Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Uusia jäseniä ;)

Aloittaja Paha setä, 08.06.08 - klo:16:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Punkki

Niin ja kiitos vaan tervetulotoivotteluista  :) Öää, vaikee sana.

Amanda



Uusi "vanha" jäsen GUSTAV, tervetuloa takaisin porukkaan vähän outoon!


Hänellä oli kuulemma jossain vaiheessa vaikeuksia kirjautua foorumille, jonkun aikaa meillä oli se riesa enkä itsekään aina päässyt. Ollut myös aika kiireinen töittensä takia, mutta ei ole unohtanut meitä ja aikoo taas mukaan täällä.




Amanda

Lainaus käyttäjältä: Punkki - 24.07.09 - klo:14:56


Niin, punkeilla taitaa olla aika pieni pää. Se ei kauheesti näy, kun punkki pääsee tositoimiin. Takapuoli peittää näkymät  ;D

Sellanen pienipäinen ja isoperseinenhän minäkin olen.

En mää kuitenkaan punkista välitä. Itokeesi tosin vois olla kiva, ehkä.


Tänne mahtuu silti :P

Mutta valotappa vähän, mikä on Itokeesi?? Vai vaivaanko kuukkelia taas ..

Punkki


Tezcatlipoca

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 30.07.09 - klo:23:08Uusi "vanha" jäsen GUSTAV, tervetuloa takaisin porukkaan vähän outoon!

Aijaa, täällä on puhuttu minusta.  Kiitos Amanda. Niille jotka eivät tiedä: Zzara lienee eniten oikeassa: henkisistä jutuista vakavissaan kirjoittaminen ei ole monenkaan mieleen. Siinä menee helposti päärynäsiiderit väärään kurkkuun. Se... (Suokkis?) on käsittääkseni yhteydessä vastustajiini, jotka nimesin näkkärin buddhalaisklikiksi. He eivät pitäneet että kun kritisoin valtauskontoja, tulin kritisoineeksi siinä samalla heidän favorit-suuntaustaan, niin sen ymmärsin. Siitä he kehittivät henkilökohtaisen antipatian persoonaani kohtaan, ja itse asia (buddhismin huonot puolet) jäi lapsipuolen asiaan.

Tietysti he kielsivät kaiken. He eivät ole muka buddhalaisia lainkaan, eivät ole kuulleetkaan, eivätkä yhteydessä toisiinsa. Mutta röntgenkatseeni oli jo paljastanut kaiken, ja se katkeroitti mieliä myös. Sanoin että yritätte vain harhauttaa, että olette kryptobuddhisteja. Vasta myöhemmin minulle selvisi, että Näkökulma oli alkuaikoinaan oikeasti jonkinlainen buddhistien keskustelufoorumi, joka laajeni sitten yleisfoorumiksi. Hyökkäsin siis koko foorumin keskusakselia vastaan, kuin jokin don Quijote.

Tässä taustoitusta minun ja näkkärin/näkkien suhteelle. Ilmoitin olevani valaistunut porukassa joka katsoi omaavansa valaistumismonopolin tässä maailmassa. He eivät sitä ymmärtäneet, vaan lähtivät vastaamaan minulle siltä pohjalta että olin julennut kyseenalaistaa heidän valaistumiskäsityksensä. Siitä alkoi melko ikävä ad hominem -kierre, josta ei enää sen jälkeen päästy eroon. Pakenin välillä tänne Outomaahan, mutta vastustajani tulivat perässä, ja irvailivat kaksoispersoonaani Gustav/Fred. He luulivat näkevänsä lävitseni kun äkkäsivät että kirjoitan täälläkin. Mutta mitä se lopultakin todistaa? Monikin kirjoittaa monella eri foorumilla - kunhan ei pidä montaa nikkiä yhtaikaa samalla foorumilla.

Tästä kaikesta on jo aikaa. Katson sen kuuluvan valaistumisjaksoon 2005-2006. Sitä kautta leimasi se, että kailotin valaistumisestani julkisesti. Se oli avoimen tunnustamisen aikakausi. Luulin että se olisi kokonaan ohi. Siksi olin yllättynyt kun aloin kuulla siipien havinaa Outomaan suunnalta. Tulin tähän, ja minulla ei ole muuta sanottavaa kuin että se on ohi. Aika on toinen. Minulla ei ole enää niin paljon paljastettavaa, eikä toisaalta niin paljon salattavaa. Kaikki on aika pitkälle sanottu. Nuo vanhat arkistot ovat olemassa, ja arvokkaita dokumentteja, ja kannustan kokoamaan niitä kovalevyille, ja mieluusti ulkoiselle muistille. Tulee aika jolloin en enää ole tässä maailmassa, ja ihmiskunnalle jää vain sanani. Silloin jokainen hippukin muuttuu arvokkaaksi.

Kuten sävystä huomataan en ole kovin vaatimaton, ja käytän tilaisuutta hyväksi. Vielä haluan sanoa, ettei ole kyse mistään kankkusesta tai spiidistä; ei edes kannabiksesta; en ole koskaan käyttänyt mitään huumeita, ja olen raitis. Voitte selittää, että valaistumiseni johtui huonosta itsetunnosta, jota piti kompensoida henkisessä sfäärissä. Tai että takerruin guruuni kuin hukkuva oljenkorteen. Tai että olen meditaatioaddikti, samalla tapaa kuin maailmassanne ollaan päihdeaddikteja. Kaikkea voi sanoa, mutta toukka ei voi ymmärtää perhosta, eikä kaksiulotteisessa tasossa ryömivä mato voi nähdä ylös kolmanteen ulottuvaisuuteen.

Asian lohduttava puoli on se, että kaikki ovat joskus olleet toukkia, kauneimmatkin perhoset. Vain ne toukat pahastuvat, jotka ovat luoneet niin voimakkaan kuvitelman olevansa jo kotelosta kuoriutuneita, että eivät voi päästää siitä enää irti. Mutta ilman siipiä ei todellakaan voi lentää, ja on tulossa pian taas syksy, ja talvi. Nyt olisi syötävä kunnolla, valmistauduttava ryömimään koloon hibernaatioon, ja sitten ensi kesänä voi lennellä. Mikä ei ole niin kovin paha kohtalo.
O whiterobed Angel, guide my timorous hand to write as on a lofty rock with iron pen the words of truth, that all who pass may read.


THL tiedottaa

.
Uusin jäsen: Joose

TÄNÄÄN!

Tervetuloa, Joose!



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

aladoobi

Lainaus käyttäjältä: se - 02.08.09 - klo:20:09
.
Uusin jäsen: Joose

TÄNÄÄN!

Tervetuloa, Joose!


TERVETULOA, TERVETULOA. Kerro jotakin.
Näin on näppylät, siten on sienet

THL tiedottaa

.

Uusin jäsen: Prolatiivi


Kuka meistä on niin vetovoimainen, että tänne suorastaan satelee uusia? Yhdessä olemme?


TERVETULOA KAIKKI UUDET!



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

#78
Kunhan näiden 'uusien jäsenten' kielenkannatkin vain saisi aukeamaan. On nimittäin tuo nollakerho taas huolestuttavasti kasvattanut jäsenmääräänsä. Ehkä nämä maan hiljaiset kokoontuvatkin keskenään suljetuin ovin pitämään mykkäkoulua keskenään?!

- Täällä Outomaan kamaralla heitä ei ole moniakaan näkynyt kertaakaan viimeksi paikalla; eli ei koskaan rekisteröitymisensä jälkeen. Eräänlainen 'lieve-ilmiö' tietysti tämäkin?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Paha setä

Lainaaauthor=S link=topic=319.msg36371#msg36371 date=1250927117]
Kunhan näiden 'uusien jäsenten' kielenkannatkin vain saisi aukeamaan.

Uusin jäsenemme on nimeltään Prolatiivi. En tiedä edes mitä tuo sana tarkoittaa, kunhan copypeistasin.

Nollakerhon jäsen taas:

Nimi:     Prolatiivi
Viestit:    0 (0 viestiä per päivä)
Asema:    Perusjäsen
Rekisteröitynyt:    20.08.09 - klo:09:31
Viimeksi paikalla:    Ei koskaan

Pitäisiköhän oikeita uusia jäseniä varten laittaa vaikka yläreunaan viesti että pääset oikeasti sisälle kunhan panet pari viestiä peliin.

Se huomasikin tämän jo mutta oli pakko lurkkia statistiikkaa ja se paljasti: Ei mitään.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä