Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juulin Ikioma

Aloittaja juuli, 13.08.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 13 Vieraat katselee tätä aihetta.

Frux

Mitä akateemisesti älykäs näkee seuralaisessaan? Se on kyllä minulle mysteeri.  ::)

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Angela December - 03.06.14 - klo:20:20
Mitä akateemisesti älykäs näkee seuralaisessaan? Se on kyllä minulle mysteeri.  ::)

Taitaa hakea toista ääripäätä, jolloin itse korostuu muiden silmissä korkeammalle. Tää on niin inhimillistä, kuin suinkin että siitä vaan........

Suti

Lainaus käyttäjältä: Angela December - 03.06.14 - klo:20:20
Mitä akateemisesti älykäs näkee seuralaisessaan? Se on kyllä minulle mysteeri.  ::)

sulla ei sitten ole kaveria jolta kysyisit. tai ensin pitäisi kai selvittää mitä on akateemisesti älykäs, ei ihan tavallinen älykäs riitä.
päivä kerrallaan

Juuli Hukkaskukka

#553
.
Kaikin mokomin. Kummastelkaa ihan vapaasti.

Minä tiedän, Hukkanen tietää, mutta te ette. Kuis ne arvot nyt näinpäin on.
Näköjään.
Sehän kuuluukin nimenomaan teille se asia.
Eikö.
Mutta meillä on hyvä elämä. Te ette tiedä yhtikäs mitään muuta kun olen kirjoitellut kirjoittamisen riemusta. Samasta syystä myös kuvat. Ja jossain muualla ne tajutaan. Mitä porukkkaa tänne on oikein suuntinut.
Tietääkseni tiistakin jopa laittaa kuvia. Ja kirjoittaa joista selvän saaminen on akateemisellekin vaikeaa.
Miksi muuten tiistai sai mainita karpalon olevan Porista. Minä en saanut mainat eetä.  Ja tiedoksi. Minun kotipaikkani on nykyisin Tampere ettei tarvi tiistain kuuluttaa. ;D
Voin kiehauttaa vakkapa kohvit jos joku haluaa vaikka tarkistuskäynnille tulla. Munkkipossun tarjoan.
Ihan tosissani olen.
On tuolla yv. Sieltä vaan ilmottautumaan.
Niistä banneista. Tappeluahan täällä oli. ja minä hävisin. Se ei  vie maalta merlle. Onhan minulla ... Minulla ei ole pikkulintuystäviä tai en en levittele outoja huhuja toisten terveydentilasta tai muusta elämästä. En puutu kenenkään yksityiselämään. Ala kysellä vaimon tai miehen vointeja. Jos aianosaiset eivät itse kerro niin se on heidän asiansa. Ja yksityisasia veläpä. Eläkööt ja olkoot.
Tottakai saa arvostella mutta varsinaiset herjat ja solvaamiset saisi jättää pois.
Nyt katsotaan jos huomataan tuleeko tästäkin bannit. Johonkinhan kalikka kalahti.
Juuli
.

Juuli
.
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

.
Nyt on tiistaki taas  hakotiellä. Miehen kanssa , eli Hukkasen asustellaan. Eikä ole mitään kiellellyt. Pikkulintuset taas kuiskailleet olemattomia.
Yhdessä patiota rakennellaan.
Tästä asiasta on turha enää keskustella. 
.
reino & aino hukkanen


sniper

On sanottava jotta näitä Juulin ja Matleenan älyvähä vitjoja on useammilla foorumeilla ja se on aniharvat kun niitä edes hiukan arvostaa useimmiten no melkein aina joku utelee mitä vittua ne ovat? samaa paskaa joka vitjassa, sekä kuva joka saatanan viestiin on saatava silti vaikka vain tyyppi kirjottais HEJ niin flash'i tai iso kuva on päästävä liittämään.

Mutta näinhän tää menee ei voi kauhalla ottaa kun on lusikalla annettu.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

sniper

Lisäys vielä tähän juulin kuvien liimaamiseen hän usein väittää jotta sivustoilla on jopa ohjeet miten kuvia voi lainata ja varastaa, huh, huh, mutta hän ei tajua pitemmälle kuin nenävarsi on.
Tässä hyvä esimerkki kuvasta jonka hän on liittänyt moneen viestiin eri foorumeilla, viestin nimi= kengät:
http://patriciadavidson.photoshelter.com/gallery-image/Landscapes/G0000KyPVoPB823E/I0000nrBBHjQ5OaA

Kuvan oikealla puolella lukee näin: Copyright © Patricia Davidson mutta siitähän ei juuli mimmi välitä rohkeasti vaan varastamaan se kuva.

Siis mummu suoltaa samoja rönsyjään joka paikkaan kuten salakapakkaan.

Lainaus käyttäjältä: SalakapakkaHei.
Olen Juuli, Uusi olen täällä.
Minulle tämä kirjoittaminen on oikeastaan elinehto. Henkireikä Maailmaan.
Olen liikuntarajoitteinen. Johtuu väärin hoidetusta murtuneesta jalasta. Halvaanuinkin yhdessä vaiheessa letkupotilaaksi, vaan nyt olen ennallani lukuunottamatta tuota jalkaa joka estää normaalin liikumisen ulkona. On oltava RollaattiLeksus apuna. Onneksi on Iso kukitettu parvake.
Tähän Älyvähään on tarkoitus kirjoittaa tällä Varsitiellä sattuneita, huvittavia nyt, ei silloin, tapahtumia. Nykypäivää, Runoilen muiden suruksi omaksi Iloksi.
Kaikkea olen nähnyt, kokenut , kestänyt. Koittakaa Te kestää minua. Mielelläni olisin täällä Toisten kanssa tekosissa jotten ihan erakoituisi tänne Lokerooni.
Tuleepi seuraavaksi eräs Uunituores kokemus.
Minnekäs minä sen nyt jemmasinkaan...
Vaan meinasi unohtua, on nuo Mansikat ikäänkuin lahjuksiksi.
Käyn ne ensin hakemassa....
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

sniper

#557
Laitetaanpas nyt vielä tämä hintalista mukaan tähän näille erikokoisille puukenkä kuville:

Choose print sizes & finishes for this image. Klikkaamalla Add to Cart+ nappulaa saa hintatiedon jokaiseen kuvaan.

8" x 12" Print  Lustre $55.00     

12" x 18" Print  Lustre $75.00     

16" x 24" Prints  Lustre $105.00       

20" x 30" Print  Lustre $175.00       

24" x 36" Print  Lustre $225.00     

16" x 24" Canvas Wrap -- $350.00     

16" x 24" Metal Print  Glossy $350.00     

24" x 36" Metal Print  Glossy $950.00     

20" x 30" Metal Print  Glossy $700.00       
 
20" x 30" Canvas Wrap -- $650.00     

24" x 36" Canvas Wrap -- $875.00       

Luuletteko jotta juuli on maksanut taaloja kuvasta ja veetut on!.

Nää kaks viestiäni on nyt mukana ihan sen takia jotta ymmärtäisitte Juulia.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 04.06.14 - klo:13:28

kiitos tarjouksesta, mutta en ymmärrä.
Juuli haluaa riidellä. Syöttinä toimii valtava ajatusten kymi.
kun joku jotain älähtää, sitä on kiva vuorovaikuttaa.

No joo ei juulia olekaan helppo jummartaa, mutta ihan vaan sen takia tuo hinnasto jotta juulikin tajuaisi ettei hänkään voi kuvia ostaa suoraan siltä kuvasaitilta vaan se on erikseen tilattava joko:

Print  Lustre'na
Canvas Wrap'ina tai
Metal Print  Glossy'na

Ja jos oikein muistelen niin juulin pitäis tietää mitä noi tarkoittaa.

Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

karpalo

#559
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 04.06.14 - klo:08:25
Anteeksi, Karpalo, että tulin maininneeksi sinunkin olevan Porista!
Sen kirjoitin vähän nolona (jossain viestissä oli laittamasi kuva Porin maisemista), kun en muistanut sitä kirjoittaessani K:sta. Tämähän tykkäsi kirjoitella porin murteella ja on siksi jäänyt mieleen.


Älä ole pahoillasi, olen puolellasi pahaa maailmaa/Juulia vastaan. Tottakai sait sanoa, että olen Porista kotoisin, kolmannen polven Porin poikia. Asunut kyllä muualla jo nelisenkymmentä vuotta. Pori on kuitenkin syntymäkaupunki ja lähellä sydäntä.

Olen rauhaa rakastava ja sovitteleva kansalainen, siksi ihmettelen, miksi matleena/Juuli/Opaal etc. on aina kiukkuisena jokaisella foorumilla.

Hän on ehkä liian taiteellinen, taikka sitten hänellä on tiedossa kustantaja, tai kaksikin teoksilleen, joten on varaa öykkäröidä hieman.

Kustantajat kilpailevat verisesti yksinoikeudesta julkaisutoimintaan. Tuosta on pian lähdössä Globaali suksee, puhutaan sadoista tuhansista, taikka miljoonista dollareista noiden tarinoiden julkaisuoikeuksista.

Pian painotalot höyryävät täysillä, globaali maailman valloitus alkaa. Se saattaa ulottua kauas ulkoavaruuteen.

Kaukana kaukana tuntemattomissa galakseissa kenties Gekkon ja Salamanterin näköiset asukit odottelevat tuntosarvet kuumina koska etäisyyteen, pilviin singotut viestit saavuttavat sen viimeisenkin maailmanäären, heille myös luettavaksi, ihailtavaksi.