Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Ihmisen tarkoitus

Aloittaja risto, 09.02.12 - klo:22:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Patu

Kiitän Aprillia ystävällisyydestä. Ei ruvennut päätä irrottamaan.
Mulla on pää kierteillä kiinni. Sitä on helppo vaihtaa kun vaihtaa mielipidettä. Säilyy ne toiset mielipiteet tallessa siinä vaihtopäässä.

Kiva kuunnella kun ne vaihtopäät ryhtyy joskus juttelemaan keskenään. Siinä voi pohtia minkähän pään laittaisi tällä kertaa.

Aprilli

Yksi ihmisen merkittävimmistä tarkoituksista on kuunnella toista osapuolta.
Minä olen apina tässä diilissä.
Taas hötkyilin vastausta ennenkuin kerkesin kunnolla lukemaan, verukkeita löytyy.

Tavallinen tollompi tallaaja.

Mutta Patu, eikö vain, pääasia on päässä tai sitten päästä kiinni. Joku viisas sanoi.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: 000000047 - 17.02.12 - klo:10:42

Joo mut sitten se että joku iltapäivälehti tekee kuvankäsittelyohjelmalla  haavoja jonkun naamaan, panee levitykseen jutun "Matti teki tämän", kyllä siinä lehti on pahasa lirissä.
Tiiä vaikka takavarikoivat rikoksen välineen eli tietokoneen.
.
.

Niin niin, tottakai tietsikat otettava pois. Mutta koko toimitus saisi pistää boikottiin, siis liiketoimintakieltoon määräajaksi, esim 5 v.

Lähtisivät opiskelemaan uuden ammatin, esim. poliittinen ura voisi olla noilla oletusarvoilla toteutettavissa.

Poliittinen peli tarkoittaa sitä, että jos menee mukaan, pitää osata manipuloida, saada asia näyttämään siltä, mitä se itse asiassa ei ole.

Kreikka- takuissa ollaan "hiinä ja hiinä" hyvänä esimerkkinä.

risto

.
Mervin naama - eduskunta - kreikan takuut.
Mitä yhteistä? .......MTV -uutiset.....sitten sää ja urheilu

Tiistai

#54

Meillä ei ole kaunis päivä vaan hirveä myrsky vaikka aurinko vielä pilkisteleekin välillä. Metallinen pihakeinu tuolla ulkona ihan hajallaan,, istuin irrallaan, mutta sehän on koukuilla kiinni. Onneksi ei mennyt rikki, että pitäisi Hitsata!  Monta metriä lentänyt .. yksi puutarhatuoli, vanha, joka on ulkona joka säällä oli lentänyt kauas pois. Huomenna kuulemma voi tulla lunta tai räntää..
Lauantaina näytti ihan keväältä, kun rikkaruohot alkoivat kukkimaan!

Kyllä olen vankasti sitä mieltä, etta Mervin kuvaa on vähän tehostettu, jos tästä vielä jatkaisin.


Tiistai



Eilen uutisissa sanottiin Kreikan ..oliko se premier kun oli kritisoinut jyrkästi Angela Merkeliä ja saksalaisia, että Ketä saksalaiset ovat arvostellakseen kreikkalaisia!  :D

THL tiedottaa

#56

Kreikkalaiset 'tykkää' meistä suomalaisista oikein erityisesti.
Tämän ovat saaneet kokea vaikkapa ne suomalaiset toimittajat, jotka ovat olleet viime viikot työssä Ateenassa. Eräskin heistä totesi pari päivää sitten radiossa, että "Kyllähän tämä nyt vähän pelottavaa on olla täällä suomalaisena."


Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 17.02.12 - klo:12:30

... Metallinen pihakeinu tuolla ulkona ihan hajallaan,, istuin irrallaan, mutta sehän on koukuilla kiinni.  ...

Istuit irrallaan siitä lentäneestä tuolista?

Onneksi et siis ollut kyydissä!

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Patu

Hattu on pääasia - vai oliko se päänasia.
Joku viisas tietäisi. Olisikohan THL:llä mielipidettä?

Tuota kreikkalaisten rypistelyä olen miettinyt. Onko se vain kotimaiseen kulutukseen tarkoitettua  vai ihanko tosissaan presidentti tivaa mikä Saksa onn arvostelemaan kreikkalaisia?
Saksalla taitaa olla muutama miljardi syytä arvostella kreikkalaisten taloustaitoja. Suomellakin muutama.

En käy neuvomaan mitä pitäisi tehdä mutta kyllä en mieltäni pahoittaisi jos Kreikka potkittaisiin eurosta. Saisi hoitaa sen jälkeen ilman Saksan vinoilua drakmansa järjestykseen.

Jos ottaa ulkomaista lainaa pitää jostain saada valuuttaa jolla maksaa se. Omia paitoja pesemällä ei valuuttaa kerry.
Ulkomailta valuuttaa tuo melkein pelkästään turismi; ruoka ja viinit hieman.


THL tiedottaa

#58
Kreikkalaisten ahdingosta vähän.

Näyttääpi siltä, että Kreikasta ollaan tekemässä niin sanottu halpatyövoiman maa.
Ihan väkisin. Uutta ja aina vain uutta lainaa pumppaamalla – ja näihin lainoihin sidottuja tiukkoja ehtoja vaatimalla, mm. minimipalkkojen alentamista – ajetaan Kreikka sellaiseksi valtioksi, jossa työvoima on erityisen halpaa. Eipä tarvitse sitten enää lähteä mihinkään helvetin Kiinaan saakka teettämään tietokoneenosia.

Kreikka olisi ollut jo aikoja sitten selvitystilassa, jolleivät euromaat (Saksa etunenässä) vastustaisi Kreikan asettamista selvitystilaan. Saksan menettelyn takana ovat tietysti suurpankit ja pankkien takaa löytyy rypäs suuryrityksiä.





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Kovia lausuntoja ja  lausujia tulee näistä ongelmamaista, tunteet ovat pinnassa. TV:ssähän näytettiin tavallista kreikkalaista keski-ikäistä naista, joka oli mukana mielenosoituksessa. Hän huusi täyttä kurkkua:

 - Angela Merkel on naispuolinen Hitler !

Portugalin ex presidentti Mario Soares sanoi Suomalaisista näin:

  - Suomalaiset on kääpiöitä.

Mario Soaresin pituudeksi arvioin 163 cm. Itse olen vähän, mutta en paljon pidempi. Sen vuoksi on mukavaa matkustella Portugalissa, Madeiralla ja muualla siellä, kun se kansakunta näyttää olevan lyhyenläntää.

Kerrankin pitkässä Market-jonossa sanoin vaimolle:

- Katos, miehän oon pisin asiakas tässä jonossa!

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä