Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kesä ... puutarha, kasvimaakin

Aloittaja juuli, 25.05.13 - klo:00:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 10 Vieraat katselee tätä aihetta.

jösses

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 25.07.13 - klo:09:35
.
No juu. Hienoja patioita. Paitsi tietenkin tuo venäjän uloke. Vaan oli itsellä melkein vastaava kun Hesan Sorkassa asustelin. Nyt on ihan toista laatua. Kauneimmillaan kukoistaa. En ilkiä laittaa kuvia kun outolaiset on niin luksusta laittaneet. Mutta kaunis se on tämäkin patio. Mansikat jo toista satoa, tosi hyvin vähäistä, toimittaa. Laatikkoistutus oli erinomainen idea. Osa kukista on suoraan kukkapenkissä. Hyvin ne nekin voivat. Siitäkin tiedän niiden olen hienoja kun naapurin Raijarouvan naama vihertää. Se ei ole hieno.
.

Et ole varmaan käynytkään Sörkassa. Siellä ei ole kenelläkään omaa patiota. Laita kuva omasta nykyisestä patiostasi, niin saat muut uskomaan, että sinulla nyt sellainen on.

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Juuli Hukkaskukka

.
Hihihi.......Katos,,,, jösses, ent aave,  miesmaria, hhihii... tuli kylään. Entisin mollaamisin. Miten kuvittelet toisten asumiset tietäväsi. Minä olen asunut Sorkassa Sakarinkadulla vuosia.  Oli samassa talossa yleinen sauna. Helsingin viimeisimpiä. Voi tomia vieläkin. Jossain Kurvin kulmillakin oli sauna. Mutta eihän jösses käy  koskaan pesulla joten ei voi tietää. Ränsistyneitä parvekkeita oli monessakin talossa pihan puolella. Pöljä sinä tosiaan olet kun kuvittelet siellä sisäpihoja olevan jokaisella erikseen. Sinä et tiedä yhtään mitään. Oo iäneti.
En ole sinulle mitään kirjoitellut joten ihmettelen äkilillistä vimmaasi.
En  enää vastaa sinulle.


reino & aino hukkanen

sniper

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 25.07.13 - klo:11:37
Minä oon ollu töiski Sörkas. Täs on laulu minun patioltani, oh yeah.
Mite Sörkkä vois olla Sörkka?   

Missä sä siellä duunissa olet ollut kaasukellollako siinä hanasaares, se on ollu veks käytöstä jo vuosia, ehkä sörkän satamas sitten?
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

AveLazio

Sörkka vastaan Sörkkä on murre-ero. Molemmilla on kannattajansa tietysti. Itse olin siel siivoomas Elannon vessoja. Tai sit jossain muus hommas.
At a narrow passage there's no brother, no friend


Juuli Hukkaskukka

.


Kahta sana..kahta sanaa. Käytössä Sörkkä. En enää tiedä mitään sen seutukunnan asioista. Pois jo vuosia.
Kuvassa kulman, Kurvin kundeja.
.
reino & aino hukkanen

sniper

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 25.07.13 - klo:11:42
.
Minä olen asunut Sorkassa Sakarinkadulla vuosia.  Oli samassa talossa yleinen sauna. Helsingin viimeisimpiä. Voi tomia vieläkin.

Tarkoittaako tuo Sorkassa siis sörkkää eli sörnäistä, eli sitä voidaan myös kutsua nimellä sörkka, mutta ei sorkaksi.

Tarkoitatko tossussa sijaitsevaa sakarinkatua eli sagista, jos niin eihän se sörkkään kuulu vaan Kallioon.

Tossu on torkkelinmäki jos et sattunu tietää.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

karpalo


Juuli Hukkaskukka

.
Sakarinkatu kuuluu Kallioon. Mutta oli minusta hienompaa, jännempää sanoa asuvani Sörkässä.
.
reino & aino hukkanen

risto

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 25.07.13 - klo:12:54
.
Sakarinkatu kuuluu Kallioon. Mutta oli minusta hienompaa, jännempää sanoa asuvani Sörkässä.
.

Älä vahingossakaan sano että olet asunut Lauttasaaressa

.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä