Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi naiset ovat niin ihania

Aloittaja AveLazio, 01.06.13 - klo:20:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 24 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda


"Kauneus on katsojan silmissä."
'
http://www.glamour.com/images/inspired/2013/05/christy-turlington-square-w352.jpg
Mutta tuo Toopen ihannenainen on kuin tyttäreni, mutta hän on kyllä paljon kauniimpi äitinsä melestä!
Saman värinen, mutta ihan suora tukka, kasvonpiirteet sopusointuisemmat ja ennenkaikkea kauniimpi hymy, tasaiset hampaat ja pieni suu. Toope tietänee hänen geeneistään..

Toope

#221
Lainaus käyttäjältä: Kopek - 02.07.14 - klo:01:12
Tänään - tai oikeastaan eilen - näin kaupassa nuorehkon naisen ilmeisesti tyttärensä kanssa. Aloin tuntea sääliä naista kohtaan, koska hänen ulkonäössään oli jotakin yleisestä poikkeavaa. Hänellä oli... miten tämän nyt sanoisi mahdollisimman kohteliaasti... negatiivisella tavalla erikoiset kasvot ja huono ryhti, ja lisäksi hän vaikutti hyvin köyhältä...

Törmäsit romanimafian alimman kastin edustajaan, eli kerjäläiseen. Ei tuossa sen ihmeempää ole. Heikoimmat he kerjäläisiksi laittavat, jos eivät varkaiksi sovi. Kerjäläiset tuovat pikkuropoja ja saavat elantonsa. Pätevämmät laittavat varkaiksi, mutta kaikki tekevät osansa, kykyjensä mukaan. Siten tuo romanimafia toimii. Älä ole naiivi.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

jösses

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 01.07.14 - klo:15:07
Samaa mieltä Toopen kanssa, ei tästä nainen paljon ihanammaksi voi muuttua.
Synkkä ajatus tulee välillä mieleen: kauneus on katoavaista, mikään ei ole pysyvää.

Minulle tuon kuvan naisesta tulee mieleen transu. Nainen on kauneimmillaan silloin, kun hän on juuri tullut saunasta ja on olemukseltaan täysin sellainen, miksi luonto on hänet luonut. Nuo Toopen näkemykset siitä, että länsimainen nainen on kauneusihanne, kuuluvat samaan kategoriaan muunkin toopeliaanisen länsimaisuuden ihailun kanssa. Esimerkiksi länsimaiden kulttuurin nostaminen muiden yläpuolelle. Ensinnäkään länsimaista kulttuuria ei ole olemassakaan eikä myöskään mitään länsimaisen naisen prototyyppiä. Ihmeellisiä fiksaatioita.

Aasiassa, Afrikassa ja arabimaissa on vähintään yhtä kauniita naisia kuin länsimaissakin. Monen suomalaisreppanan ainoa toive on aasialainen tai venäläinen nainen. Täällä näkee noita epäsuhtia pareja. Mies ei ole onnistunut saamaan suomalaista naista ja naiselle naimakauppa on tavalla tai toisella hyödyllinen. Kun venäläinen nainen on saanut Suomen kansalaisuuden, hän useimmiten jättää tumpeloressun nuolemaan näppejään. Aasialaiset näyttäisivät jostakin syystä sietävän surkeita rääpäleitään pitkäänkin. Länsimaisten naisten pitäminen muita kauniimpina ja parempina on viite rasistisista taipumuksista. En seuraa missikisoja, mutta satunnaisesti silmiini on osunut uutisia miss maailma -kilpailuista. Niiden tulokset eivät millään tavoin tue Toopen kuvitelmaa yleisestä länsimaisesta naiskauneusihanteesta..

Suti

Lainaus käyttäjältä: jösses - 02.07.14 - klo:08:14
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 01.07.14 - klo:15:07
Samaa mieltä Toopen kanssa, ei tästä nainen paljon ihanammaksi voi muuttua.
Synkkä ajatus tulee välillä mieleen: kauneus on katoavaista, mikään ei ole pysyvää.
Minulle tuon kuvan naisesta tulee mieleen transu.

Tulkoon vain, fantasiansa kullakin, mutta Toope ja minä olemme oikeassa. Katsaus parinmuodostukseen on pahantahtoista soopaa.
päivä kerrallaan

karpalo

#224
 Joo, tossa olisi esitteillä kauniita arabinaisia. Toopenkin on hyvä tsiikata rumiksi haukkumiaan ihmisiä.

https://www.google.fi/search?q=kaunis+arabialaisnainen&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=9ZezU8CbOYWvO6z2gYgN&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=616#q=arabic+beatiful+woman&tbm=isch

Sitten tämä Länsimaisen miestyypin yleistäminen haukkumalla "rääpäleeksi" lienee aivotoiminnan vajautta. Vielä kun itse on samanlainen, jopa vieläkin huonompi, niin ei tuosta yhteenvedosta kyllä plussaa tulla jakamaan suurin määrin.


Suti

Ei niin pientä keskustelunaihetta ettei löytäisi solvattavia ja haukuttavia.
Ne toiset.
päivä kerrallaan

jösses

#226
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 02.07.14 - klo:08:29
Joo, tossa olisi esitteillä kauniita arabinaisia. Toopenkin on hyvä tsiikata rumiksi haukkumiaan ihmisiä.

https://www.google.fi/search?q=kaunis+arabialaisnainen&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=9ZezU8CbOYWvO6z2gYgN&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=616#q=arabic+beatiful+woman&tbm=isch

Sitten tämä Länsimaisen miestyypin yleistäminen haukkumalla "rääpäleeksi" lienee aivotoiminnan vajautta. Vielä kun itse on samanlainen, jopa vieläkin huonompi, niin ei tuosta yhteenvedosta kyllä plussaa tulla jakamaan suurin määrin.

Kuka on yleistynyt länsimaisen miestyypin rääpäleeksi? Kyllä suuri osa itselleen Aasiasta naisen hankkinut on ressukka, joka ei ole pärjännyt kotimaan naismaailmassa. Normaali suomalainen mies saa kyllä suomalaisen naisenkin.

karpalo

#227
 Onko rasismia kun moittii suomalaista miestä, joka on mennyt naimisiin ulkolaisen naisen kanssa ?

En ole tuosta aivan varma onko rasismia, mutta tulee mieleen sanonta "henkinen nuivuus", taikka kapealainen käsitys globaalista maailmasta.

Jotain tuollaista on ilmassa kun ei voi nauttia siitä, että joku ihminen löytää itselleen asuinkumppanin, oli se sitten minkärotuinen hyvänsä.

Sitten kuitenkin on itse sitä mieltä jne..jne..

jösses

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 02.07.14 - klo:08:28
Lainaus käyttäjältä: jösses - 02.07.14 - klo:08:14
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 01.07.14 - klo:15:07
Samaa mieltä Toopen kanssa, ei tästä nainen paljon ihanammaksi voi muuttua.
Synkkä ajatus tulee välillä mieleen: kauneus on katoavaista, mikään ei ole pysyvää.
Minulle tuon kuvan naisesta tulee mieleen transu.

Tulkoon vain, fantasiansa kullakin, mutta Toope ja minä olemme oikeassa. Katsaus parinmuodostukseen on pahantahtoista soopaa.


Tietenkin te olette oikeassa. Kuinkas muuten. Nyt olet alentunut nuolemaan jo Toopeakin. Ennen oli täysin toinen ääni kellossa. Rotuoppi yhdistää ja sulattaa jään. Valkoinen rotu on ylivertainen kaikissa suhteissa.

jösses

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 02.07.14 - klo:08:56

Onko rasismia kun moitti suomalaista miestä, joka on mennyt naimisiin ulkolaisen naisen kanssa ?

En ole tuosta aivan varma onko rasismia, mutta tulee mieleen sanonta "henkinen nuivuus", taikka kapealainen käsitys globaalista maailmasta.

Jotain tuollaista on ilmassa kun ei voi nauttia siitä, että joku ihminen löytää itselleen asuinkumppanin, oli se sitten minkärotuinen hyvänsä.

Sitten kuitenkin on itse sitä mieltä jne..jne..

Sinulla meni taas yli hilseen. Et tainnut käsittää, mitä tarkoittaa se, kun miehen, joka ei saa naista Suomesta, täytyy hankkia itselleen nainen Aasiasta. Suurin osa suomalaisista, joilla on ulkomaalainen puoliso, ovat menneet naimisiin rakkaudesta. Minulle on aivan sama, minkämaalaisen puolison kukin ottaa. En pahastuisi vähääkään, jos joku tyttäristäni naisi mustan miehen. He ovat sen verran sivistyneitä, että heidän tulevat miehensäkin ovat varmasti sivistyneitä riippumatta ihonväristä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä