Foorumeiden Yhteinen Konttori

Aloittaja Outomaa, 14.05.08 - klo:09:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

veini

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 02.11.10 - klo:22:03
Lainaus käyttäjältä: veini - 02.11.10 - klo:10:55
Niin, globella ja cirkuksella ei ole muuta yhteyttä..kuin aika suuri osa jäsenistöstä on siirtynyt meille..

Ńiin, tuo komentti ei suinkaan liitynyt Outomaan ja Cirkuksen välisiiin asiohin..vaan Globen ja Cirkuksen jälkeiseen siirtymään:) Luonnollista liittymistä foorumilta toiselle me olemme tukeneet koko ajan, puolin ja toisin. Globe on käsittäääksemme lakannut olemasta..ja sitä foorumia mihin porukkaamme aikanaan yritettiin väkisin liittää..en edes mainitse nimeltä:)

veini

Tiistai

Voimapihtejä täältä tuskin löytyy, edes johonkin nurkkaan unohtuneita. Ja kuka sellaiset toisi mukanaan ellei Quit!

Lumooja kirjoitti kauniisti Outomaasta, jotenkin noin se aina oli vaikka viime kuukausien aikana on ollut suvantoa.. mutta niin se oli aikaisemminkin usein, Aakku kutsui sitä aaltoliikkeeksi ja oli aina oikeassa.

Ehkä talven tullen taas vilkastuu, kun ulkonakaan ei iltaisin voi olla..

veini

Tein DK-foorumille ehdotuksen tulla neljäntenä foorumina mukaamme...

"Kiitoksia vain, tunnen kuitenkin olevani vihdoikin siellä missä minun pitääkin olla, tämä ei kuitenkaan estä meitä tekemästä hyvää yhteistyötä, nyt kun on hieman rauhallisempi ja sanoisinko seesteisempi ja ehkäpä aikuisempikin ote foorumi elämään. Me olemme kauan tehneet esimerkiksi Outomaan kanssa yhteistyötä, jäsenistöä on molemmilla foorumeilla, ja myöskin yhteinen konttori.

Pienten sähinöintien jälkeen voi aina mennä koti foorumilleen rauhoittumaan mikäli siltä tuntuu:) Miksei DK-voisi tulla mukaan kolmantena foorumina, tai oikeastaan neljäntenä tähän ryppääseen...? Pakko ei ole kirjoittaa eikä edes avata konttorin ovia, mutta mahdollisuus olisi ainakin olemassa..mikäli piirit välillä tuntuvat pienille..tai keskustelu aiheet eivät sillä hetkellä kiinnosta...eikä viitsi itse ketjuja availla.

Laitan tähän esimerkin miten homma toimii...tässä Outomaan linkki Cirkukseen ja ajatusmyllyyn... https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/ alareunassa. Tässä taasen meillä Cirkuksessa oleva yhteinen konttori..varustettu myöskin etusivulla olevalla linkillä.. http://cirkus-scandinavia.com/viewtopic.php?f=4&t=65 Tulkaa tuohon mukaan, kirjoitellaan sikin sokin..kun sille tuntunee, tai pysytään omillamme..minä ehdotan kolmi-nelikanta yhteistyötä:)

Selvitän vielä tuota kiinan juttua hiukan totisemmin...jospa vaikka saisin asiallisempaakin tietoa tänne aikaiseksi. Mietikääpä voisitteko aukaista teillekin yhteisen konttorin, missä neljä foorumia olisivat mukana ?

veini"

veini

Lainaus käyttäjältä: reedik - 04.11.10 - klo:09:04
Mitä muita konkreettisia jo tapahtuneita tai mahdollisia yhteistyömuotoja on kuin jäsenhankinta? Turvasatamat voi jokainen foorumi hankkia ihan itse.

Ymmärrän hyvin ajatusmaailmasi..ja kiva että kirjoitat tällä kertaa ihan vanhalla nikilläsi..koita päästä siitä kateudestasi ylitse ja käytä taitojasi positiiviseen suuntaan, olet hyvä kirjoittaja kunhan et anna tuolle, kateudellesi liikaa valtaa. Käsittääkseni sinulla on oma foorumisi, pitkään Outomaan ja Cirkuksen yhteistyöhön sinun ei välttämättä pidä ottamaan kantaa ollenkaan..voit pysyä siellä missä oletkin, ja tehdä omalla foorumillasi mitä haluat, me keskustelemme yhteistyöstä ja sen kehittämisestä edelleenkin..kuten ennenkin.

veini

veini

Annan teille tänne esimerkin mitä tämä kaveri kateuksissaan tekee, olimme sopineet vanhat juttumme ja kaikki piti olemaan hyvin..niin mitä sitten sattuikaan...löysimme tämän kirjoituksen edestämme kun yritimme luoda suhteita Tallinnan suomalaisiin opiskelijoihin..valitettavasti hänen kannaltaan profiili olikin näkyvissä (joka on meillä edelleen tallessa)..kirjoitettu hänen koneeltaan, tosin väittää jonkun muun kuin hänen sen kirjoittaneen koska vastuuta omista tekemistään ei tietenkään ota:)

"Re:Terveisiä Cirkus-Scandinavian porukalta... 1 Month ago    
Terveisiä sanonko mistä? Käykää itse tsekkaamassa tuo foorumi. Sirkustapa tosiaan ja tosipellejä näkyy siellä olevan yli oman tarpeen ja mainoksiahan tänne on tultu sieltä liimailemaan. Liimaillaan me vain haalareihin, jos sellaiset päätetään hankkia."

Saikin aika hyvin tuon yhteistyön torbedoitua, ilmoitti sitten jostakin syystä että haluaa erota Cirkuksesta, ja kuten ymmärrätte me sen eron mielellämme otimme vastaan..hänen nikki nimeään ei oltu muuten mainittu missään:) Nyt hän jatkaa edelleenkin valitsemallaan tiellä:) Huvittavaa oli että haukkui foorumia missä vielä silloin oli itse jäsenenä.

veini
Ps, en meinaa kutsua palokuntaa enkä poliisia... :D

veini

Lainaus käyttäjältä: reedik - 04.11.10 - klo:09:55
Onhan sekin yhteistyön muoto, että pääsee levittelemään harhojaan yhteiseen konttoriin. Veini tietää varsin hyvin syyn, miksi en cirkuksessa viihdy. Onhan tuo syy näkynyt täälläkin. Saattaa olla, että veinin viestit on jo poistettu niiltä osin ja niin tulisi nämä kaksi viestiäkin (tämä ja edellinen) poistaa. Ihan cirkuksenkin kannalta voisi olla hyvä, ettei tuon foorumin maine tulisi pilatuksi täällä.

Ja mistähän harhoista sinä kirjoitat, olet itse myöntänyt että koneeltanne on nuo viestit kirjoitettu:) Kaveri on aina valmis iskemään ketä tahansa "puukolla selkään"...:) Syy oli se, että olit mustasmaalannut kaikki ihmiset jotka hyvin sinut tunsivat, ja pitivät sinua kaverinasi..siinä oli syy lähtöösi..sinulla oli sentään selkärankaa se edes tehdä.

veini
Ps, tiedän kyllä, se on suunnaton käsittämätön kateus.
Meillä on myöskin materiaalia lisää..:)

veini

Ymmärän hyvin, että haluat tämän keskustelun vaimentaa..sinulla on ollut ilmeisesti omia pikku temppujasi täälläkin...mikäli huhuihin on uskomista..säälittävää toimintaa. Älä ota kantaa äläkä torbedoi..sillä saat keskustelun ja vanhat juttusi pysymään poissa päivän valosta:) Jatka positiiviseen suuntaan ja käytä niitä kirjoittamisen lahjoja hyvään, mitä sinulla eittämättä on..niin tälläisiä keskusteluja ei tarvitse käydä. Ja hillitse Ahmed Ahnemainen kateutesi.

veini

veini

Lainaus käyttäjältä: reedik - 04.11.10 - klo:10:20
No jos nyt vielä sen verran, niin voistiko kertoa, keitä vanhoja kavereita olen mustamaalannut tai puukottanut selkään. Niitäkin piti olla useita. Minun osaltani tämä keskustelu päättyy tähän.

Kyllä Cirkus kansa tietää..ja se riittää:) Edit, vastataan nyt vielä tuohon kysymykseesi ...Cirkuksen jäsenistö, Käyttäjiä yhteensä 124

veini

AveLazio

Rauhoitu nyt, reedik, tosiaan. Nolaat itsesi tässä.
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

No nyt on iltapäivä. Varmistakaa lääkitys.
Onko reseptit vielä voimassa.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä