Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juulin Ikioma

Aloittaja juuli, 13.08.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juuli Hukkaskukka

tiistai kirjoitti
Jäsenten käsitys leikkimielisestä kisailusta ei ole ylläpidon asia varsinkin, kun meillä ei ennenkään siihen puututtu. If you can't stand the heat, get out of the kitchen sanotaan muualla. Mutta Suomen lain tietää jo vaistonvaraisesti ja ainahan voi tarkistaa.  Juuli on sen verran uusi, ettei tästä historiasta tiedä.

JK.
Miksi runosi eivät saa olla omassa ketjussasi, joita varten sen perustit? Meille muille se on ihan sama minne kirjoittelemme, vain sinulle ilmeisesti ei.

.......

Ja uusi minä olen varmaan sadankin vuoden kuluttua.
Jos ei kerran ole väliä niin miksei voi olla puutarhassa runot.  ???
.
.
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

#461
.
.




RIISIMIES


Riisinviljelijä, riisistä elävä se olen minä
Mingiunxin. Riisinviljelijä.
Ei ole mitään muuta maailmassa kuin riisi.
Veden valtaamat riisivainiot.
Polttava aurinko
Molemmat vain riisiä varten.

Minäkin olen riisiä varten.
Vain sille minä elän.
Olen syntynyt riisinistuttajan lapseksi
olin kymmenes.
Meillä oli savimaja, ruokokatto
Ei muuta ruokaa kuin riisi.

Sen eteen me kahlasimme upottavassa mudassa.
Sen eteen me itkimme tuskamme
polttavassa paahteessa.
Kuumuutta höyryävällä  riisi-istutuksella.
Kärpäsparvien piirittäminä.
Taivaalla kirkuvat kardeneerit.

Vaiti.
Etteivät  lapsemme  näkisi nälkää.

Kuumina öinä me valvoimme.
Valvoimme ajatellen miten me jaksaisimme
huomenna
riisipellolla.

Minä olen paljon haltija.
Minulla on savimaja
Ruokokatto.
Yksitoista lasta.
Sekä


Riisi.






Juuli -13
.
reino & aino hukkanen

jösses

Jos olisi vähänkin itsekritiikkiä, niin ymmärtäisi kyllä, että Juulin runot ovat suljetun  osaston runoja. Kun on noin kova hinku niitä tuotteitaan levittää, niin kannattaisi yrittää tarjota niitä jollekin kustantajalle ja kuulla asiantuntijoiden arvio, niin ehkä se runojen levittelyinto foorumeille siitä edes hiukan laimenisi.

Arvio voisi kuulua näin:  "Runoissa on kyllä pyrkimystä runolliseen ilmaisuun, mutta ilmaisussa on vain aavistuksenomainen häivähdys siitä, mitä runous on. Ehdottaisin, että opiskelisitte aluksi suomen kieltä ja menisitte johonkin paikallisen kansanopiston kirjalliseen piiriin ja pyytäisitte arvioita runoistanne siellä".

AveLazio

Olisko myöskin niin, että jösses pitäisi sulkea foorumilta, koska hän aina vain vittuilee muille eikä KOSKAAN kirjoita mitään asiaa.

Mitäs tuumaat, jösses-ukko? Itsebannauksen paikka? Tätähän sinulle ehdotellaan muillakin foorumeilla, joita käyt trollaamassa. Mieti.
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

#464
Kuvailehan sitten omien tekstiesi struktuuria. :D :D :D :D :D

Ja se sana on alekkain, ei allekkain...

Äläkä taas vääristele viestejäni, tollo. Tuo häiriintynyt jösses on hyvä sulkea foorumilta mutta vain hänen OMALLA päätöksellään. Ymmärrätkö, pikkunatsi?

Tässä teille kahdelle mummolle uhoa:


http://www.youtube.com/watch?v=n4eLMH-lUNk
At a narrow passage there's no brother, no friend


jösses

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 26.07.13 - klo:10:28
Olisko myöskin niin, että jösses pitäisi sulkea foorumilta, koska hän aina vain vittuilee muille eikä KOSKAAN kirjoita mitään asiaa.

Mitäs tuumaat, jösses-ukko? Itsebannauksen paikka? Tätähän sinulle ehdotellaan muillakin foorumeilla, joita käyt trollaamassa. Mieti.

Sinulla näyttää olevan sentään mielikuvitusta, mikäli kyse ei ole harhoista.

Juuli Hukkaskukka

.
Marianeito,  sukupuolenvaihtoleikkauksen jälkeen jösses on ilmeisesti omasta mielestään pätevä arvioija. Jospa opiskelisit itse ensin suomenkielen ennenkuin edes  unta näet muiden arvioinneista. Marianeidolla, nyk. jösseksellä on muutama ihan alkeellinen virhe. Tuliko tämä nyk. jösses tänne tappeluksien toivossa myöskin. Ei pätenyt, saanut huomiota muulla tarpeeksi.
.
reino & aino hukkanen

AveLazio

#467
Koitapa jösses kirjoittaa asiallinen, mieluiten objektiivinen viesti. Kyllä se siitä lähtee! Pyydä vaikka hoitajaa auttamaan. Jooko?
At a narrow passage there's no brother, no friend

sniper

Lainaus käyttäjältä: "juuli"Tiistaitiistai. Unohdit sanan kaikki kuvat ovat...En minäkään laittanut omanani.  Onko joku niin pösilö joka uskoo minun kuvanneen tuon hävittäjän vai mikä se oli. Kaupalliset tarkoitukset ovat toinen juttu. Olen kirjautuneena flinkin sivulle. Siellä on linkit sivuille lähettämistä varten , on tagit url, hppt, img ja jne. Lisäksi siellä kysytään tarvinko apua. Nuo laittomuussytteet tässä laittomia ovat. Sinun mielipiteesi siis. Joka sinänsä ei merkitse minulle mitään.  Joku muu juttu voi kyllä olla laitonta tai ainakin hyvien tapojen vastaista. Jos nyt en sitä pahinta mokaa mainitse niin nuo jatkuvat toisen ihmisen haukkumiset olisi  poistettu jolta toiselta foorumilta lennossa. Mutta ei täälltä  Katoaisi siinä melkolailla tarkkaan kirjoittajat jos haukkuminen kiellettäisiin. Tai edes vähennettäisiin , poistettaisiin pahempia.  Sinä taidat olla mieltä jotta samantekevää mitä kirjoitetaan kunhan kirjoitetaan. Ja poistelet ynnä siirtelet kuten sanoit itse millä tuulella satut olemaan. Ja sinähän satut. Minä en käsitä miksei voi olla kuvat ja runot puutarhapalstalla . Miksi ne pitää siirtää pois näkyvistä. Kasvaahan puutarhassa sieniäkin sekä loistaa paperilyhdyt. Mutta sinun moderoimassa puutarhassa loistaa haukut. Ei mukavat asiat.  Yhdet ja samat kirjoitajat toistelevat vanhoja kuluneita haukkumisfraasejaan. Keksisivät nyt uutta edes. Siihen ei tunnu riittävän mielikuvitus.
Eikä taito kuvien laittamiseen.
Enkä minä tiedä onko tämän kirjoituksen laittaminenkaan järkevää.
Ei tämä palsta muutu tästä mihinkään.
Mutta ainakin minun todellinen elämä on muualla.

Hyvä juuli olet juuri sellainen jääräpää kuten monet ovat todenneet sun olevan.
Kerrot, että siellä kysytään tarvitsetko apua kuvien varasteluun eiköhän olis parempi jotta lukisit miten asiat siellä ovat, siellä kysytään, että tarvitsetko apua flickr:n käytössä. Ja että siellä on tagit ja kaikki tarvittava esillä, aivan näin on, mutta se ei edellytä, että kuvia ja tekstejä varastetaan ilman lupia. Siellä seisoo myös tagien jälkeen ketä kuvan on ottanut, alempana on esimerkki ja tiedot eräästä kuvasta.

Toteat jotta nuo laittomuus syytteet tässä laittomia ovat, mitä helvettiä sitten muuta ku tee valitus ni nähdään kumpi syytös pitää ja kumpi ei? Sinun laittomasti liittämäsi kuvat vai meidän muiden kehoitus sinulle lopettaa sellainen.

Koetahan nyt akkapaha muistaa, että olet saanut useaan kerttaan tietää jotta nuo kuvat ja flashit on joku toinen tehnyt ja sinä levittelet niitä ilman lupaa et mainitse edes niiden lähdettä, se on tätä jota ainakin minä vastustan samaten sitä ettet tiedä tarkalleen mitä liität mihinkin, joskus heitän jonkin emoticonin ilman tekstiä ja kuitenkin syydät ilmoille jotta haluat kirjoittaa, mitä helvetin kirjoittamista on joku hymiösi yksinään tilaa viemässä jossain ketjussa, päätöntä touhua sanon ma.

Lopeta nyt Juuli tuo ruikuttamisesi ja kirjoittele kuten muutkin. olet jo saanut niin monelta taholta tietää jotta tämä toimintasi on väärin. On olemassa saitteja jotka eivät hyväksy näitä kuviasi, tiedät mitä siteä tarkoitan, tämän vuoksi luulen sinun olevan väärässä enkä Outomaan.

Se, että joku kropsu tai Ave kehuu ja sinä kiittelet lähettämällä sydämen kuvia heille, on mielestäni alakouluasteen kaltaista lasten leikkiä.

Ja tässä alla nyt se lainaus jossa vähän tietoja yhdestä kuvasta:

© All Rights Reserved
Taken on: July 24, 2013
Tags:  Richard Larssen Photography  Richard  Larssen more »  landscape  mirror  reflection  gjeitrams  blue  calm  water  lake  trees  nature  sony  nex  nex-6  10-18mm  OSS  mirrorless  sirdal  agder  vest  norge  norway  norwegen  scandinavia  flowers  morning  peaceful  silence « less
Sets appears in:   • Sony Nex-6    • Mirror reflections   
Camera: Sony NEX-6, f/13.0, 1/60 sec, 12mm (=18mm), ISO 100 (more info) (hide info)
Camera:   Sony NEX-6
Lens:   E 10-18mm F4 OSS
Aperture:   f/13.0
Exposure Time:   0.017 sec (1/60)
Focal Length:   12mm (35mm equivalent: 18mm)
ISO:   100
Exposure Bias:   +0.7 EV
Flash:   Off, Did not fire
Exposure Program:   Aperture-priority AE
Exposure Mode:   Auto
Metering Mode:   Multi-segment
White Balance:   Auto
Software:   Adobe Photoshop Lightroom 5.0 (Windows)
Show full info   
Stats: 756 views / 29 comments
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

AveLazio

Mikä IHME sinua riipii! Ymmärrän toki sairautesi. Mutta silti... ???
At a narrow passage there's no brother, no friend