu. Tottakai, ryhmätyöskentelytaidot ja sosiaalisuus ylipäätään tähän mukaanluettuina.
Sitten, kun mennään jo oikein pitkälle tuossa kyseisessä taistelussa, alkaa olla kysyntää todella pienessä ryhmässä, jopa yksinään, selviytymistaidoista.

risto

.
Oli miten vaan mutta en aio pilata elämääni noilla pohdinnoilla.

Jätän se muitten mutusteltavaksi.

Olen hyvinkin tietoinen mitä maailmalla tapahtuu. Teevee pauhaa asioista puolen tunnin välein uutislähetyksissä. Hakakointia on justiinsa maissa joissa kaikkille ei riitä hyvinvointia.

Mutta Outomaa on nimenomaan paikka jossa isot ongelmat ratkotaan. Ratkaisu lähtee ilman muuta että toista foorumilaista pidetään tollona ja sitten aletaan paasata minä minä minä. Näinhän se oma pieni maailma pelastuu.... ja jatkuu: katsokaa vaikka avaruutta. Se on puolellani. vain minä ymmärrän universumin ihmeitä.

vittu. taas ne pillerit. Ei helvetti.
.

THL tiedottaa

risto

.
Esmerkix tota Kreikkaa on haukuttu ainakin puoli vuotta. Mitään muuta ei osata edes tehdä.

Jotkut yrittävät huomautella että, hei, mites jos välillä funtsittais omia asioita. Niissä olisi miettimistä.
Mutta sen oman totuuden kohtaaminen taitaa olla vaikeaa. Täytyis ihan oikeasti tietää asioista.

Kreikan haukkumiseen ei tarvita mitään muuta kuin yhtyy kuoroon, eikä siitä ole kenellekään apua.
Vuosi sitten sijoittajat vielä uskoivat että Kreikan valtion lainoista saa hyvän koron. Mutta nyt näkyy että eihän sieltä saa kuin osan rahoistaan takaisin. Aluksi oltiin ihan sijoitusmielessä liikkeellä, eikä avustamassa.

Kun talous meni 2005 paikkeilla vielä hyvin, ja veroja kertyi, kolmasosa Suomen kunnista eli tappiolla, eli otti lainaa.  Nyt on useampi vuosi mennyt että verokertymät ovat todella pienet. Nyt ollaan hyvin hiljaa kotimaisista ongelmista ja minkä takia. Hallitus kuitenkin valmistautuu isoon rysäykseen.

Ei edes tarvitse neuvotella poliittisesti asioista kun asiat kypsyvät siihen tilanteeseen että kunnissa on hätä ja niitten on pakko liittoutua. Siltä varalta valmistellaan valtakunnallista näkemystä, mihin tulvadevet johdetaan kun padot murtuvat.
Kyllä itse kuulette miten palveluita listitään. Mullakin on oikeus ilmaiseen hammashoitoon. Hammastarkastukseen on puolen vuoden jono.  Noh, palvelua saa kun menet yksityiselle ja maksat.

.
.

juhasamy

Lainaus käyttäjältä: 000000047 - 04.02.12 - klo:21:00
Siksi Linkola haluaakin tuhota eloonjäämisen. Jätkällä on ollut koko ajan väärä lääkitys.

Kerrankin vähän samoilla linjoilla tämän kommentoijan kanssa.

Ymmärrän kyllä myös Linkolan suhtautumista.
On vaan kovin yksioikoinen.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä