Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Omia ilmoituksia

Aloittaja juhasamy, 20.04.12 - klo:11:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 13 Vieraat katselee tätä aihetta.

pensador

Otan osaa menetyksesi johdosta, itsekin olen Aakkuun liittyen kokenut vastaavanlaista, mikä minua harmittaa suunnattomasti.  Kävimme nimirttäin Aakun kanssa kekustelua foorumillani (Ihannefoorumi) ja pidin keskustelumme visusti tallessa, mutta pari vuotta sitten jouduin sairaalaan ja menetin kaikki foorumiini liittyvät tiedot.  

En tunne SMF:n teknniikkaa, mutta pidän mahdollisena, että joku osaaja ehkä voisi kaivaa esiin ainakin osan kaipaamistasi tiedoista. Toivottavasti en ole herättämässä turhia toiveita.
"Any man who selects a goal in life which can be fully achieved has already defined his own limitations." - Robert, Cavett
http://quotationsbook.com/quote/add_to_site/24002/

Outomaa

!

Totta tosiaan!  Se ei varmaan ole konsti eikä mikään softan tosiosaajalle. En tiedä, mutta olen lukenut jonkun nörttifirman tarjouksesta jopa pelastaa ilmiliekeissä palaneen koneen arkiston, tai ainakin osan siitä.  

Mutta uskaltaako LexArmaa lähestyä tällä.. voi ei  ???  Hän ollut muutenkin tämän foorumin pelastusenkeli, pakko olla enkeli. Kuka kysyy häneltä..

Kysytään sitä ennen hänen tyttäreltään, tietenkin. Jos tuo ihme voisi tapahtua.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

pensador

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 14.05.12 - klo:20:45
...
Tarkemmin ajateltuani pidän todennäköisenä, että tarvittava osaaminen olisi tietokantakoodausta, SQL:n asianmukainen versio. 
SMF-osaajat ovat harvemmassa kuin SQL-osaajat, mutta tietenkin tarvitaan Outomaan omistajan suostumus js myötävaikuttaminen. 

Lykkyä tykö. 
"Any man who selects a goal in life which can be fully achieved has already defined his own limitations." - Robert, Cavett

Patu

Olen tasan eri mieltä.
En tiedä mitään sellaista moraalin tai etiikan peruslausetta, jonka mukaan foorumia ei saisi siivota.
En - Tiistain mieliksi- mainitse mitään nimiä, mutta kyllä täällä on sellaisia kirjoittajia joiden viestit voisi suoraan siirtää roskikseen.

Itse asiassa foorumin pitäisi olla sellainen, joka hävittää automaattisesti jokaisen viestin joka on kaksi vuotta vanha.
Ei tarvitsisi uuden tulijan lukea hirvittävää määrää sotkua voidakseen päätellä onko asiasta jo keskusteltu.
Ei tarvitsisi dementikon pohtia onko tästä jo keskusteltu ja mitä mieltä minä satuinkaan olemaan.
Maailma muuttuu niin vinhasti että kaksi vuotta vanha mielipide on ihan varmasti jo väärin perusteltu.

THL tiedottaa

Eikö se kohta mene siihen, että Yliopiston kirjastoon pitää vuosittain lähettää jokaisen foorumin jokainen viesti? Myös ne roskikseen laitetut.

Näin kaikki tallentuu tulevaa tutkimusta varten.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: Patu - 16.05.12 - klo:10:02
.
Maailma muuttuu niin vinhasti että

joka päivä uudet ystävät ja uudet foorumit. ei haittaa vaikka niille kertoo samat jutut.
Tykki kääntyy sivulle ja Elvis on elossa.

.

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

pensador

Olen tasan eri mieltä.

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 16.05.12 - klo:10:52
Eikö se kohta mene siihen,

Lainaus käyttäjältä: Ossi - 16.05.12 - klo:11:09
joka päivä uudet ystävät ja uudet foorumit. ei haittaa .

Harkitsin vain hetken, kunnes totesin sen selviön, että minun ei kannata tässä ympäristössä yrittää opettaa järkevää ajattelua sen enempää kuin etiikkaa ja moraaliakaan, koska  tänne on jo niin kovin syvällle tunkeutunut nykyiset tavat. 

Päätökseeni vaikuttivat mm seuraavat seikat:
1) minullla ei ole aikaa tuhlattavaksi projektiin, jonka hyöty olisi niin kovin vähäinen, 
2)  asianomaiset kokisivat koko opetukseni aikana jatkuvaa liian ankaraa kulttuurishokkia,
3)  lisäksi he ovat jo niin tottuneet nykytoimintaansa, että eivät halua menettää tuttua ja turvallista ympäristöään, jossa ei tarvitse vaivata päätään, vaan voi kirjoittaa ihan mitä tahansa täysin riippumatta ketjun otsikosta ja ketjun muista viesteistä. 

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 16.05.12 - klo:19:49
Tosikkous ei aina ole ohimenevä tauti.

Niin näillä saiteilla tosikko on aivan hukassa, ikäänkuin vesikko kuivalla maalla. Jonkinlainen pieni moderointi ei olisi tietenkään haitaksi. Mutta tulisi silti sallia lievää lipsumista aiheesta, kuin aiheesta.

Kun on tottunut olemaan vapaa, niin tykkää nauttia vapaudesta,  muistaakseni jollakin oli  jossakin foorumissa  allekirjoituksena "Ei vapaata vangita voi", sopii tuohon, että moderointi ei saa vangita jäseniään  liian tiukkoihin " looseihin".

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä