Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Heikkouksien vahvistaminen, siedätys ja eheytys..

Aloittaja Pönni, 27.08.12 - klo:18:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pönni

Uhkailua..

Meet huomenna taas marjoja poimiin niin saat bussilipun että pääset tappaan mua.. hah hah hah..

Vittu kun oon hauska!!! :DDD

Täähän on ihan kun jossain ämerikkalaisessa kauhuleffassa, *iiks*.. Voi että!


AveLazio

joutsen, mikä on ongelmasi? Kukaan ei halua lukea täyspäiväistä vittuiluasi. Häivy!
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pönni

Uhkailemallahan täältä lie ajettu väki pakosalle?

Melkosta menoo.. Ja ihan heikkojen ehdoilla, niitten oikeekätisten. Viimeiset mohikaanit, siis sovinistit puolustamassa kaappaamaansa linnaketta kun ei muuta enää ole missä itte uskaltais olla niin miestä niin miestä.

Vaarit ne jaksaa uhota, hohhoijjaa.


risto

Lainaus käyttäjältä: Pönni - 29.08.12 - klo:20:39
Uhkailua..

Meet huomenna taas marjoja poimiin niin saat bussilipun että pääset tappaan mua.. hah hah hah..

Vittu kun oon hauska!!! :DDD

Täähän on ihan kun jossain ämerikkalaisessa kauhuleffassa, *iiks*.. Voi että!



ei täällä bussit kulje

pääsen tappaa sua ja sun aktiviteetteja.

Hyviä vitsejä kun vaan joku selittäisi.

..
.

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Patu

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 29.08.12 - klo:20:40
joutsen, mikä on ongelmasi? Kukaan ei halua lukea täyspäiväistä vittuiluasi. Häivy!

Minä haluan lukea joutsenen  juttuja.
Mitä hittoa sinä pullistelet - tulen ja potkin polvesi tuusaksi. Häivy kun vielä ehdit.
Tästä foorumista ei tule ihmisten paikkaa ennenkuin katoat.
Hmm.

Joutsen

Helposti häivyn. Sanon vaan tiistaille, että poistaa nikkini ja nikottelun jälkeen tottelee kun uhkailen päälle.
Vaikka sehän oli ihan itseironiaa, jota Ave ei ymmärtänyt. Patulla näyttää olevan syvänäköä.
Mutta pois se minusta, en tod. ole arvostelemassa täällä porukkaa, kun itse olen niin kunnollinen. Silloin ei ole varaa.

Outomaa

"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Pönni

Lainaus käyttäjältä: Patu - 29.08.12 - klo:20:55
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 29.08.12 - klo:20:40
joutsen, mikä on ongelmasi? Kukaan ei halua lukea täyspäiväistä vittuiluasi. Häivy!

Minä haluan lukea joutsenen  juttuja.
Mitä hittoa sinä pullistelet - tulen ja potkin polvesi tuusaksi. Häivy kun vielä ehdit.
Tästä foorumista ei tule ihmisten paikkaa ennenkuin katoat.
Hmm.

Ei tästä tule kunnon kapakkaa, tämä on räkälä.

Minä alan ainakin jo kyllästyä kuittailemaan. Ois ihan kiva välillä jutella niitä näitä, ettei joka asiaan joku ilmaannu letkauttelemaan ilkeyksiä. Eipä kiinnosta kuunnella miesvihasta jos kertoo eläneensä perhehelvetissä. Etenkin kun ei ollu tullessa aavistustakaan että vanhat tutut, vanhat kaunaiset vihamiehet ne täällä päivystää kuin lihansyöjäkasvit odottamassa että pahaa aavistamaton kärpänen laskeutuu tutkimaan että mikäs tämä on ja *naps*.

Harmillista ettei voi vaan kommunikoida rauhassa kun pitää koko ajan tuupata lihansyöjäkasviäijälaumaa loitommalle kaikin voimin.

Räkäläjengi tykkää keskenään puhua väkivaltatermein. Täällä kinataan ikäänkuin talvisodasta ois viikko aikaa, vaikka siitä on ihmisikä ja veteraanit on jo kohta jo maan povessa muutamaa iäkkäintä lukuunottamatta. Mun vanhemmat on nyt 82 ja olleet lapsia sota-aikana.

Se että yks on lähtenyt palkkasoturiksi kloppina, omapa on asiansa, ei se kai saitin tärkein asia ole tai se että siitä pitää muiden tehdä jatkuvasti numeroa?

Pönni

Lainaus käyttäjältä: Joutsen - 29.08.12 - klo:21:01
Helposti häivyn. Sanon vaan tiistaille, että poistaa nikkini ja nikottelun jälkeen tottelee kun uhkailen päälle.
Vaikka sehän oli ihan itseironiaa, jota Ave ei ymmärtänyt. Patulla näyttää olevan syvänäköä.
Mutta pois se minusta, en tod. ole arvostelemassa täällä porukkaa, kun itse olen niin kunnollinen. Silloin ei ole varaa.

Vaikeeta täällä on kirjoittaa kun jatkuvasti sensuroidaan sananvapautta, uhkaillaan, käsketään häipyä.. Etkä mitään voi kirjoittaa ettei joku ilmesty ilkeilemään. Mikään ei ole hyvin sanoi niin tai näin.

Paska paikka tämä on tämmösenä. Ave vois lähtee mutta ei taida olla enää paikkaa mihin huolittais?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä