Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juulin Ikioma

Aloittaja juuli, 13.08.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Posiella

Lainaus käyttäjältä: juuli - 15.01.13 - klo:13:12
.....


Jatka herttajulietjonesinsydän sarjaa. Ei löydy sinulle käsittämättömiä sanoja.
Vaikken ymmärrä tuota sinun tekstiähellystäsi monestikaan. Saati järjenjuoksuasi.
Koitappas tutustua ihan piruuttasi oikein oikeisiin nykykirjailijoihin. Varsinkin nykyrunouteen.
Siinä sinun tekstiymmärryksesi vasta koetukselle joutuu.
.
.

Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa.
Tällä hetkellä työstän tehtävää: Business Operations in eastern Europe and Russia - entering the Russian market.
Tekstinymmärrys joutuu kyllä koetukselle.  :D
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Juuli Hukkaskukka

#241
.


Jaa, jaa.
Niin kuuluu älinä sieltäkin.
Ja lukijakunta on taattu. Ninpä. Niinkuin muillakin tuotoksillasi. Sitä vastoin viime syksynä Kynttilänpäivänä esitettiin  runoni Tummaisen, Lintusein XXX-kaupungin, ison, kirkossa. Eräs, ei voi tässä mainita ( mainos ) naistenlehti on julkaisut runojani. On googlessa sekä Tou tubessa. Itse en olen noihin kaupannut.
Oli foorumilta bongattu. Lupa kysyttini  yksityisviestissä. Kovin olen ylpeä vieläkin.
Kirjahankekin putkahti taas esiin.
Joten ahkeroidaanpa molemmat.
.
reino & aino hukkanen

Outomaa



Valitan ylläpitäjän ailahtelevuutta, mutta ketju siirtyi taas Klubille.

Jos tämä foorumi aikoo vielä herätä eloon, niin ei voida häätää jäseniä pois jo ennen sisäänkirjautumista. Koska viime päivien viestit ovat pelkkää riitaa ja niitä lukiessa onohtaa miksi aikoi sisälle. 

Juulilla tuntuu olevan riittavästi muita foorumeita, joilla nämä kirjoitukset ovat luettavissa ja me harvat outomaalaiset löydämme ne täältä. Blogi-ideallehan hän ei lämpene.

Sitäpaitsi softan iimoittamat ketjun lukemiskerrat ovat harhaanjohtavia, koska usein (tai siis melkein aina) on foorumilla enemmän botteja kuin oikeita lukijoita. Hakukoneiden hakusanoilla tulevat.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Juuli Hukkaskukka

.
On tosiaan nimensä veroista touhuilua. Outoa on. Ylläpitäjä tekee mitä lystää. Näköjään nykyään soutaa ja huopaa.  Niistä softan luvuista. Softa ei edes ota lukuun minun omia avauksiani omiin kirjoituksiini. Siis ÄlyVähän avauskerrat eivät nouse jos itse availen sitä. Ja on sama se mitä kautta lukevat.
Ja pääasia on että puhutaan. Samantekevää mitä puhutaan, pääasia että puhutaan. En ole riitoja aloittanut. Kyllä positiivi haukkumisensa ihan vapaaehtoisesti Vähään kirjoitti.
Vastasin, tuli eristys. Siitä viis.Tämä palsta vetelee näemmä viimeisiään. Joten ei suurta vahinkoa tule paitsi näille joka eivät enää pystyy haukuskelemaan.
Millähähän mahtaa aika kulua.

Voi Herttinen tätä touhua. Ei ole järkeä tässä jos ei Älyvähässäkään.
.
reino & aino hukkanen

THL tiedottaa

.
Se tässä on mainiota, etteivät ne omituisuudet suinkaan tähän lopu.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.


karpalo

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 16.01.13 - klo:16:16
.
Se tässä on mainiota, etteivät ne omituisuudet suinkaan tähän lopu.



Siis odotat tuolta suunnalta tulevan Outomaalle jotakin vieläki Oudompaa ?

Missäs muuten Ave luuraa, kuka tietää? Vai saiko hänkin jo tarpeekseen tarpeilleen?

Juuli Hukkaskukka

.
.............
.
reino & aino hukkanen

Posiella

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 16.01.13 - klo:16:16
.
Se tässä on mainiota, etteivät ne omituisuudet suinkaan tähän lopu.



Missäs sinä oot luuhannu? Ei oo paljoa näkyny. Ootteko ollu Aven kanssa retkeilemässä? :D
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Posiella

#248
ps. Kyllä mä niin tykkään teistä! (siis outomaalaisista). Järki voittaa aina välillä!  ;)
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Juuli Hukkaskukka

.
Voi suru kun on nuo repliikkisi kuluneita.
Niinkuin koko Tupla.
Uuttakaan et pysty luomaan, näemmä.
.
reino & aino hukkanen