Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juulin Ikioma

Aloittaja juuli, 13.08.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

sniper-öttönen, miksi olet aina Juulin kimpussa? Onko sinulla laajemminkin ongelmia naisten kanssa? Pojat on kivempia vai? Ihmettelen huonoa käytöstäsi.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Juuli Hukkaskukka


Kiitos, Ave. Olen  ihmetellyt samaa vimmaisuutta. Minä tahtoisin sovussa kirjoitella.  ???
.
reino & aino hukkanen

sniper

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 25.07.13 - klo:13:26
sniper-öttönen, miksi olet aina Juulin kimpussa? Onko sinulla laajemminkin ongelmia naisten kanssa? Pojat on kivempia vai? Ihmettelen huonoa käytöstäsi.

Kait se jonkun on reagoitava kun ei ämmänretale muuta tee kuin saboteeraa hyvät ketjut, vaikka hänelle on tämä mahdollisuus tänne järjestetty liitellä höpötyksiään.

Musta on kiva kun tuut välillä leukojas louskuttamaan mun ja juulin väliin saathan siitä ainakin kiitokset joka kerta, moro Raakki.
Ps. Kato vaikka urbaani sanakirjasta mitä se tarkoittaa josset tiä.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 25.07.13 - klo:13:29

Kiitos, Ave. Olen  ihmetellyt samaa vimmaisuutta. Minä tahtoisin sovussa kirjoitella.  ???

Juuli, Read My Lips ku kerron sulle tän vielä kerran, meitä on monta jotka eivät tykkää sinun tyylistasi heitellä hymiöitä ja kaiken näkösiä kuvia joka vitjaan jonka avaat.

Lainaus käyttäjältä: JuuliMinä tahtoisin sovussa kirjoitella.

No mikset sitten tee sitä kirjoittele ja jätä ne kuvat hevon perseeseen.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

AveLazio

Katsoin tuosta tietoja forumisteista ja huomasin, että sniper on täällä tyhmin forumisti, ÄO 88. Ymmärtäkäämme heikkomielistä, älkäämme olko hänelle ilkeitä. Joohan.
At a narrow passage there's no brother, no friend


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 25.07.13 - klo:14:15
Katsoin tuosta tietoja forumisteista ...

Jääköön tämä nyt meidän väliseksi salaisuudeksi, että tämä tilasto mihin viittaat, on Aakun ja mun yhdessä laatima piruilu.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Rapen ÄO on 149, kun tuosta vilkaisin. Se on hyvä. Älä kiukuttele paremmillesi äläkä vittuile huonommillesi. 8)
At a narrow passage there's no brother, no friend

Juuli Hukkaskukka

 .
Kävin filmaamassa salaa yhtä fooumistia kun isännöi palstallaan...


http://www.youtube.com/watch?v=dO78WrfIsf0
reino & aino hukkanen

jösses

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 25.07.13 - klo:14:41
Rapen ÄO on 149, kun tuosta vilkaisin. Se on hyvä. Älä kiukuttele paremmillesi äläkä vittuile huonommillesi. 8)

Minäkin olen joutunut mittauttamaan ÄO:ni ja sen tuloksen mukaan olen kyvykäs arvioimaan, että suuri osa tänne ÄlyVähäänkin kirjoitetuista viesteistä vaikuttaisi vähä-älyisten kirjoittamilta. Mitatulla älykkyydestä ja viisaudella ei ole välttämättä mitään korrelaatiota ja nuorena älykäs ollut saattaa kadottaa älynsä ja mennä järjiltään vanhana.  

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: jösses - 25.07.13 - klo:15:00
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 25.07.13 - klo:14:41
Rapen ÄO on 149, kun tuosta vilkaisin. Se on hyvä. Älä kiukuttele paremmillesi äläkä vittuile huonommillesi. 8)

Minäkin olen joutunut mittauttamaan ÄO:ni ja sen tuloksen mukaan olen kyvykäs arvioimaan, että suuri osa tänne ÄlyVähäänkin kirjoitetuista viesteistä vaikuttaisi vähä-älyisten kirjoittamilta. Mitatulla älykkyydestä ja viisaudella ei ole välttämättä mitään korrelaatiota ja nuorena älykäs ollut saattaa kadottaa älynsä ja mennä järjiltään vanhana.  
.
Miksi kirjoitit viimeisen lauseen. Se huomataan viestistäsi.
.
reino & aino hukkanen