Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kesä ... puutarha, kasvimaakin

Aloittaja juuli, 25.05.13 - klo:00:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juuli Hukkaskukka

#210
Niihä se o ettei mää vissii yhtää päivää ettei ois jottai riesaa täs vaellukses. Nyt käv miul tälviisii.
Mie ko oon osallistut kaikemaailma kilpaluihi netis ja siel ko kysytää ain huopatossui numerost alkai kaikelviisii ja kaikelaisii. Ol siel astiastoikii. Kysyttii mikä mellyttääp silmää. Mie vastasi siihe. Sit pari viiko pääst  ne taltriikkivirmast innokkaast ja kohteliaast soittiit miul. Kyssyit jos sais miul lähettää ilmassii par lautast. No miehä luva annoi. Tul eikä mittää maksant. No sit män vähä aikaa. Tul uus soitto oonko mie onnellii niist taltriikeist.. Miehä oli nii kovi onnelline. Hyö sannoit jot saaks hyö lähettää toissiikii, erilaisii.  Nytkii taase ilmassii. Käyphä se , hyvinii, mie vastasi. Mie ooti kuukaue vissii. Nii ja samal mie sanoi itsein irti heiä kerhost. Vaik oli jo hetikii sanot ettei pääse jatkuvast minuu lautisil heittelemmää. Het sillo ko taltriikit, ne ilmaset, ensimmäiset,  tulliit. Sit vihoviimei tul postist kortti jot ny o taltriikkii haettavis. Mie soittamaa kuljetuspalveluu postii ko e itse pääse sin  ja hyö toi. Nii juu toi.
Ol paketis, isos, neljä viinilassii ja kaks lautas sekä lasku joka ol  neljäkymmetkaks euroo. Vaatimattomast.
Mie pillastui.

Mie soittamaa sin taltriikkivirmaa. Siel taltriikkikauppias vastas et juu juu rouva kiltti kun te olette meidän clubin jäsen
Mie karjumaa jot en mie oo. Kuulet sie . Mie en oo jäsenen minkää valtakunna klupis. Uso huvikseis.
Joha hää vastamaa  et ko mie oon ne hakent postist nii miu pittää maksaa. Mie entist karmeemmal äänel ain pillastunneenpan karjumaa jot tyähä voitta täl systeemil miul lähettä vaikka piano, miunko se pittäis sit maksaa.
Mie e maksa . Tulkaa hakkee ne taltriikit jos ne tahotte ne. Tai mie soita kuluttaja-asjamiesnaisel.

Hää otti ja muutti tyylii hetpaikal tää taltriikkipuotipuksu jotta jos rouva vaikka myöhemmi sit palauttais ne taltriikit ja viinilasit. Sit ko rouval vaa soppii. Ei oo kuulemma ollenkaa kiirus. Hää poistaap miut heiä kirjoist ja kansist .  Kokonaa. Sit tää taltriikkinaine kysy viel lopuks ettenhä mie en ilmeiset nyt halluu heil mittää kirjeitäkkää.
En. En mie halluu. Mie e halluu kuullakkaa taltriikkipuotipuksuist enkä mistää taltriikeist ennää halastuu sannaa.
Ikinnää.
.
reino & aino hukkanen

sniper

Älkää hyvät immeiset menkö tekemään tuota virhettä minkä juuli huomaamattaan teki, jos surffaatte mille hyvänsä saitille niin älkää klikatko mitään ellette tiedä mikä tai mitä se sisältää, monelta saitilta jää sivun lisäksi taustalle pyörimään esimerkiksi mainos, että olet niin ja niin mones vierailija ja olet voittanut sen ja sen, älä klikkaa ja katso mitä olet voittanut koska luultavasti olet voittanut juurikin jäsenyyden saitille, ja klikkaamisen jälkeen on myöhäistä rypistää kun ne on jo housuissa.

Se on todettu, että juuri tällaisilla sivustoilla virukset ja muut haitat tulvivat.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

risto

#212
.
Netistä löytyy esimerkkejä, miten sanajärjetys muuttaa ajatusta

Myös minä rakastan sinua.
Minä myös rakastan sinua.
Minä rakastan myös sinua.

Veikko Polameren runo

Olet nuori ja minä rakastan vain sinua.
Vanhenet ja minä vain rakastan sinua.
Olet vanha ja vain minä rakastan sinua.


Koska lapsia ei voi tehdä, minä teen lapsen", Sinikka Vuola kirjoittaa.

Esmerkix

#213
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 03.07.13 - klo:15:59
.
Netistä löytyy esimerkkejä, miten sanajärjetys muuttaa ajatusta

Myös minä rakastan sinua.
Minä myös rakastan sinua.
Minä rakastan myös sinua.

Veikko Polameren runo

Olet nuori ja minä rakastan vain sinua.
Vanhenet ja minä vain rakastan sinua.
Olet vanha ja vain minä rakastan sinua.


Koska lapsia ei voi tehdä, minä teen lapsen", Sinikka Vuola kirjoittaa.

Yhdelläkin verbillä pääsee pitkälle:

Ja voihan sotkan munat! 8)

Jumalall' on ilman viitta
Luojalla avaimet onnen
Ei katehen kainalossa
Vihansuovan sormen päässä...

Juuli Hukkaskukka

#214
Pannaas laittaen tennarit jalkaan ja patiolle. Kun on hieno ilma . Kelpaa sinisessä keinussa istuskella. Kuunnella lintujen laulua. Katsella kukkivaa pihaa. Mansikoita. Kaikki hyvin.  On onni ja kesä.
.
reino & aino hukkanen


risto

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 03.07.13 - klo:17:47
Pannaas laittaen tennarit jalkaan ja patiolle. Kun on hieno ilma . Kelpaa sinisessä keinussa istuskella. Kuunnella lintujen laulua. Katsella kukkivaa pihaa. Mansikoita. Kaikki hyvin.  On onni ja kesä.
.

Mä lähen siirtelemään mehiläispesiä rapsipellolle.

Varo Juuli ettei tule pukamia.

AveLazio

#216
Illan pyhityslaulu Rrapelle. Tässä yhdistyvät Sir Rrapen analyyttiset ja eroottiset taipumukset. Kuvassa edessä Itse Sir Rrape, takana muita, vähäisempiä forumisteja. Porukalla päätettiin ylistää tällai. (Pysti tulee taksilla sieltä kaupalta, Sir)


http://www.youtube.com/watch?v=ymDiZfvMiDc
At a narrow passage there's no brother, no friend


risto

#218

AveLazio

#219
Kiitos Sinulle hienosta LP-videosta! Itse olen chopper-fetisisti, eli lähellä tätä. Auto ei pärjää moottoripyörälle. Mutta tällä LP-kuskilla oli uskomaton taito pitää auto tiellä.. LP must die, anyway.

Toi vihollisten oops oli kiva kans. Ymmärsit toki, että se oli harjoiteltu vitsiohjelma teitä siviilejä varten. Hm.

Kerro: mistä aina löydät foorumin parhaat videot! Ihmettelen.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä