Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Luonto

Aloittaja Amanda, 28.01.13 - klo:20:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

jösses

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 24.08.13 - klo:10:41
Lainaus käyttäjältä: jösses - 24.08.13 - klo:09:53
Sen lisäksi, ettet osaa kirjoittaa, et näy myöskään osaavan lukea tai et ymmärrä lukemaasi. Sinä kuvittelet, että sinun lisäksesi muutkin liittävät tänne linkkejä, jotka eivät liity aiheeseen tai muihin vastauksiin.

Justiinsa. Yliopistio aikoinaan arvosteli mun osaamisen parhailla arvosanoilla.

Sä tosiaan luulet ettäå mun ego olisi jotenkin sun marmatuksesta riippuvainen,

mikä vielä, että mun pistäidsi SULLE kirjoittaa jotain virheettömiö opinnäytteitä.

Mä tiedän että skitsofrenia ilmenee just tolleen. Esim omaiset ja lääkärit, jotka yittivät  parhaansa, saavat lopuksi suuret haukut koko jutusta.

Skitsofreenikoille on myös tyypillistä se, että he eivät ota mitään palautetta vastaan eivätkä opi mitään. He toistavat vaan sitä, mitä paine päässä panee tekemään.

Sulla on kaikki nämä tuntomerkit.

Minusta jösse, sinä muistat kovasti räyhähenkeä Alien Weird, joka Ajatusmyllyssä toimi Myllärinä ja riehui kuin mielipuoli kaiken kimpussa.  Sitten se paviaani sai foorumin vetäjän homman Outoimaassa. Edellinen medoirettori oli myös skitsofreenikko.

Skitsofrenia puhkeaa 20 v jälkeen. Aika lailla samanlaista soopaa syntyy tyypeiltä, jotka ovat ryypänneet aivonsa pihalle. Tämä tapahtuu 40  ikävuoden jälkeen.

.

Oletko tyytyväinen tuohon viestiisi? Skitsofreenikosta minä olen kaukana, mutta saattaa olla, että sinua skitsofrenia ainakin läheltä liippaisee. Kukahan minä vielä olen? Nyt olet esittänyt kaksi veikkausta ja voi olla,että vainoharha tuottaa uusia viekkauksia. Annan sinulle pienen vihjeen. Ihmisen ei tarvitse olla biologi halutakseen toteutta haaveitaan:

http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/3040382/stadin-puutarhuri-pitaa-kiinni-luomusta

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 25.08.13 - klo:15:19
.
Jatkuvasti ihmettelen, miten nämä loistoveikot päätyvät Outomaalle kuluttamaan laatuaikaansa.

Niiku Juuli. Loistava runoilja, mutta ei yleisöä.

---

Yksi nimi näyttää olevan kaikkien huulilla: missä Juuli on, mitä Juuli tekee... Kaikilla taitaa olla ikävä Juulin runoja ja kuvia.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: jösses - 25.08.13 - klo:14:22

Oletko tyytyväinen tuohon viestiisi?

Oletko itse aina tyytyväinenen viesteihisi ?

risto

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 25.08.13 - klo:15:45

Yksi nimi näyttää olevan kaikkien huulilla: missä Juuli on, mitä Juuli tekee... Kaikilla taitaa olla ikävä Juulin runoja ja kuvia.

Vaikka tietäisit missä Juuli on, se tuskin pitäisi paikkaansa.

.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 25.08.13 - klo:16:41
Vaikka tietäisit missä Juuli on, se tuskin pitäisi paikkaansa.

.

Pitää paikkansa.

Juuli Hukkaskukka

reino & aino hukkanen

Amanda

Kiitoksia ei saa koskaan liikaa.. :)

Aaah! Kalevan lukijoiden kuvia ruusutarhasta .. kadulla? Trumpettia koko aamupäivän siellä soittanut muusikko sanoi, että ruusujen tuoksu oli ollut huumaava.. hyvä, ettei ole allergikko.

Tämä on taitelija Kaisa Salmen kahden korttelin pituinen teos ja kaupungille show ei paljoa maksa, kun nuo n. 100 000 ruusua ja 34 000 ruuspensasta ovat lahjoitus Huiskulan puutarhalta, joka lopettaa ruusujen viljelyn.

Amanda

Missä on "Suokkis"?
Varmaan repii jossain hiuksiaan tai jopa partaansa, kun on laitettu pomoksi aloittelija untuvikko, joka tuskin (ymmärtää) välittää soista ja luonnonsuohjelusta pitemmällä tähtäimellä.

Grahn-Laasonen pysäytti pitkään valmistellun soidensuojeluohjelman

LainaaYmpäristöministeri Sanni Grahn-Laasonen (kok.) on pysäyttänyt pitkään valmistellun soidensuojeluohjelman. Grahn-Laasonen haluaa selvityttää, voitaisiinko soidensuojelussa edetä vapaaehtoisuuden pohjalta.

Grahn-Laasonen sanoo ympäristöministeriön tiedotteessa, että vapaaehtoisuuteen perustuva järjestelmä vähentäisi kansalaisten epäluottamusta ympäristöhallintoa kohtaan...

Katsoin Wikistä, kuka hän on:
Kokoomuksen 3 v. sitten valmistunut valtiotieteiden maisteri ja vuoden vanhan vauvan äiti,
isä on Forssan Lehden päätoimittaja, mistä löytynee syy Sannin jyrkkään uraputkeen.

Entinen vihreä ympäristöministeri on ymmärrettävästi tuohtunut.. kuin sanotaan, "uudet luudat lakaisevat hyvin".. kun on saanut luudan, niin pakkohan se on lakaista.

Niinistö raivoissaan Grahn-Laasosen linjauksesta: Ennenkuulumatonta jopa kokoomuslaiselta

Lainaa– On ennenkuulumatonta, että ympäristöministeri pysäyttää loppumetreillä ohjelman. Sitä ei ole tapahtunut Suomen historiassa. En olisi ikinä uskonut, että kokoomuslainenkaan ministeri tekisi näin vastuutonta päätöstä, Niinistö toteaa.

Amanda

Päivän päätteeksi uutinen, joka Todistaa, että jokaisella oliolla on tarkoituksensa. Jos joku tai jotkut niistä katoavat, se vaikuttaa monellakin tavalla luonnosssa. Video.

http://www.rantapallo.fi/aktiivilomat/sudet-tuotiin-takaisin-yellowstoneen-tassa-uskomaton-lopputulos/

Lainaa
Luonnossa kaikki vaikuttaa kaikkeen

Wyomingin osavaltiossa Yhdysvalloissa sijaitseva Yellowstonen kansallispuisto koki järisyttävän mullistuksen, kun sieltä jo kadonneet sudet tuotiin takaisin puistoon. Yellowstonen oma susikanta hiipui 1900-luvun alussa. Tilanteen palauttamiseksi noin 40 kanadalaista sutta sijoitettiin puiston alueelle vuonna 1995.

Kalifornialainen Sustainable Man -yhteisö on tuottanut videon susien vaikutuksesta Yellowstonen kansallispuistossa. Kyseessä on riippumaton yhteisö, joka kertoo tavoitteekseen muuttaa maapallon tämänhetkistä suuntaa.

Susien vaikutus alkoi näkyä puistossa nopeasti. Hallitsemattomaksi levinneen peurakannan paljaaksi järsimästä maastosta kärsinyt puisto alkoi toipua pikkuhiljaa, kun sudet saalistivat peuroja. Eheytyvä kasvillisuus houkutteli kansallispuistoon ruoan perässä runsaasti uusia nisäkkäitä, ja yhtäkkiä puistossa oli useita uusia eläinlajeja.

Puistoon tuotujen susien vaikutus ei rajoitu pelkästään eläimiin, vaan se on vaikuttanut jo kahdessa vuosikymmenessä myös jokien kuntoon. Joenpenkereet tasoittuivat kasvillisuuden myötä, eivätkä ne enää murru ja romahda yhtä usein kuin aikaisemmin.

Susien tuominen Yellowstonen kansallispuistoon muutti puiston suunnan täysin – tämä video osoittaa huikealla tavalla, kuinka luonnossa jokaisella lajilla on tarkoituksensa.

Katso mielenkiintoinen video susien vaikutuksesta Yellowstonen kansallispuistoon!

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ysa5OBhXz-Q

THL tiedottaa

(En avannut linkkiä.)

Tuo suden, hirvieläinten ja puiden välinen yhteys on tiedetty jo ainakin 20 vuotta.

Eli ei tuo mikään uutinen ole.

:D

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä