Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Uusia jäseniä ;)

Aloittaja Paha setä, 08.06.08 - klo:16:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 18.06.09 - klo:10:54

Joo, muistamme. Gustav!

Hänelle totisesti oli annettu kirjoittamisen taito kehtoon, aiheet olivat kuin eri ulottuuvuudesta ..



Miten niin eri ulottuvuudesta  ::)? Minä  myös tykkäsin Fredin jutuista kirjoitettuna juuri siten kuin hänen tyylilleen ominaista on. Mutta kai minäkin olen sitten vähän eri ulottuvuudesta :). Henkisistä jutuista vakavissaan kirjoittaminen tai niistä lukeminen ei ole monenkaan mieleen. Helpompaa on lukea viihteellisiä kummitusjuttuja. Me olemme täällä länsimaissa niin konkreettisia ajatuksinemme, ei täällä ole ihmisillä aikaa paneutua henkisiin harrastuksiin ja Kundaliini-juttuihin. Silti suosittelen sitä lämpimästi varsinkin näin Juhannuksen jälkeen, kun päivät taas alkavat lyhetä ja iltaisin on enemmän aikaa ajatella kaikenlaisia juttuja.. :D
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Tiistai



Huono sanavalinta, Ztara .. muistan vain lukeneeni niitä ja ajatelleeni, miten eri tavalla tämä Gustav tätä maailmaa katselee.. ja kokee :)


Ztara

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 21.06.09 - klo:15:53


Huono sanavalinta, Ztara .. muistan vain lukeneeni niitä ja ajatelleeni, miten eri tavalla tämä Gustav tätä maailmaa katselee.. ja kokee :)



Et varmaan ollut ainoa  :D.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Punkki

Jaaa, tästä se lähtee. Oon tänne outojen porukkaan löytänyt tieni tossa jonnii aikaa sitten. Amanda on patistanut mua viestittämään ja nyt se tapahtu.

Moi kaikille  ;D

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Punkki - 23.07.09 - klo:16:47
Jaaa, tästä se lähtee. Oon tänne outojen porukkaan löytänyt tieni tossa jonnii aikaa sitten. Amanda on patistanut mua viestittämään ja nyt se tapahtu.

Moi kaikille  ;D

Moimoi..
mutta koska olen patistanut? :P

Nyt vielä muutamia viestejä, että pääset peremmälle.. missä me useinmiten olemme!


Perjantai

Lainaus käyttäjältä: Punkki - 23.07.09 - klo:16:47
Jaaa, tästä se lähtee. Oon tänne outojen porukkaan löytänyt tieni tossa jonnii aikaa sitten. Amanda on patistanut mua viestittämään ja nyt se tapahtu.

Moi kaikille  ;D

Tervetuloa ;D

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Perjantai - 23.07.09 - klo:17:38
Lainaus käyttäjältä: Punkki - 23.07.09 - klo:16:47
Jaaa, tästä se lähtee. Oon tänne outojen porukkaan löytänyt tieni tossa jonnii aikaa sitten. Amanda on patistanut mua viestittämään ja nyt se tapahtu.

Moi kaikille  ;D 

Tervetuloa ;D

Hyvä - Punkki, ole tervetullut löytämään oma sisäinen outosi  :P

Täällä Punkki on paikallaan - kesämökillä, heinikoissa, ei ...



punkki  ;)

P.S. Tuosta kuvastahan saisi leikkaamalla ja skaalaamalla [max. koko täällä on 90x90] hienon pärstäkkeen !

Amanda


Missä tuon pää on??  Pureutunut kiinni :P

Tässä olisi nätimpi http://www.eralehti.fi/files/library/images/Punkki.jpg tai
http://www.kotiliesi.fi/files/8194-Punkki.jpg  toisinpäin käännettynä..  matka ylöspäin!


Punkkia luulin kuitenkin tällaiseksi 

AveLazio

Punkki, oot nyt oikeessa paikassa. This is for you. Ave!
At a narrow passage there's no brother, no friend

Punkki

Tuo Aakun kuva on aika hyvä. Se vois päästä kunniapaikalle. Mutta tykkään kyllä sellasista punkeista, jotka on imuttanu takapuolensa täyteen verta ja näyttää siltä, että ne kohta räjähtää.

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 23.07.09 - klo:19:17

Missä tuon pää on??  Pureutunut kiinni :P

Tässä olisi nätimpi http://www.eralehti.fi/files/library/images/Punkki.jpg tai
http://www.kotiliesi.fi/files/8194-Punkki.jpg  toisinpäin käännettynä..  matka ylöspäin!


Punkkia luulin kuitenkin tällaiseksi 

Niin, punkeilla taitaa olla aika pieni pää. Se ei kauheesti näy, kun punkki pääsee tositoimiin. Takapuoli peittää näkymät  ;D

Sellanen pienipäinen ja isoperseinenhän minäkin olen.

En mää kuitenkaan punkista välitä. Itokeesi tosin vois olla kiva, ehkä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä