Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juulin Ikioma

Aloittaja juuli, 13.08.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juuli Hukkaskukka

#350
.



Tämän outomaafoorumin pojat ovat todellisia herrasmiehiä. Pääasia että kirjoitukseni sai sille kuuluvan huomion. Eipä siinä paljon ylisityslaulauja laulella. Se on sanottava jotta on täällä
lystiä porukkaa. Mistä posiitiivi tietää olenko alasti vai en. Sitä ei voine kuvasta päätellä  Minä tykkään kirjoitella tuommoista. Vaikka olen itse hyvin onnellinen.
Teitä ehkä piristää tieto jotta minä en välitä kissan ku...a.
Ja osaan kyllä hoidella munahommelit. Kiitosta vaan.

Juuli
.
.

.
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

.
.

.

Me olemme Planeetta Colmonstree

Me olemme Hirviöt.

Caoloondit.

Olemme  Linnunradan tähtisumujen Hirviöplaneetta. Olemme  trilliooneja jaareja olostuneet ainoastaan Planeetta Colmonsteeralla.. Muilla planeetoilla ei ole meidän olostumistamme havainnoitu.  Ei dataniassakaan.  Me olostumme ilman kaasukehää. Me elämme pimeydestä,
maan alla suurisa luolastoissa. Me elämme Pimeyden Herran, Musta Kuun mustasta valosta. Planeetan Mustan Kuun valo on meille olostumisen elonne. Emme olostu ilman Mustan Kuun säteitä.  Meidän kehostuslimamme tarvitsee Mustan Kuun säteiden kosteuden. Suomumme eivät saa kuivua.
Emme nauti ravinteita, emme happea, emme kaasuja. Emme matkusta ajassa. Me lisäänymme yksijaksoisesti. Olemme male ja female  samassa modereenissa.

Kun Musta Kuu seuraavan kerran nousee Planeetta Colmonstreen taivaalle me ryömimme maanalaisista luolastoistamme. Luolastoissa me olostumme muut jaareajastot. Emme poistu välijaareilla.  Lataudutumme Mustan Kuun säteistä. Yhteistöteistymän, caoloondien  määre on tuhansia olostuneita.

Me olemme Hirviöt, Kuoleman Tuojat. Mikään olostunut ei ole meille kelvoton. Me käytämme Linnunradan tuhoutuneiden olioiden nestematerian.  Käyttämismenetelmää me emme kuvaile. Tuhoutuneet meille toimittaa Linnunradan Service, Policee. Meillä on riittävä ravinne, Linnunradan trafikointi vaaiti tausendeja uhreja jaaressa.

Me emme tunne kiinnostusta muihin planeettoihin.  Meillä ei ole supra-aluksia, ei luotaimia.
Emme tarvitse Planeetta Maata.

Tämä on pelastus Planeetta Maalle.
Toisessa aikeessa te  tuhoutuisitte.

Ceornoodii



Planeetta Colmondstree

Linnunrata  Aikakirja  546¤¤¤¤¤¤

Asema CCCC
.
reino & aino hukkanen

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 28.03.13 - klo:07:45
nyt tuntuu että mä olen nähnyt foorumilla tarpeeksi näitä hulluja.

 varsinainen jamboree

.tillin tallin tikka se tanssii koivun konkelolla.

.

Juu, sillä on kova halu ajaa alas tämäkin kohtaamispaikka tolla älyvähäisellä touhullaan.

Posiella

#353
Mode, kiltti! Eikös tämä Älyvähä-ketju jo kerran siirrettiin pois näkyviltä? Miksi ihmeessä se kummittelee taas täällä? Ei kannata säälistä siirtää näkyville heti, kun Juuli alkaa kehua ja nuoleskella. Nyt heti tällainen roska pois näkyvistä ja sama homma tuolle toiselle ydinvoimakirjoittajalle. Eiköhän anneta heti modelle lupa siirtää kaikki epämääräiset kirjoitukset pois näkyvistä? Kellään meillä perusoudolla ei ole varmaankaan mitään väliä, millä osastolla omat kirjoitukset näkyy. Eli jos joku älähtää, niin syyt ovat itsekkäät. Ei tällaista jaksa enää.Onko, hyvät oudot, tämä selvä homma tästä päivästä lähtien? Mode saa siirrellä juttuja ja valitusoikeutta ei ole?
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Outomaa

#354
Ydinvalistaja on jo kirjoituskiellossa, satuin kyllä näkemään tänään täällä.  Vain lukemassa.

Siirsin Älyvähän taas näkyville, koska Klubille viemisen syy oli kadonnut. Puolet viesteistä ainakin oli kadonneet (roskakoriin). Mutta kun taas ollaan alkuruudussa ja kaikki viimeiset viestit ovat älyvähää riitaa, niin tämä menee taas Klubille.  

Ihan samat sanat. Minulle on sama missä foorumilla viestini ovat. Vieraat näitä muutenkaan lue, paitsi nuo lukuisat botit, jotka ei osaa edes suomea.

Juuli ymmärtää.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)


Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 28.03.13 - klo:18:41
Ydinvalistaja on jo kirjoituskiellossa, satuin kyllä näkemään tänään täällä.  Vain lukemassa.

Siirsin Älyvähän taas näkyville, koska Klubille viemisen syy oli kadonnut. Puolet viesteistä ainakin oli kadonneet (roskakoriin). Mutta kun taas ollaan alkuruudussa ja kaikki viimeiset viestit ovat älyvähää riitaa, niin tämä menee taas Klubille.  

Ihan samat sanat. Minulle on sama missä foorumilla viestini ovat. Vieraat näitä muutenkaan lue, paitsi nuo lukuisat botit, jotka ei osaa edes suomea.

Juuli ymmärtää.

Niinhän sinä luulet. Vaan ei Juuli ymmärrä alkuunkaan. Jos minun juttuni ovat päättömiä, niin miksi niitä luetaan. Yleensä. Päätöntä on tämä Tiistai  / Outomaan eestaas siirtely yhden paukapään arvostelujen, suoranaisen henkilöön kohdistuvan solvaamisen takia. Ajattele, Tiistai, itse miltä tämä touhu näyttää. Jos on sinulle samantekevää, niin miksi niitä  siirtelet. Juuli ei voi  enää kuin nauraa.
.
reino & aino hukkanen

Posiella

Mitenkähän tänne sais sellaisen ketjun, minne ei pääsisi kuin ne, jotka ovat rekisteröityneet vähintään viisi vuotta sitten?
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

THL tiedottaa

#357
.
Sillei, että tietokoneiden hallintaan perehtynyt tekee tälle sivustolle sellaisen härpäkkeen, joka sallii vain viisi vuotta sitten tai sitä aiemmin rekisteröityneiden osallistumisen, mutta ei muiden.

Montako meitä sit olis?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 29.03.13 - klo:03:51
.
Sillei, että tietokoneiden hallintaan perehtynyt tekee tälle sivustolle sellaisen härpäkkeen, joka sallii vain viisi vuotta sitten sitä aiemmin rekisteröityneiden osallistumisen, mutta ei muiden.

Montako meitä sit olis?



Taikka jos sen härpäkkeen tekis huhtikuun puolivälissä ja laittaisi rekisteröitymisrajan 4 vuotta:


Nimi:
Nicht Rauchen
Viestit:
4039 (2.793 viestiä per päivä)
Asema:
Täysjäsen
Rekisteröitynyt:

12.04.09 - klo:18:55





karpalo

Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 29.03.13 - klo:01:09
Mitenkähän tänne sais sellaisen ketjun, minne ei pääsisi kuin ne, jotka ovat rekisteröityneet vähintään viisi vuotta sitten?

Juu, olen yritttänyt silloin tällöin houkutella jotakin nettikaveria tänne Outomaalle, mutta  ovat sanoneet, että ei, kun siellä luuhaa se avaruusihminen hattuineen.

No nyt se on avopäin, taitaisi hattu päässä/silmillä olla sittenkin parempi vaihtoehto.