Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juulin Ikioma

Aloittaja juuli, 13.08.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juuli Hukkaskukka

#340
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 02.02.13 - klo:09:12
Lainaus käyttäjältä: juuli - 02.02.13 - klo:01:26
.

Sinä et tiedä kissankusen vertaa minun miesjutuistani. Ällistyisit jos tietäisit.

Saan miehen kuin miehen.

.


Väistämättä tuli sama mieleen. Miehet ovat saaliin asemassa. Mutta mikseihän kukaan ole jäänyt.. olet oikeassa, ei kuulu meille.

Ällistyisit ehkä, jos tapaisit Positiivin RL. Vuosien mittaan olen saanut sen mielikuvan, että on viehättävä sanavalmis ja ennen kaikkea älykäs nainen, jolle tuntemattomat ranskalaiset lahjoittavat hississä kukkakimppuja!  Kertoi kerran, suunilleen noin ;)




Voinen ilmoittaa jotta jäänyt on. Eikä tarvinnut saalistaa. Miksette omista miesjutuistanne kerro. Minun jutuistani ette todellakaan tiedä. Eikä teille kuulu.
.
.
reino & aino hukkanen

karpalo

 

 Mieihennielijä heroiinipöllyssään

Juuli Hukkaskukka

.


Arkinen nihctinen..
reino & aino hukkanen

karpalo

#343
  AINA ILOINEN AVARUUDEN ASIAINHOITAJA



Mikäs sen hianompaa katseltavaa, kuin avaruudessa käyneen naisen hymy, hampaat loistaen hän siinä kertoilee kokemuksiaan. Hetken päästä jo taas postailee niitä Foorumeille, monelle, monelle.

Uudelleen lähtö avaruuteen on taas pian edessä.

Todennnäköisesti mennään GYGROMIIDILLE, ZYXOXTINIEN esikaupunkialueelle levittäytymään. Me taistelemme, muuten HE ja NE tuhovat nettiyhteytemme ja kakkivat kaivoihimme ?.

 - ME Menemme
 - Te Menette
  - He Menevät

 
- Jotkut myös tulevat, hampaat sohjona...........????????

karpalo


Nysse on iskenyt taas uuren äijän. Tosta vaan lonkalta silmääkään räppäyttämättä



Kyä toi homma siltä käy. Ja sitten taas avaruuteen.


Juuli Hukkaskukka

.

nyt  on ärrällä uudet rintsikat.

On saanet kirjoitukseni valtaisan huomion.
Se oli tarkoituskin. Omasta puolestani lopatan toisten mollaamisen.
Mikäli raukkeni jatkaa niin ilmoitan etten enää samalla mitalla vastaa.
Olen kyllästynyt.
.
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

#346
.


Pahoitteluni.
On ikäviä asoita sattunut Rouva Tiistain perhepiirissä.

Juuli
.
.
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

#347
.
Suruahan se aina on. Jokaisen kohdalla..
Tätä kuuntelen toisinaan.


http://www.youtube.com/watch?v=Zmu4Qu23JEY
.
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

.
.
.

.
.

Tämä oli Planeetta Maa

Minä olen Hereos.

Minä olen Hereos. Planeetta Maan ainoa.

Planeetta Maa räjähti
Tuhoutui . Yksi silmäräpäys. Täydellisesti. Minä jäin. Minä,  Hereos Yksinäinen.
Valtava meteoriitti, Caijos III, Charekleen tähtisumusta, toisesta ulottovuudesta törmäsi Planeetta Maahan. Mielipuolisella, tajuamattomalla voimalla.  Planeetta Maa räjähti. Kaikki syttyi. Koko Planeetta. Navalta navalle.  Mitään ei voitu tehdä.  Kaikki tuhoutui. Myskyävä liekkimeri, hirvittävät sunamit kulkivat yli mantereiden. Mikään ei säästynyt.
Vain minä.

Olen miettinyt miksi juuri  minä säästyin. Miksi en tuhoutunut.  Selitys siihen oli yksinkertainen. Olin napajäätikköretkikunta Antarctiscaree III  geologi. Olimme parhaillaan napajäätikön alapuolella kahdensadan metrin syvyydessä. Minä ja kolme toveriani. Toverini halusivat nousta, minä  jäin. Elätin mielessäni toivetta, jos jotain olisi säästynyt. Toverini ahtautuivat ylös valtavien jäämassojen siirtyillessä Eteläisellä Jäämerellä. Elin varamuonavarasto varassa kolme viikkoa. Nälkä pakotti minut ulos. Näky oli kauhistava. sanoinkuvaamattoman kauhistava. Kaikkialla lainehti meri. Kaikki jää muuttunut vedeksi. Me olimme mantereella. Toverini jäännökset oli meri, mielipuolinen, raivoava,  jääkylmä meri, huuhtonut.  Eksynyt pelastuspartio, yksi harvoista säästyneistä,  löysi minut raivoavasta merestä, kuolleena kuten he olettivat.  Minun aikani ei ollut vielä. Heräsin harmaan kuolemansumun peittämään, valtaamaan auringonnousuun. Partio saapui toiselle  mantereelle, kaupunkiin. Kukaan ei tiennyt mikä paikka tämä oli ollut.  Metropolitan, entinen. Partio jatkoi  tehtäväänsä. Keskittyivät etsimään,  turhaan, muita eloonjääneitä.
Minä jäin yksin.

Kaikki oli poissa.
Jäljellä olivat pilvenpiirtäjien luurangot.
Kaikki elämä oli  kuollut.

Lukuunottamatta pieniä jyrsijöitä, rottia. Nämä olivat säästyneet. Nämä, rotat,  tekivät minulle palveluksen.  En tiedä enää oliko se palvelus. En osaa päättää, haluan ja en halua kuolla. Minäkin. Elämänliekki on voimakas liekki. Se ei sammu. Ihminen ei luovuta. Minä nautin nyt  ravinnokseni näitä jyrsijöitä, rottia. Ei ole muuta. Minulla ei ole tietoa kuinka kauan minä kestän. Sillä ei ole enää merkitystä.  Maailmani  on meletön, mieletön maailma.
Jonakin päivänä minä olen poissa.

Minä olen kuollut.

Elämä on kuollut.
Planeetta Maa on poissa.



Hereos.

Planeetta Maa

Linnunrata.
.
reino & aino hukkanen

Posiella

Älkäähän nyt, Juulilla on kyllä kevätmieli. Ei näköjään rihmankiertämää päällään. ;) Varokaapas vaarit!
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)