Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juulin Ikioma

Aloittaja juuli, 13.08.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

#250
Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 16.01.13 - klo:20:07
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 16.01.13 - klo:16:16
.
Se tässä on mainiota, etteivät ne omituisuudet suinkaan tähän lopu.



Missäs sinä oot luuhannu? Ei oo paljoa näkyny. Ootteko ollu Aven kanssa retkeilemässä? :D


:D

Oon tehny kyllä retkiäkin, mut pääosin tässä kotipiirissä vaan puuhastellu.
Eihän tämä outis paljon innosta mitään kirjoittaa. Oon kyllä vähentänyt kirjoittelua ylipäätään foorumeille, jonkin verran kirjoittelen facebookissa. Siellä välillä huuli lentää niin, ettei sitä meinaa saada takaisin suuhunsa.

Entä sulla, miten bisnekset?


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: juuli - 16.01.13 - klo:15:31
Tämä palsta vetelee näemmä viimeisiään.
.

Tämän melkein arvasin, kun tänne kliistrauduit.

Juuli Hukkaskukka

#252
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 16.01.13 - klo:18:54



Missä luurannee, mutta kyllä se hyvissä voimissa on.. viidakkorummut kertoivat.

Eihän tässä hätää, eikä Juulinkaan kannata loukkaantua. Kun foorumin sisällöstä alkaa olla puolet kiiltokuvia, niin kyllä se meidän ikäisille alkaa olla jo vähän liikaa.. tai liian aikaisin. Kuka tietää, miten mieltymykset vielä tästä kehittyvät   ;D .. nauretaan oikein porukalla!



Turha luulla  loukkaantumista. Tottakai vähän ihmetyttää kun toisetkin liimaavat milloin mitäkin maisemaa, koiraa, poliisia, ynnä muuta krääsää sivuille. Ei minun kiiltikseni, ne ei ole sitäpaitsi senkummemmin kiiltiksiä kuin muidenkaan kuvat, joutuvat silmätikuksi. Niin liimaa Tiistaikin siinä kun muutkin.
Menkääs vähän itseenne. Onko tullut viimeaikoina kuvitettua sivuja.
Ei tietty, ei toki.
.
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

reino & aino hukkanen

karpalo

 

Kirjailija Anneli Kanto on tyytyväinen, kun työt ovat hyvässä järjestyksessä.

Näin on varmaan Juulikin. Kaikki hänen julkaisemansa kirjat ovat hyvässä järjestyksessä, luulisin,  vaikka hyllymetrejä lienee kyllä palajon.


Juuli Hukkaskukka

#255
.


Kenelle toiset kirjoittavat. Laita kaikki tänne koska ilmeisesti piisaa ainoastaan outomaalaisille kirjoittaminen.  Ei nita haukkumaviestejä voi viesteiksi lukea. Joita muuten en minä aloittanut. Olet puolueellinen. Toisten mölinät, kuvat siedät. Olet muutenkin toiminut laittamattomasti. Tavoilla joita en tässä julkisesti luettele. Tiedät ne.
Taidan muuten ounastella mistä syystä on takki kääntynyt.
No, niinhän se meni.

Minä olen 101 % visuaalinen. Ammatikseni piirtänyt.
.
reino & aino hukkanen

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 18.01.13 - klo:10:22
[Taisit jo unohtaa, että privaatisti ehdotin sinulle ja kaksi kertaa ottamaan yhteyttä tuntemaani pieneen kustantamoon, jonka erikoisala on esikoiskirjailijoiden teokset. Menestyksellä. Olen edelleen sitä mieltä, että sinulla on talenttia kirjoittaa vaikka lapsille tarinoita, uusia satuja, mutta ollakseni rehellinen Minusta kieltä pitäisi editoida vähän tavanomaisemmaksi.. mutta eihän se ole kynnys eikä mikään.


Mitä muuten spekuloit motiiveistani niin varo, ettet mene hakoteille .. ;)

Minäkin olisin sitä mieltä että rohkeasti vaan printtailemaan ja kopsailemaan näiltä kymmeniltä saiteilta Gypronit ja muut avaruusseikkailut, sun lisukkeet ja pisukkeet kaikkine kiiltsuineen.

Promot rullalle ja Taxilla suhauttaa WSOY:n pääkallonpaikalle.

Siellä ihastuvat ikihyviksi kun lupaat heille yksinoikeuden. Mutta Hyvä Ystävä, älä myy itseäsi halvalla. Nobelistiehdokkailla on varaa pyytää hieman enemmän kuin esim jollakin Sofilla

Juuli Hukkaskukka


tiista kirj
Mitä muuten spekuloit motiiveistani niin varo, ettet mene hakoteille .

Lue uudelleen. Kirjoitin.... laittamattomasti....
Onko se outo tämäkin sana.
Luulen että tiedämme kumpikin mistä on kysymys.
Emmekö tiedäkin.
reino & aino hukkanen

THL tiedottaa

"Hän oli tietä pitkin kävellyt."

Tuossa on selvä saksan kielen vaikutus.

Virkkeiden pätkiminen lyhyisiin kahden, kolmen sanan lauseisiin on eräs tyylikeino.
Tällaisen tyylin käyttäminen vaatii taitoa. Jos taito puuttuu, on tuloksena tekstiä, jollaista ei lue monta riviä ahdistumatta.

Lisäksi itse keksimiensä sanojen käyttäminen — à la Agricola — on sekin taitoa vaativa laji. Tästä esimerkkinä suuren suosion saavuttanut Harry Potter -kirjasarja.

Kaiken kaikkiaan kaunokirjallisuus on parhaimmillaan sekä viihdyttävää että tiedollisesti antoisaa. Huonoimmillaan luotaantyöntävää.









Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Juuli Hukkaskukka

.
  Älä tupla lue.
Sekoat entistä enemmän.
.
reino & aino hukkanen