Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Ns. ilmastonmuutoksesta...

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 30.06.12 - klo:11:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 02.07.12 - klo:18:25
:


Lukeneisuus ei aina paljastu ensikertalaiselle, siispä autoin kaveria:

  - Jaa, vaikea sanoa, että mitä on luettu?, Mutta omasta mielestäni rape on omaksunut kuitenkin lukemansa asian paremmin.  Ave vaan ampuu polviiinsa, että pääsisi siviiliin.

Emmää ny haluu nualeskella rapee, .

Sit ne eppäilee, että ammuit omaan jalkaan, polven tohjoksi,
Miten tää ilmastonmuutos on useimmille mysteeri!?


Niin Ave. Kaikkii asiat ovat sinulle pelottavia ja mysteerejä ja niistä pitää herpostua.


Olin Suomen suurimmalla työnantajalla ympäristönsuojelutehtävissä 14 vuotta.
Sitä ennen olin lukenut yliopistossa maantiedettä, johon kuuluin mm. klimatologia. Tiedätkö mitä on klimatologia`?
Mulla on myös yliopistoarvosana kemiasta. Onko sulla?

Ave, sun lukeineisuus liittyy enemmän pilkun nussimiseen kuin maapalllon asioiden ymmärtämiseen. Sulta puuttuu perustiedot asioita. Muistat kyllä 20 vuotta vanhoja plööppejä mutta sinä se sun tietosi onkin.


Eikö yhtään pelota tuo sun tietämättömyytesi?

AveLazio

patukin kauhistelee kansakoulupohjalta kuviteltua ilmiötä. Ei ihminen tätä tee, Maa tekee sen itse. Voi sinnuu.
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto


Patu

#43
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 02.07.12 - klo:21:06
Hei, mikä tutkimus? Viitteet?

Jos tarkoitat skenariota täytyyy kysyä erotatko skenarion ja tutkimuksen?

En minä muista tekijää ja linkkiä. Risto Isomäki on joskus viitannut tuollaiseen skenarioon. Heitin sen vain osoittamaan että lattea ajatus vain lämpötilan noususta ei ole riittävä.

Itse asiassa kaikki jutut siitä mihin ilmastonmuutos johtaa ovat skenarioita. Ihan kuin päivän sääennuste: hei, mitkä mittaustulokset, mitkä ovat yhtälöt?
Henkisen laiskuuden voi aina yrittää naamioida tieteelliseksi epäuskoksi.

Millä perusteella valitset ne sääennusteet joihin uskot?

THL tiedottaa

.
Niin, toinen alkeellinen virhe (eriluonteisten ilmiöiden samastamisen lisäksi) on se, että ei kykene erottamaan toisistaan tutkimuksen tulosta ja skenaariota.

Jotkut ennustavat kahvinporoista ja tekevät sitten omia skenaarioitaan. Toiset kääntelevät sammakoita ympäri ja ennustavat tulevaisuuttamme sammakon vatsanahan värityksen perusteella. Intuitio jyllää ja jyrää.

Vaikka parhaat tulevaisuuttamme koskevat skenaariot saadaan tieteellisen tutkimuksen avulla, niin siitä huolimatta nämäkin ennusteet ovat vain tulevaa koskevia todennäköisyyksiä.

Pahinta, mitä tässä ajassa tapahtuu, on se yletön tietämättömyys ja ymmärtämättömyys meidän nykytilanteestamme. Jos ja kun analyysi nykytilasta on häiriintynyt – syystä tai toisesta – siinä määrin kuin se esimerkiksi Avella ja K.K:lla heidän viestiensä perusteella näyttää olevan, niin soromnoo sit vaan.





Ei noista muiden puheista kannata välittää.


risto

.
Äsken tuli telkusta elokuva ilmastomuutoksesta. Siinä piti tehdä aika monta dramaattista murhaa jotta asia selviäisi kuin tärkeä juttu se on.  Tämä on Hollywoodin ja viihdeteollisuuden "tutkimusote" asiaan.

Hyvät ja pahat
Paha mies muuttuu hyväksi ja nai ketä sattuu
Nainen antaa pimpsaa ja saa sillä lähietäisyyden pahaan jätkään.
Hallituksen sisäpiirissä on gangstereita
Pahimmat gansterit tapetaan

Jos ilmastimuutos ei olisi totta, miksi tarvitaan 10 murhaa 2 tunnissa peittelemään tätä totuutta.

.


THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

patu, miten sinä erottelet skenaarion ja tutkimuksen? Nehän korreloivat vahvasti. Ymmärrätkö? Skenaario perustuu ainakin jossain määrin tutkimukseen.

Tiede taitaa sulle hiukan vierasta. Ei millään pahalla.

Ootko opiskelija vai raksalla töissä.

At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

#48
.
Ja taas kopioit mun tekstistä, tällä kertaa tuon skenaarion ja tiede-osuuden, Ave!

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 03.07.12 - klo:13:18
Ymmärrätkö?

Tiede taitaa sulle hiukan vierasta. Ei millään pahalla.

Ootko opiskelija vai raksalla töissä.



Ave, miten vitussa sa sä viitit aikuinen ihminen.

Patu on tehnyt elämäntyönsä alueella, jossa on pitänyt tietää happosateista, ilmastomuutoksista ja meteorologiasta.

Miten sä tyhjäpää kehtaa!!!. Vaikka meillä on foorumi niin ei vittu soikoon psun pitäisi yrittää mitätöidä toisia ihmiseä itsesi kaltaiseksi.

Eilen puhuttiin puhelimessa, ihmettelit mitä tekemistä ympäristönsyuojelulla on tekemistä ilmastomuutoksen kanssa. Olen nimittäin ollut ympäristönsuoljelun ammattissa 14 vuotta.

Ave ei sitä ymmärtänyt, eikä ymmärtänyt paljon muutakaan.

Minä olen opiskellut maantiedettä 6 vuotta uliopistossa ja siitä tarttui kaikenlaista ymmärrsytä kaaliin. Ei ymmärtänyt Ave sitäkään.

Ave, mä olen sielun sopukoita myöten närkästynyt, miten noi koulutettu ihminen voi mennä noin alhaiselle tasolle. Sun osalta kaikki veromaksajan rahat ovat menneet hukkaan. Sinusta ei ole ollut kuin riesaa yhteiskunnalle.

PITÄISIT VITTU VIHDOIN SUUSI KIINNI!

.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä