Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Heikkouksien vahvistaminen, siedätys ja eheytys..

Aloittaja Pönni, 27.08.12 - klo:18:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Joutsen

Ei ole hymiötä heltymiselle vielä keksitty. Sen pitäisi sisältää sanat anteeksi ja rakastan teitä sekä kiitos. Itse ainakin olen tuota mieltä vaikka ei hirveästi ole varaa. Mutta nyt alkaa kyllästyttää nämä jutut. Haluan olla kiva kaikille.

risto

Lainaus käyttäjältä: Joutsen - 29.08.12 - klo:21:47
Ei ole hymiötä heltymiselle vielä keksitty. Sen pitäisi sisältää sanat anteeksi ja rakastan teitä sekä kiitos. Itse ainakin olen tuota mieltä vaikka ei hirveästi ole varaa. Mutta nyt alkaa kyllästyttää nämä jutut. Haluan olla kiva kaikille.

musertavaa.

No jos Aven kaltaisten antaa vaikuttaa, kaupungilla pitäisi vaihtaa kadun puolta yhtenään.
Käskijöitä piisaa.

Joutsen

Lainaus käyttäjältä: Ripa - 29.08.12 - klo:22:00
Lainaus käyttäjältä: Joutsen - 29.08.12 - klo:21:47
Ei ole hymiötä heltymiselle vielä keksitty. Sen pitäisi sisältää sanat anteeksi ja rakastan teitä sekä kiitos. Itse ainakin olen tuota mieltä vaikka ei hirveästi ole varaa. Mutta nyt alkaa kyllästyttää nämä jutut. Haluan olla kiva kaikille.

musertavaa.

No jos Aven kaltaisten antaa vaikuttaa, kaupungilla pitäisi vaihtaa kadun puolta yhtenään.
Käskijöitä piisaa.

Juuri opin, etten vältä, mutta tajuan, että kai minäkin olen ärsyttänyt ja ihmettelen kultaisia ihmisiä, haluan tulla kaltaisekseen.

risto

.
Okei sitten.

Ehdottomasti pitää olla toisten kaltainen eikä itsensä kaltainen.

Muut tässä foormilla haluavat olla idiootin kaltaisia. Niitä on nyt tarpeeksi.


THL tiedottaa

Laskitko?
Oliko jo alunpitäen joku tavoite tuosta idioottien lukumäärästä?

Nähdäkseni tuollaisen tavoitteen saavuttaminen ei ole ylpeyden aihe.
Eihän siihen tarvita edes mitään ahkerointia.
Vain pidättäytymistä bannauksista – uudet kirjoittajathan ilmaantuvat omia aikojaan ja ovat luettavissa vahvuuteen saman tien.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Patu

Lainaus käyttäjältä: Joutsen - 29.08.12 - klo:22:32
Juuri opin, etten vältä, mutta tajuan, että kai minäkin olen ärsyttänyt ja ihmettelen kultaisia ihmisiä, haluan tulla kaltaisekseen.

Ihmiset ovat erilaisia ja toiset saattavat ärsyttää. Se on elämää.
Ei sille mitään voi että tarkoituksellinen, pahantahtoinen ilkeily sattuu.

Minun mielipiteeni on, että kaikkien outomaalaisten pitäisi sanoa Avelle, kun hän ryhtyy tuhoamaan foorumia, selkeästi

Ave, lopeta. Tuhoat tämän yhteisen foorumimme.

Näin pitäisi tehdä ainakin, THL:n, Tiistain, Joutsenen, Pahan Sedän, kulman takaan, S:n, juulin, .....ensimmäisenä mieleen tulleet. Hiton vähän edes vähän aktiivisia on.
Kaikki, yhtykää talkoisiin.

THL tiedottaa

Enköhän ole tuota tehnytkin. Kyllästynyt vain joka käänteessä 'paijaamaan'.

Muutoin, onko niin, että liittäessäsi elävät ja kuolleet samaan ryhmään, se tapahtui vain tunteellisen kiihtymyksen antamassa ylivallassa?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Patu

#57
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 30.08.12 - klo:08:49

Muutoin, onko niin, että liittäessäsi elävät ja kuolleet samaan ryhmään, se tapahtui vain tunteellisen kiihtymyksen antamassa ylivallassa?


En ollut tunteellisesti kiihtynyt. Mielelläni jätän vallan, jopa ylivallan muille, vaikka sinulle.

Listasin jäseniä
-joiden muistelen kirjoittaneen foorumille
-jotka eivät ole "vieraita", ts. jo kyllästyneitä
-joita pidän jollain tapaa lojaaleina muillekin kuin itselleen

Se, jonka olen unohtanut, älköön kantako pahaa mieltä. Jo nyt huomaan että muutama tärkeä nimimerkki puuttuu: Aprilli, Esmerkix, Jaska tulkaa mukaan talkoisiin.
Mielestäni tuo lista ei ole ratkaiseva tässä asiassa.

THL tiedottaa

#58
Ei muutoin, mutta Paha Setä ei taida kirjoitella enää muualle kuin pilvien lomaan.

Mut, siis asia on kannatettava!

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Outomaa

#59
Outomaalla huomaan olevan potentiaalia muuttua taas mukavaksi paikaksi, kunhan saataisi tänne auktoriteeetti, jota pelätään sen verran, että pahimmat herjat jäisivät kirjaamatta.

Jos vieras lukee viimeisiä viestejä. eikä niissä olla kuin siat suljetulla, niin ehkä innostuu rekkautumaan ja sitten toivotaan, ettei ala vanhoja ketjuja lukemaan.

Siksi: tästä päivästä lähtien lentää roskakoriin kaikki ansaitsemattomat loukkaukset (esim. Joutsen ei sanonut mitään, mikä olisi saanut AveLazion pillastumaan noin!).  En moderoi, koko viesti katoaa. Valitusoikeutta ei ole.


Koittakaa unohtaa vanhat, aloitetaan puhtaalta sivulta ja sitten alkaa lakaiseminen täällä- aina kun paikalle satun. Katsotaan, auttaako jotain.

Niin, ja jos joku jäsen ei millään voi olla ihmisiksi, niin toivottavasti älyää itse bannata itsensä. Patun idea on ihan hyvä: kaikki heti privaviestillä moittimaan, joku meistä em. unohtaa.  Foorumilla ei ole paljoa menetettävää enää, kokeillaan ruoskaa.

Lääkkeistä puheenollen tekisi mieli laittaa koko sana banniin, mutta eihän softa sellaista ymmärrä.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä