Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juulin Ikioma

Aloittaja juuli, 13.08.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

sniper, voisitko kirjoittaa vielä likkamaisempia itkuviestejä?n Yritähän!
At a narrow passage there's no brother, no friend

Juuli Hukkaskukka

.
Enkä minä kysynyt missä vaan mikä.
.
reino & aino hukkanen

Outomaa

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 25.07.13 - klo:18:27
.
Enkä minä kysynyt missä vaan mikä.
.

Pakko olla samaa mieltä Sniperin kanssa:
jos kuvissa lukee noin tekijänoikeuksista, niin Juuli rikkoo lakia. Jos mainitsee lähteen, nin voi olla pienempi rikos.

T. ylläpitäjä
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 25.07.13 - klo:18:48
Lainaus käyttäjältä: Juuli - 25.07.13 - klo:18:27
.
Enkä minä kysynyt missä vaan mikä.
.

Pakko olla samaa mieltä Sniperin kanssa:
jos kuvissa lukee noin tekijänoikeuksista, niin Juuli rikkoo lakia. Jos mainitsee lähteen, nin voi olla pienempi rikos.

T. ylläpitäjä

Tiistai / Outomaa
Pitääpi poistaa kuva. Kunhan joudan teidän kehumisilta. Mites oma laittamasi.
Se on jostain Suomi.fi sivulta.
.
reino & aino hukkanen

THL tiedottaa

.
Erikoisen näköisiä vauvoja ne kantoivat rinnoillaan.

Mitähän ne syövät?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.


Juuli Hukkaskukka

.
Rrapelle Kiitos. Lusimiselta pelasti. 
.
reino & aino hukkanen

Outomaa

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 25.07.13 - klo:18:53

. Mites oma laittamasi.
Se on jostain Suomi.fi sivulta.
.

Se on Facebookista https://www.facebook.com/thisisfinlandFB?fref=ts
Ja kun laitoin linkin sivulle, niin luulisin heidän olevan hyvillään .. siksihän sitä sivua ylläpidetään.

Jos se olisi minun sivuni, niin en pahastuisi ollenkaan, päinvastoin. Vaikka kuvat ovat tietenkin jonkun omaisuutta. En ottanut omalle koneelle tai julkaissut omanani.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

jösses

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 26.07.13 - klo:00:24
Lainaus käyttäjältä: Juuli - 25.07.13 - klo:18:53

. Mites oma laittamasi.
Se on jostain Suomi.fi sivulta.
.

Se on Facebookista https://www.facebook.com/thisisfinlandFB?fref=ts
Ja kun laitoin linkin sivulle, niin luulisin heidän olevan hyvillään .. siksihän sitä sivua ylläpidetään.

Jos se olisi minun sivuni, niin en pahastuisi ollenkaan, päinvastoin. Vaikka kuvat ovat tietenkin jonkun omaisuutta. En ottanut omalle koneelle tai julkaissut omanani.


Täytyy kompata tässä asiassa Outomaata. Sen hänen liittämänsä kuvan alla oli mainittu jopa lähdekin. On eri asia lähetellä foorumeille kuvia, joissa on erikseen merkintä, että kuvan kopioiminen tai lähettäminen on kielletty ilman kuvan omistajan lupaa. Se on tekijänoikeuksista piittaamaton rikos. Jos noita tekijänoikeuksilla suojattuja kuvia on jollakin foorumilla, niin vastuu on kuvien lähetäjillä. Ei ylläpitäjillä.
Odotan edelleenkin Juulin itse ottamaansa kuvaa omasta patiostaan. Voisihan se kuva olla Miehenkin ottama, mutta mielikuvitusmiehet eivät kuvia näpäyttele.

Juuli Hukkaskukka

#458
.
Tiistaitiistai. Unohdit sanan kaikki kuvat ovat...En minäkään laittanut omanani.  Onko joku niin pösilö joka uskoo minun kuvanneen tuon hävittäjän vai mikä se oli. Kaupalliset tarkoitukset ovat toinen juttu. Olen kirjautuneena flinkin sivulle. Siellä on linkit sivuille lähettämistä varten , on tagit url, hppt, img ja jne. Lisäksi siellä kysytään tarvinko apua. Nuo laittomuussytteet tässä laittomia ovat. Sinun mielipiteesi siis. Joka sinänsä ei merkitse minulle mitään.  Joku muu juttu voi kyllä olla laitonta tai ainakin hyvien tapojen vastaista. Jos nyt en sitä pahinta mokaa mainitse niin nuo jatkuvat toisen ihmisen haukkumiset olisi  poistettu jolta toiselta foorumilta lennossa. Mutta ei täälltä  Katoaisi siinä melkolailla tarkkaan kirjoittajat jos haukkuminen kiellettäisiin. Tai edes vähennettäisiin , poistettaisiin pahempia.  Sinä taidat olla mieltä jotta samantekevää mitä kirjoitetaan kunhan kirjoitetaan. Ja poistelet ynnä siirtelet kuten sanoit itse millä tuulella satut olemaan. Ja sinähän satut. Minä en käsitä miksei voi olla kuvat ja runot puutarhapalstalla . Miksi ne pitää siirtää pois näkyvistä. Kasvaahan puutarhassa sieniäkin sekä loistaa paperilyhdyt. Mutta sinun moderoimassa puutarhassa loistaa haukut. Ei mukavat asiat.  Yhdet ja samat kirjoitajat toistelevat vanhoja kuluneita haukkumisfraasejaan. Keksisivät nyt uutta edes. Siihen ei tunnu riittävän mielikuvitus.
Eikä taito kuvien laittamiseen.
Enkä minä tiedä onko tämän kirjoituksen laittaminenkaan järkevää.
Ei tämä palsta muutu tästä mihinkään.
Mutta ainakin minun todellinen elämä on muualla.
.
.
reino & aino hukkanen

Outomaa



Huomenta foorumille!

Tuolla  https://outomaa.kilpinenonline.net/ Aakku-vainaan kynästä kohdassa "lue tämä ensin", ote:

Lainaa
- Leikkimielinen henkilökohtailu on sallittu, missä raja kulkee, sen ymmärtää jokainen ja jos ei ymmärrä, ei tämä paikka ole häntä varten, netti on pullollaan foorumeita - niin suuria ja kontrolloituja kuin pieniä ja näistä rasitteista vapaitakin.

-
Kaikenlainen spammaaminen ja törkyily aiheuttaa poiston, yksi varoitus privasti ja toinen julkisesti. Mikäli tämä ei tehoa, tulee lähtö. Häiriköt ovat ainoa asia, mitä emme suvaitse. Ylipäätään ohjenuorana yleisesti on Suomen laki, jonka tuntemattomuus ei ole perustelu millekään.


Jäsenten käsitys leikkimielisestä kisailusta ei ole ylläpidon asia varsinkin, kun meillä ei ennenkään siihen puututtu. If you can't stand the heat, get out of the kitchen sanotaan muualla. Mutta Suomen lain tietää jo vaistonvaraisesti ja ainahan voi tarkistaa.  Juuli on sen verran uusi, ettei tästä historiasta tiedä.

JK.
Miksi runosi eivät saa olla omassa ketjussasi, joita varten sen perustit? Meille muille se on ihan sama minne kirjoittelemme, vain sinulle ilmeisesti ei.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)