Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Luonto

Aloittaja Amanda, 28.01.13 - klo:20:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 12 Vieraat katselee tätä aihetta.

Syrinx

Sekosin jo ajat sitten tässä viestien poukkoilussa, kai pitää odottaa vähän että ne rauhoittuvat paikalleen johonkin...

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 22.03.15 - klo:11:10

Hei katsokaa pliis, että vastaukset tästä aiheesta tulee jatkoksi luonto-ketjuun .. jo 3x  menin hakemaan niitä tuolta alakerrasta!  Kun nyt pitää lähteä taas koneelta..

No nyt ymmärrän, miksi minulta oli estetty pääsy ko. ketjuun. Luulin jo, että pitäisi perua kaikki puheeni...

Syrinx

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 22.03.15 - klo:11:08
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 22.03.15 - klo:11:03
.
Esmerkiltä taitaa puuttua biologian perusteet. Kysymystä pukkaa eikä vastaukset kelpaa.

No minä olen kielitieteilijä enkä biologi. Mutta useimmilla meillä (jotka emme ole biologeja) on sama oppimäärä lukion biologiasta. Tuohon edelliseen viestiin piti lisätä, että jos karhu tappaa toisen pennut jatkaakseen omaa sukuaan ja poistaakseen kilpailijat, niin mikä toisella biologisella olennolla, ihmisellä on mielessään, kun se tappaa oman pentunsa miellyttääkseen uutta naarasta? Tällaisesta käyttäytymisestä on viime aikoina tullut näyttöä. Onko biologiset koodit menneet jotenkin sekaisin?

Pitäisi tietää tapauksen yksityiskohdat. Ihmisen käytös on joskus varsin epäjohdonmukaista, erityisesti evoluutiobiologisesta näkökulmasta katsoen. Mutta nuo vanhan ajan patriarkaatin normit noudattavat kyllä aika hyvin ihan sitä mitä apinatkin noudattavat viettiensä ohjaamina...

Syrinx

En puhunut mitään oikeassa tai väärässä olemisesta. Sie keksit sen ihan itse.

Lue mitä sanotaan, älä keksi...

Syrinx

Mie en keksi mitään, liian vähän mielikuvitusta...

Mutta ihminen on tosiaan ainoa eläin joka pystyy vaikuttamaan geneettisen evoluutionsa suuntaan sosiaalisella evoluutiolla. Jos eläisimme kuten apinat, olisimme vieläkin apinoita ja todennäköisesti sukupuutossa...

Syrinx

Niiiiiii-in.... evoluutio ei ole pelkästään fakkibiologinen termi...

(onkos tuokaan sana siulle tuttu...)

Syrinx

Koetapa siekin kerran ajatella jotakin niin ettet kirjoita sitä saman tien tänne...
8)

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 22.03.15 - klo:14:05
Koetapa siekin kerran ajatella jotakin niin ettet kirjoita sitä saman tien tänne...
8)

No nyt se taas suuttui...
Sehän olisi voinut näyttää ne biologian taitonsa nyt, eikä alkaa sättimään muita virheellisistä toimintatavoista.

risto

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 22.03.15 - klo:15:29

Sehän olisi voinut näyttää ne biologian taitonsa nyt, eikä alkaa sättimään muita virheellisistä toimintatavoista.

Tyhmyyttä minä sätin enkä virheitä.

Toiseksi, mun ei tarvitse näyttää "niitä" taitoja.

Kumma kyllä, lähes kaikki foorumityypit ovat evoluution experttejä. Evoluutio on joku salainen voima joka korjaa vääryydet, ennemmin tai myöhemmin.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 22.03.15 - klo:15:42
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 22.03.15 - klo:15:29

Tyhmyyttä minä sätin enkä virheitä.

Toiseksi, mun ei tarvitse näyttää "niitä" taitoja.

Kumma kyllä, lähes kaikki foorumityypit ovat evoluution experttejä. Evoluutio on joku salainen voima joka korjaa vääryydet, ennemmin tai myöhemmin.

No kyllä minä ymmärrän. Haluat olla vaatimaton, samalla tavalla kuin me muut, ei-biologit.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä